Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hyi miten ällöttävän värinen lastenhuone

Vierailija
05.10.2008 |

.

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mielenkiintoista nähdä minkälaisia mörskiä näiltä kirjoittajilta itseltään löytyy :) laittakaahan kuvaa tulemaan niin katsotaan kellä on varaa arvostella ja kellä ei. Nätti on koti, luulen että aika monelle kelpais vaikkette sitä myönnä!

Vierailija
22/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikea tavaralla sisustettua mökkiä ottaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta teillä on pääosin tosi kaunis koti! Ihania, rauhallisia värejä ja luonnonmateriaaleja - lastenhuonetta lukuunottamatta. :) Tuo vaaleansininen on mielestäni ehkä halvin väri maailmassa, mutta eihän sen kai tarvitsekaan minua miellyttää, vaan lähinnä sinua ja erityisesti lapsiasi. :) Tosi ihanat ja kauniit lapset sulla muuten. Ja kutsumanimetkin ovat minusta kivat. <3

Vierailija
24/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta onko kukaan sanonut että kalliilta pitää näyttääkkään?

lapset kyllä viihtyy ja leikkii ilomielin huoneessaan. onneksi teidän lasten ei siellä tarvitse leikkiä;)

-ötökkä-

Vierailija
25/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin et varmaan. tuolla ei sentään kirpparikalusteita ole.

Vierailija
26/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mammut sarjahan on nimenomaan suunniteltu lapsia varten. lukekaa kuvaukset ikean sivuilta. mitä vitun väliä paljonko ne maksaa? lapset varmasti pitää huoneestaan, kivahan se on lapsella ku saa leikkiä tollasessa huoneessa mikä on värikäs ja just lapsia varten sisustettu.

Vierailija
27/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hyvänen aika!

Vierailija
28/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko talon sisustus

Vierailija
29/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien lapsies nimet jos micolas- nimessä on jtn vikaa.

Vierailija
30/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, yleensä ne ""KALLIILLA"" sisustavat ovat totaalisen mauttomia. SIis että luullaan, et ku kaikki maksaa ihan karseesti niin se on sit tosi tyylikästä. Ja sit jos ei oo mautonta, on sellainen avotakkakoti. Eli edelleenki se oma maku ja tyyli puuttuu... Huoh

siis mammut sarjahan on nimenomaan suunniteltu lapsia varten. lukekaa kuvaukset ikean sivuilta. mitä vitun väliä paljonko ne maksaa? lapset varmasti pitää huoneestaan, kivahan se on lapsella ku saa leikkiä tollasessa huoneessa mikä on värikäs ja just lapsia varten sisustettu.

Vierailija
31/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja keittiö aivan ihana. kyllä minulle kelpaisi

Vierailija
32/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös kodissa ole tärkein se että itse viihtyy eikä se että miellyttääkö muiden silmää.

Vierailija
33/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä paitsi, yleensä ne ""KALLIILLA"" sisustavat ovat totaalisen mauttomia. SIis että luullaan, et ku kaikki maksaa ihan karseesti niin se on sit tosi tyylikästä. Ja sit jos ei oo mautonta, on sellainen avotakkakoti. Eli edelleenki se oma maku ja tyyli puuttuu... Huoh

kommentista ei nyt oikein saanut selvää ootko puolesta vai vastaan? Onhan tuo Mammut sellainen valmiiksi pureskeltu sarja, vaikka Ikean onkin ja siten kohtuuhintainen... En tiedä mitä tyyliä siinä sitten on, että kaikki huonekalut on samasta sarjasta? Ei sitä nyt ainakaan itse olla ideoitu...

Vierailija
34/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisten panettelua,aivan uskomatonta miten ihmiset kehtaa arvostella täällä ihmisten kotia ja LAPSIA tuolla tavoin..varmaa on omassa elämässä jotain vikaa pahasti..siis naurettavaa,menkää ihmiset itteenne pikkasen!!

-3llu-

Vierailija
35/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni huone on oikein toimivan oloinen. sopivasti tilaa leikkiä ja kaappitilaa löytyy myös.

Vierailija
36/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana keittiö! Musta lasten leikkihuone oli pirteä! Jotain erilaista, ei ollenkaan kamala.

Vierailija
37/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ötökkä täälä tyhmänä kyselee:)

Vierailija
38/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

=naimisiin.info kirjoittelija. Et ole, olisit tunnistanut sanan :D Kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! Hienompi asunto teillä on kuin meillä!

Vierailija
39/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ötökkä-

Vierailija
40/51 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tossa kodissa oli vikana?? Kaunis, ja juuri minun makuuni :)

Kaikki kun ei tykkää samasta, mä ( ja ötökkä ilmeisestikään) ja monet muut eivät tykkää mistään aneemisesta skandinaavia-tyylistä. Se se vasta rumaa on.