Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***KESÄpallojen TORSTAI toivoa täynnä***

14.06.2007 |

http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?m=10535868&p=&mpage=1&tmode…

Toivottavasti osasin linkittää oikein... eli tässä pitäisi olla eilinen pino.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomenna viimenen neuvola, sit saan soittaa naikkarille kun hepariini on loppu!!! katotaan jos ottasivat ronkittavaksi, vaikkei toi Odessan käynti siellä toivoa juuri antanut.

Meillä tuo utelija on mun isä, joka aamu ennen aamukahvia soittaa et ootko vielä kotona, tänään en ollut...oltiin asioilla ni isä ihan kauhuissaan et joko synnytät..kun heillä on niin raskasta odottaa.Ai heillä, mites mulla!!!!!!!!!!!!!

tänään ollut menkkakipuja ei muuta.

palaan huomenna astialle, toivottavasti en ;)))

kuumetta 40+3

Vierailija
22/26 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Odelle vielä, mun kaverilla käynnistettiin 11 kertaa!!!!!!!!!!!!!! ja sektiolla viimein synty laps viikoilla 42+5.....

toivotaan et se kopelointi nyt edesauttais jotain!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihan kamala väsymys tuli! Otinkin tässä tunnin tirsat palattuani. Ajattelin nyt mennä pesemään saunan, sitten laitan lämpiämään saunon ja sitten harrastetaan seksiä saunassa.

On se juma jos ei käynnisty! ;)

Vierailija
24/26 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paatin sitten minakin tulla kurkkaamaan mita on tekeilla.. :)

Eli omassa navassa on sitten niiiiin hiljasta ettei tarvii sinne ainakaan katsastella yhtaan mitaan. Ei supistuksen supistusta, ei siis yhtaan mitaan. Todella tylsaa. Viesteja ja soittoja tulee kanssa vahan valia etta joko joko joko?? Ja kun ei niin ei. Tulis edes yksi supistus niin ilmoittaisin siitakin kaikille!! :) viikkoja siis kasassa 40+3.

Onnea silti kaikille jo kaaronsa kainaloon saaneille! Hengessa ollaan mukana!

Mulla on kanssa yliaikaiskontrolli maanantaina rv41+0, mutta tuskin tekevat EDES sisatutkimusta jota kylla toivoisin ihan tosissaan, pyysin sita jo vimpalla neuvola kaynnilla rv38+jotain mutteivat suostuneet tekemaan TURHAN TAKIA!!!! Jospa sielta olis jotain lahtenyt liikkeelle ihan suosiolla?? Taalla kylla mattaa naa neuvola systeemit niin pahasti etta oikeen suututtaa lukea teidan juttuja kaiken maailman tutkimuksista joita ei edes ehdoteta. Blaah. PAras oli silla vimpalla neuvola kaynnilla katilo kokeili vauvan asentoa ja ilmotti kylman rauhallisesti ettei loyda vauvan paata! Sanoin etta kylla silla on paa tahan asti ollut...? Toinen katilo tuli huoneeseen ja siina he sitten tutkailivat tilannetta ja lahes tulkoon riitelivat siita oliko vauva peratilassa vai ei? Itse sitten sanoin etta voisin vaikka menna ultraan asiaa tutkituttamaan, saivat ultra ajan jarkattya ihmeen kaupalla ja oikeen painhan se vauveli siella oli.. Viela kun armon korkeus suvaitsisi ilahduttaa meita seurallaan niin olisi oikeen kiva, alkaa taa odottelu kaymaan kanssa pinnan paalle. Esikoinenkin pyorii ihan tarinoissaan ja kyselee koko ajan koska vauva tulee ja miksi se ei jo ole taalla kun han on niin hienosti odottanut. :) No ajallaan sitten kait tulee, ei kai se sisaankaan voi jaada ;)

Tulipahan purettua! Huoh!

Etta nain taalla! Hauskaa paivanjatketta kaikille ja kuten tuossa jo joku taisikin sanoa, koko ajan lyhenee odotus paivalla!

Jos se menikin etta Perjantai on toivoa taynna?? ;)

Vierailija
25/26 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Pitkään olen ollut poissa listoilta. Syynä ensin kaikenmaailman kiireet ja sitten synnytys. Sitäkin käytiin ensin harjoittelemassa, ja parin päivän sairaalaolon jälkeen tulin kotiin.

Seuraavana yönä uusi lähtö ja palkintona poika 4020g ja 51 cm. Ambulanssilla piti mennä erittäin kovien kipujen vuoksi. Sairaalassa ehdittiin olla 2h 15 min kun poitsu oli maailmassa. Eilen tultiin kotiin.

Olen ihan pihalla mitä täällä on tapahtunut. Oletan kuitenkin, että muitakin synnyttäneitä on.

Onnea siis kaikille vauvan saaneille!!

Tsemppiä kaikille vielä omaa nyyttiänsä odottaville!

Mama ja poitsu 5vrk

Vierailija
26/26 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tämä mamma jakaantui tiistaina kahtia niin kuin maanantain äitipolikäynnin jälkeen toivoinkin ;) komea miehenalku syntyi käynnistyskonstina kalvojenpuhkaisu + oksitosiinitippa (kun kp ei saanut supistuksia aikaan) rv 39+4. Syy tuohon käynnistykseen oli mulla vauvelin arvioitu koko 4-4,4kg. Tuo tippa sai lopulta aikaan ihan hirveät supistukset ja ilman puudutuksia (viimeiset sentit alle puolessa tunnissa) sitten taas ponnistettiin poitsu maailmaan. Ukon mitat on ihan kelvolliset; 4,1kg - 52 cm ja pipo 34 cm. Tänään lääkärintarkastuksessa lääkäri totesi terveeksi ja kotiinhan me sit tultiin. Oikein on kiltti poika, ei juuri itkeskele :)

Mutta nyt lähden etsimään ukolle maitopullon (omaa ei ainakaan vielä tule riittävästi) että päästään hetkeksi nukkumaan. Onnea muillekin vauvan tämän viikon aikana saaneille ja VALTAVAT TSEMPIT ODOTTAVILLE :) täällä ollaan hengessä mukana!!

-sykkis ja poju 2,5 vrk