Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissatulehdus.. (ov)

Vierailija
23.06.2007 |

EIlen illalla meidän 1v 10kk ikäinen rupesi yhtäkkiä itkemään ja meni kyyryyn ja näytti pippeliä että kipeä. Tätä teki jonkun kerran. Sitten huomasin että vaippaan oli tullut verta, pissasata ei tiETOAKAAN.

Yritti monta kertaa pissata eikä onnistunut, suihkut ja muut kokeiltiin.

No päivystyksestä saatiin antibiootti joka aloitetaan vasta sitten kun pissanäyte on saatu otettua vaan miten otat pissanäytteen kun pissa ei tule?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla virtsaumpi joka on vaarallista. nyt soitat heti päivystykseen!

Vierailija
2/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt välittömästi ihan oikean lääkärin puheille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko juonut? Ja silti ei tule?



Lääkäriin...

Vierailija
4/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi mikä lääkäri. Käskee vain särkylääkettä antamaan, kun lapselta ei tule pissaa.

Vierailija
5/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta otettiin lapsena neulanäyte kun tulehduksen takia ei kyennyt pissimään. Nyt äkkiä lääkäriin!

Vierailija
6/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää lähteä näyte viemään nyt tk:hon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi pirteä on ollut, silloin kun pissata yrittää niin silloin itkee. Muuten ei kyllä edes tietäis että on jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme