Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolmården ja hotelli 3pv

Vierailija
15.06.2007 |

Onko kokemuksia matkasta? Eli yö laivalla ruotsiin,sieltä varhain bussilla eläintarhaan ja illalla takaisin tukholmaan hotelliin ja taas aamulla varhain laivaan ja suomeen. Taitaa olla aika raskas reissu?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmårdenissa kuluisi varmaan kaksikin päivää. Itsekin ollaan yhtä ajateltu, mutta katsotaan nyt.

Vierailija
2/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matka. Eli pitää mennä porukan mukana! Aika hurja vaan toi, että samana päivänä pitää istua bussissa tukholma kolmården ja takaisin. täytyy keksiä lapsille jotain tekemistä bussiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä matka Tukholmasta on Kolmårdeniin? Itse en edes sitä tiedä...!!

Vierailija
4/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekoo lapsille. Mies ehdotti kannettavaa dvd-soitinta,että vois katsoa elokuvaa. Mutta siinä vois tulla huono olo vaan. Olisko sinne joku päälle 300km!!!!!!!!!! Aika matka!

Vierailija
5/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantsis varmaan ottaa selvää eikä vaan luulla, ehh.



Bussissa varmaan muutama muukin mukula, eiköhän se matka mene lapsilla ihan " itsestään" jännittäessä ja odottaessa perillepääsyä...Poistulomatka voikin olla sitten jo tukalampi väsyneenä, ehkä :/

Vierailija
6/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kolmården muuten lähempänä Uppsalaa vai Västerosia? Ei välttämättä kummankaan lähellä varsinaisesti, mutta kummasta lyhyempi matka sinne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmårdenissa voi olla todella paljon porukkaa. Delfinaariossa kannattaa käydä mahdollisimman aikaisessa näytöksessä, viime vuonna kun kävimme heinäkuun puolessavälissä eivät kaikki halukkaat mahtuneet enää n. klo 15 jälkeen oleviin näytöksiin eli jonot olivat mahtavat. Meillä oli onnea, olimme klo 14 näytöksessä ja saimme nauttia delfiinien monenmoisista tempuista. Delfiinejä voi ihailla näytösten välillä altaalla, joka on lähimpänä Vildmarkshotelletia. Opastyttö myös kertoo ruotsiksi delfiinien elämästä.



Safarikierrokselle bussilla pääsi helpommin ja vähemmällä jonotuksella. Se oli elämys ;)! Siellä näimme leijonia, männynhavuja syöviä kirahveja, karhuja kiusaavia susia, hirviä ja vaikka mitä eläimiä todella läheltä. Aikusistakin oli jännää.



Maasto on mäkistä, kannattaa varata vesipullot mukaan jo valmiiksi. Alue on todella suuri, melkein mahdoton varmaan nähdä ihan kaikkea päivässä, valkatkaa kartasta mielestänne kivoimmat kohteet.



Syömäänkin kannattaa lähteä ajoissa, eikä sitten vasta kun lapsilla on huutava nälkä. Voi nimittäin joutua jonottamaan jonkun tovin ennen kuin saa ruokaa.



Käsittääkseni Tukholmasta pyyhältää Kolmårdeniin parissa tunnissa, jos en väärin muista. Loppumatka on hidasta ja kiemuraista tietä, missä bussi ei voi ajaa kovaa. Kannattaa tsekata vaikka Kolmårdenin omilta sivuilta, eiköhän siellä lue...



Kivaa reissua toivotellen

Vierailija
8/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noinkin paljon lyhyempi se matka! Meikä oli jo varautunut 600km matkustamiseen päivässä. Olis se saatana ollutkin aika hurjaa! Noissa meidän matka esitteissä luki, että 320 km. Tarkoitti varmaan edestakas matkaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikinginrannasta 146,0km

Vierailija
10/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla kyse ikaalisten matkatoimiston matkasta, eli edullista halvalla. on rankka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo matka niin järkyttävän pitkä ole, etteikö sitä jaksaisi bussissa istua. Paluumatkalla lapset mitä todennäköisimmin nukahtavat ulkoilmapäivän jälkeen, joten kyllä se aika siinä menee. Evästä vain mukaan, etenkin juotavaa!



Hauskaa reissua!

Vierailija
12/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Västerås -Kolmården noin 120 km

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkalla. Oli mun ensimmäinen ulkomaanmatka/laivamatka ja kesän ehdoton kohokohta. Tykkäsin kovasti. Takas tullessa kyllä taisin nukkua linkussa, ei mitään mielikuvaa.

Vierailija
14/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me oltiin muutama kesä sitten. Muuten meni mutta aikaa olla siellä tarhassa oli liian vähän. Ei ehtinyt nähdä kaikkea kun piti lähteä takasin. Lapsia oli paljon mukana ja ongelma bussissa tuli siitä kun pahoinvoivia oli paljon ja äidit sanailivat kenen lapsi saa istua edessä ja kuka joutuu taaksepäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin viime kesänä, mutta meillä oli vielä yksi päivä Tukholmassa eli hieman pidempi. Mukava reissu. Itse en lähtisi " tynkäreissulle" .

Vierailija
16/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaiselle 3 päivän matkalle. Matkanjärjestäjänä Ikaalisten matkatoimisto. Lapset kylläkin " jo" 6- ja 12-vuotiaat. Kyllä varmasti jaksavat tuon matkan, en epäile. Sitten voi matkan jälkeen huilia pari päivää kotosalla.



Kiinnostaa tietää, että mitä teillä muilla maksanut tämä lysti?

Meitä lähdössä siis kaksi aikuista ja kaksi lasta. HInta oli noin 440 euroa koko lysti. Ei mun mielestä paha.



Vierailija
17/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei mennä linja-autokuljetuksella. Ei edes harkittu sitä vaihtoehtoa kolmen lapsen kanssa. Eli menemme iltalaivalla (Silja Europa) Tukholmaan. Aamulla ajamme eläinpuistoon, yövymme siinä vieressä olevassa hotellissa. Ja seuraavana iltana lähdemme iltalaivalla takaisin suomeen. Eli voimme halutessa käyttää kaksikin päivää puistossa. Tämä lysti maksoi vähän reilu 600 euroa. Ei paha minusta.

Vierailija
18/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän yli 500 euroa. Kaksi lasta ja kaksi aikuista. A-luokan hytti siljalla. Meillä lapset on 9 ja kolmen vanhat. Kyllä mä uskon, että reissu tulee oleen mukava. vähän valikoi sitten tarhassa että mitä menee katsomaan. Mennään sitten seuraavalla kertaa pidemmäksi aikaa.

T ap.

Vierailija
19/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmää, jos menee toisenakin päivänä, ja joutuu maksamaan uudestaan saman hinnan...



Oli muuten kiva lukea muiden matkakokemuksia Kolmårdenista :)

Vierailija
20/20 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla aktiviteter och visningar så som delfinföreställ-ningen ingår i Djurparkens entrépris utom där annat anges (se guidad safaritur med buss och övriga priser).



Vuxen





Barn

3 t o m 15 år

Djurparken



230:-





120:-

Djurpark + Safaripark* 1 dag



290:-





160:-

Djurpark + Safaripark* 2 dagar 370:- 205:-

Safariparken (med egen bil)*



140:-





100:-

Årskort



490:-





290:-



Vid köp av 1 dag, 2 dgr biljett el årskort



Guidad tur med buss, Safariparken





30:-





15:-



Priser inkl. 6 % moms



*Priset inkluderar Safariparken med egen bil. Om du vill åka guidad safaritur med buss tillkommer 30 kr för vuxna och 15 kr för barn på biljettpriset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme