Onko yleistä, että miehet runkkaa suihkussa? ev
Kommentit (11)
niin ilmoita hänet poliisille. Kaveri on päästään vialla. Selvä raiskari tai pedofiili.
Itsetyydytys ei ole normaalia missään muodossa. Eikä yleistä.
Ei kuulemma tykkää siitä. Muutenkin meillä saa ihan vapaasti runkata makuuhuoneessa ym, joten ei sitä tarvitse salassa tehdä.
ja on niin hiton yleistä.
Runkata voi vaikka sais pilluakin.
kylppärin ovessa ei ole lukkoa ja aina joku meidän pikkuväestä ravaa siellä vessassa, kun joku on suihkussa.
Tällä palstalla on " naisia" , jotka ovat täällä julkisesti kertoneet, että he vaativat miestensä " kusevan" pöntöllä istualtaan. Ja heidän " miehensä" kuulemma niin tekevät.
Tämän tiedon valossa arvelisin, että tuo " miehensä hyvin tunteva" taho on " lievä" kontrollifriikki, jonka taas arvelisin sopivan yllä mainittuun profiiliin.
Mene ja tiedä.
Mä ainakin välillä. Meillä on niin hintsusti yhteistä aikaa, että hyvä vaan, jos nauttii itseksensä. Runkkaaminenkin on mukavaa :)
onko jotain kontrollifriikkejäkin olemassa, outoa. Meillä nyt vain on syynä se, että mies ei ole koskaan suihkussa niin, ettei joku muukin samaan aikaan kylppärissä ravaisi, yleensä sillä on ovikin aivan auki. Ja ei siinä ovessa ole lukkoakaan.
Vierailija:
Tällä palstalla on " naisia" , jotka ovat täällä julkisesti kertoneet, että he vaativat miestensä " kusevan" pöntöllä istualtaan. Ja heidän " miehensä" kuulemma niin tekevät.Tämän tiedon valossa arvelisin, että tuo " miehensä hyvin tunteva" taho on " lievä" kontrollifriikki, jonka taas arvelisin sopivan yllä mainittuun profiiliin.
Mene ja tiedä.
Pissaa istualtaan. Miksi näin? No, sanoin miehelle että jos pissaa seisaaltaan niin saa sitten siivota vessankin. Valitsi istumisen..
Mutta en kieltänyt pissaamasta seisaaltaan.
no minun puolestani saisi kyllä runkata suihkussa, itse ainakin teen niin!
ja mies käy usein myös istualleen pissalla ihan käytännön syistä, meidän 2-v kun tunkee yleensä aina vessaan mukaan ja työntää sitten kätensä pissasuihkuun.
vai oletko niitä, jotka pakottavat miehensä pissimään istualtaan?
naiset varmaan runkkaa enemmän suihkussa kuin miehet. miehet tarvitsevat useimmin visuaalisia stimulantteja, jotka ovat melkein kaikissa muodoissaan melko epäkäytännöllisiä suihkussa?