Lue keskustelun säännöt.
Mitäs olitte mieltä sinkkuäideistä?
15.06.2007 |
Nättejä naisia kaikki. Aika sellaisia mitennytsanois, pelottavia osasta. Vai saatiinko ne vaan näyttämään siltä. Mies sanoi, että se vois kokeilla seukkaamista sen lentoemännän kanssa. Jos siltä tulis turpiin, ei huvittais enää testata muita.
Kommentit (2)
No Elisa ja Teija oli ehkä semmosia " lähiöäiti" -tyylisiä. Ei heissäkään kyllä mitään vikaa.
Luulen että Anna saa eniten kirjeitä. Oli tosi mukavan oloinen ihminen :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Baarissa ja töissä tapaa paljon miehiä, kyllä olis jo sieltä löytynyt.