Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuukautiset raskausaikana?

15.06.2007 |

Nyt sitten seuraakin typeristä typerin kysymys - tiedetään...:)

Olisin vain kysynyt kenellä on ollut kuukautiset ennen kuin on " tajunnut" olevansa raskaana?

Mulla tuli muutaman päivän myöhässä ja kesti tavallista kauemmin - ei muuta...väsymys on aivan tajuntonta jne. kaikki muutkin toivotut oireet..mietin vain ennen kuin tässä mitään testiä edes ajattelen ostavani - onko ylipäätään mahdollista että kuukkikset on jos raskaana? Ja kokemuksia kaipailisin niiltä joilla ne on tulleet vaikka ei ole epäillytkään raskautta..ja kuitenkin on ollut..blääh osaankohan edes esittää kysymystä oikein..:)

Älkää siis teilatko :)

-W-

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olinko raskaana jo silloin, mutta viimeiset kuukautiset olivat omituiset, alkoivat pari päivää aiemmin tiputteluvuodolla ja sitten oli ihan ihme pituiset, muistaakseni lyhyemmät ja niukemmat. Seuraavasta kierrosta kuitenkin testasin plussan, joten vaikea sanoa. On tämä raskaus kuukautisista katsottuna yli viikon pidemmällä, joten tiedäppä sitä, voihan se olla että ovuloin myöhemmin silloin ja menkat ennätti tulla tai jotain. Pidän sulle peukkuja, mutta älä pety ellet olekkaan, joskus kun oikein toivoo, voi oireitakin löytää itsestään vaikkei olisikaan raskaana, mulle kävi näinkin monta kertaa yritysaikana.

vauva2006 rv32+6

Vierailija
2/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennessäni ensimmäiseen ultraan niskaturvotusta ei pystytty enää mitata, koska raskauteni olikin jo odotettua pidemmällä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli esikkoa odottaessa kolmet ihan normaalihot kuukautiset ja neuvola ei suostunut ottamaan minua asiakkaakseen, koska sanoivat etten voi olla raskaana, vaikka mulla oli kaikki muut oireet. Tuolloin olin niin kokematon, että uskoin " ammattilaiseen" enkä älynnyt hakea edes apteekin testiä!!!

Tuossa tuo 10v ei-raskaus juuri heräsi=)

Vierailija
4/6 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne...

Tämä tyyppi testasi sitten haamun - eli clearbluella tuli ihan hailakka viiva - soitin vielä neuvontaankin, jossa sanotttiin ettei mitään viivaa eikä sen näköistäkään tule ellei ole hcg-koholla - en oikein tiedä miten suhtautua..jsoskun niin olis käynyt että hedelmöittyminen olisi tapahtunut myöhäisessä vaiheessa a)kuukautiset kerkeisvät alkaa ja jäävät myöhemmin pois b) ed. kuukkikset olivat varhainen keskenmeno - tässä siis vaihtikset - täytynee piinailla vielä tovi...oireet kun ovat melkoiset - samanlaiset kuin esikoista odottaessa..blääh..

naisen elämä on vaikeaa...:)

Vierailija
5/6 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sain kuukautisten jälkeen haamuplussan. Neuvola testasi virtsakokeella ja sekin oli plussa. Ilmeisesti ovulaatio oli mulla myöhässä tai jotain. Olo on ihan raskaana olevalla, etoo ja väsyttää jne. Sílti edelleen vähän jännät paikat kun vasta rv 6 menossa.

Eli hyvinkin mahdollista olla raskaana, näköjään.

Piinaavaa tämä nimenomaan on.

Auroora n. rv 6

Vierailija
6/6 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jotenkin vaan " luulen" että olisin raskaana, rinnatkin on suurentuneet ja arat. Tai sitten mielikuvitus tekee tepposet. Meil on 4 lasta ja mies oottaa sterilisaatioon aikaa, joten ois kyllä melkonen ylläri. Huih. Mutta kait tää on vaan kuvittelua.