Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omituisin avioliitto josta olet kuullut?

Vierailija
12.06.2007 |

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt vaimo hoitaa tätä lasta joka toinen viikonloppu kun lapsi kylässä koska isä haluaa kantaa vastuun teostaan. Pariskunnalla on myös omia lapsia.

Vierailija
2/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuvat eri maissa ja eivät olleet harrastaneet seksiä vielä monta kuukautta häiden jälkeenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen töissä toisella paikkakunnalla. Seksiä ei 4 vuoteen..

Vierailija
4/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiersi ympäri maailmaa julkisesti naisystävänsä kanssa (oli aikoinaan tietyllä tavalla julkisuuden henkilö), mutta Saksassa edusti vaimonsa kanssa. Vaimolla oli myös oma miesystävänsä, mutta eihän katoliset voi erota...

Vierailija
5/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliiiis, kerro edes jotain!

Vierailija
6/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu vuoroin molempien naisten luona. Vakuuttaa molemmille rakkautta. KUmpikin uskoo että jättää kohta toisen. Tätä siis jatkunut 10v.

Vierailija
7/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on korjannut sukupuolensa ja on sosiaalisesti sukupuoleltaan nainen. Juridisesti on kuitenkin edelleen mies, ettei meidän tarvitse erota & rekisteröidä parisuhdettamme.

Lapsiakin on.

Vierailija
8/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä itse siis lesbo? Transu? Bi?

Vierailija
9/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen siis aiemmin ollut vain heterosuhteissa. Koko suhteemme ajan puolisoni on kuitenkin ollut sosiaalisesti nainen. Leikkauksessa hän ei ole kuitenkaan käynyt, mutta esim. rinnat on.

Mutta en mä jaksa ajatella, mikä mä olen, mikä mun puolisoni on tai mikä meidän suhde on.

Riittää, että ollaan onnellisia.

Vierailija
10/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Olen siis aiemmin ollut vain heterosuhteissa. Koko suhteemme ajan puolisoni on kuitenkin ollut sosiaalisesti nainen. Leikkauksessa hän ei ole kuitenkaan käynyt, mutta esim. rinnat on.

Mutta en mä jaksa ajatella, mikä mä olen, mikä mun puolisoni on tai mikä meidän suhde on.

Riittää, että ollaan onnellisia.

Vierailija
11/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, näin me eletään.

Tiedän, että suhteemme vaikuttaa erikoiselta, mutta se toimii ja me ollaan tosi onnellisia. Itse en tätä enää osaa pitää kovinkaan erikoisena, sillä mä ajattelen meidän olevan toisiamme rakastavia ihmisiä - en tarvitse muita määreitä. Tosi vaikeaahan alussa tietenkin oli, mutta nyt menee loistavasti!

T. 19

Vierailija
12/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Uskokaa tai älkää, näin me eletään.

Tiedän, että suhteemme vaikuttaa erikoiselta, mutta se toimii ja me ollaan tosi onnellisia. Itse en tätä enää osaa pitää kovinkaan erikoisena, sillä mä ajattelen meidän olevan toisiamme rakastavia ihmisiä - en tarvitse muita määreitä. Tosi vaikeaahan alussa tietenkin oli, mutta nyt menee loistavasti!

T. 19

Vierailija
13/29 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisonihan on siis juridisesti mies ja olemme avioliitossa.

Puolisoni on alusta asti ollut sosiaalisesti nainen. Lapsemme kutsuvat meitä etunimillä. He ovat oppineet tuntemaan puolisoni sosiaalisesti naisena, isi ei siis ollutkaan yhtäkkiä äiti.

Lapset on ottaneet asian ihan ok, mutta ovathan he vielä aika pieniäkin. Lapset tosin ovat käyneet lastenpsykologilla " puhumassa asiasta" (heheh), koska neuvolassa niin ehdotettiin. Kaikki on lapsilla ok.

t. 19

Vierailija
14/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se edellinen..

Vierailija
15/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat todella mukavia ja pariskunta viihtyy toistensa seurassa (tai siis siltä näyttää). Mies vaan on pettänyt vuosia vaimoansa ja lukuisten eri naisten kanssa. on yhden illan juttua ja välillä vähän pidempääkin juttua. Kaikki me kaverit tiedetään tämä, että pettää ja vaimokin tietää. Sulkee vain silmänsä kaikelta ja haluaa pitää perheensä yhdessä. Itse tää nainen ei ole ikinä pettänyt miestänsä, vaan joutuu kestämään miehensä pettämistä. Tai eihän sitä olisi pakko katsella, mutta erota ei halua :(. Itse en kestäisi tuommoista, olisi itsetunto aivan pohjalla.

Vierailija
16/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rauhassa ja jättää omat " erikoiset" liittonne omaksi tiedoksenne.

Vierailija
17/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Itse tää nainen ei ole ikinä pettänyt miestänsä, vaan joutuu kestämään miehensä pettämistä. Tai eihän sitä olisi pakko katsella, mutta erota ei halua :(. Itse en kestäisi tuommoista, olisi itsetunto aivan pohjalla.

Vierailija
18/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkonäkö paljastaa, ettei voi olla biologinen lapsi, eikä oikein iänkään puolesta enää, mutta kaikki ovat hyvin miellyttäviä ja onnellisen oloisia ihmisiä

Vierailija
19/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat olleet naimisissa jo 45 vuotta. Äitini vieläkin joka ikinen aamu valitsee isälleni vaatteet kalsareita myöten. Sanomattakin selvää, että pakkaa myös tämän laukun matkalle lähdettäessä. Tai jos itse lähtee matkoille, tekee jääkaappiin ruoat etukäteen.

Vierailija
20/29 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakastissa: " Vielä on vara perua"

Suhde olikin sitten hyvin omituinen, kesti aikansa ja loppui sitten (onneksi).

Mutta enpä ole koskaan kuullut papin näin sanoneen kenellekään muulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi