Omituisin avioliitto josta olet kuullut?
Kommentit (29)
Asuvat eri maissa ja eivät olleet harrastaneet seksiä vielä monta kuukautta häiden jälkeenkään.
nainen töissä toisella paikkakunnalla. Seksiä ei 4 vuoteen..
kiersi ympäri maailmaa julkisesti naisystävänsä kanssa (oli aikoinaan tietyllä tavalla julkisuuden henkilö), mutta Saksassa edusti vaimonsa kanssa. Vaimolla oli myös oma miesystävänsä, mutta eihän katoliset voi erota...
Asuu vuoroin molempien naisten luona. Vakuuttaa molemmille rakkautta. KUmpikin uskoo että jättää kohta toisen. Tätä siis jatkunut 10v.
Mieheni on korjannut sukupuolensa ja on sosiaalisesti sukupuoleltaan nainen. Juridisesti on kuitenkin edelleen mies, ettei meidän tarvitse erota & rekisteröidä parisuhdettamme.
Lapsiakin on.
Oletko sinä itse siis lesbo? Transu? Bi?
Vierailija:
Oletko sinä itse siis lesbo? Transu? Bi?
Olen siis aiemmin ollut vain heterosuhteissa. Koko suhteemme ajan puolisoni on kuitenkin ollut sosiaalisesti nainen. Leikkauksessa hän ei ole kuitenkaan käynyt, mutta esim. rinnat on.
Mutta en mä jaksa ajatella, mikä mä olen, mikä mun puolisoni on tai mikä meidän suhde on.
Riittää, että ollaan onnellisia.
Vierailija:
Vierailija:
Oletko sinä itse siis lesbo? Transu? Bi?Olen siis aiemmin ollut vain heterosuhteissa. Koko suhteemme ajan puolisoni on kuitenkin ollut sosiaalisesti nainen. Leikkauksessa hän ei ole kuitenkaan käynyt, mutta esim. rinnat on.
Mutta en mä jaksa ajatella, mikä mä olen, mikä mun puolisoni on tai mikä meidän suhde on.
Riittää, että ollaan onnellisia.
Uskokaa tai älkää, näin me eletään.
Tiedän, että suhteemme vaikuttaa erikoiselta, mutta se toimii ja me ollaan tosi onnellisia. Itse en tätä enää osaa pitää kovinkaan erikoisena, sillä mä ajattelen meidän olevan toisiamme rakastavia ihmisiä - en tarvitse muita määreitä. Tosi vaikeaahan alussa tietenkin oli, mutta nyt menee loistavasti!
T. 19
Vierailija:
Uskokaa tai älkää, näin me eletään.Tiedän, että suhteemme vaikuttaa erikoiselta, mutta se toimii ja me ollaan tosi onnellisia. Itse en tätä enää osaa pitää kovinkaan erikoisena, sillä mä ajattelen meidän olevan toisiamme rakastavia ihmisiä - en tarvitse muita määreitä. Tosi vaikeaahan alussa tietenkin oli, mutta nyt menee loistavasti!
T. 19
Puolisonihan on siis juridisesti mies ja olemme avioliitossa.
Puolisoni on alusta asti ollut sosiaalisesti nainen. Lapsemme kutsuvat meitä etunimillä. He ovat oppineet tuntemaan puolisoni sosiaalisesti naisena, isi ei siis ollutkaan yhtäkkiä äiti.
Lapset on ottaneet asian ihan ok, mutta ovathan he vielä aika pieniäkin. Lapset tosin ovat käyneet lastenpsykologilla " puhumassa asiasta" (heheh), koska neuvolassa niin ehdotettiin. Kaikki on lapsilla ok.
t. 19
Ovat todella mukavia ja pariskunta viihtyy toistensa seurassa (tai siis siltä näyttää). Mies vaan on pettänyt vuosia vaimoansa ja lukuisten eri naisten kanssa. on yhden illan juttua ja välillä vähän pidempääkin juttua. Kaikki me kaverit tiedetään tämä, että pettää ja vaimokin tietää. Sulkee vain silmänsä kaikelta ja haluaa pitää perheensä yhdessä. Itse tää nainen ei ole ikinä pettänyt miestänsä, vaan joutuu kestämään miehensä pettämistä. Tai eihän sitä olisi pakko katsella, mutta erota ei halua :(. Itse en kestäisi tuommoista, olisi itsetunto aivan pohjalla.
rauhassa ja jättää omat " erikoiset" liittonne omaksi tiedoksenne.
Vierailija:
Itse tää nainen ei ole ikinä pettänyt miestänsä, vaan joutuu kestämään miehensä pettämistä. Tai eihän sitä olisi pakko katsella, mutta erota ei halua :(. Itse en kestäisi tuommoista, olisi itsetunto aivan pohjalla.
ulkonäkö paljastaa, ettei voi olla biologinen lapsi, eikä oikein iänkään puolesta enää, mutta kaikki ovat hyvin miellyttäviä ja onnellisen oloisia ihmisiä
ovat olleet naimisissa jo 45 vuotta. Äitini vieläkin joka ikinen aamu valitsee isälleni vaatteet kalsareita myöten. Sanomattakin selvää, että pakkaa myös tämän laukun matkalle lähdettäessä. Tai jos itse lähtee matkoille, tekee jääkaappiin ruoat etukäteen.
sakastissa: " Vielä on vara perua"
Suhde olikin sitten hyvin omituinen, kesti aikansa ja loppui sitten (onneksi).
Mutta enpä ole koskaan kuullut papin näin sanoneen kenellekään muulle.
ja nyt vaimo hoitaa tätä lasta joka toinen viikonloppu kun lapsi kylässä koska isä haluaa kantaa vastuun teostaan. Pariskunnalla on myös omia lapsia.