Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä vain isojen ja hitaiden lasten äitien selitys vai pitääkö oikeasti paikkaansa.

Vierailija
13.06.2007 |

Meillä kaksi pienikokoista lasta ja molemmat ovat lähteneet aikaisin liikkeelle. Normaalikokoisen/isojen vauvojen/lasten vanhemmat jaksavat sanoa minulle että se johtuu siitä kun ovat niin pieniä ja kevyitä. Heillä kun on vähän painavempi lapsi niin ei siksi jaksa vielä liikkua.

Pitääkö tuo siis oikeasti paikkansa vai selittelevätkö vain?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi on luonnostaan pullukkaa ja yksi laiheliini.

Tämä laiheliini oppi puhumaan aikaisemmin kuin muut.

Sen sijaan hänelle täytyi opettamalla opettaa vaipattomuus, kun vanhin oppi sen itsestään - keskimmäinen taas sai harjoitella rauhassa, kun vei aina pikkusiskon vaippoja ja laittoi itse jalkaan.

Ruokahalu on ollut laiheliinilla ja vanhimmalla lapsella huonot, mutta toinen pullukka syö mitä vain ja miten paljon vain. Vanhin lapsi on se toinen pullukka ja silti hän on syönyt pikkuisena tosi huonosti.

Tällä kai yritin sanoa, että kaikki lapset ovat persoonallisuuksia. Kaikki kolme lastani ovat eläneet aivan omaa elämää:)

Vierailija
22/23 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vasta näin yhden joka oli 11.5kk ja osasi vasta ryömien käsillä vetää itseään, ja niitä sanojakaan ei ollut kuin jokellusta ja kuulemma " äi" tarkoitti ainoana sanana äitiä.

Niin että pulleat vauvat ovat sitten henkisestikin jälkeenjääneitä ja hitaita... :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vauva on laiha. ehkä mä rupeen antamaan tuolle vain rasvatonta maitoa.