Lue keskustelun säännöt.
Tappava makeanhimo, rv40 lähti käyntiin!!!!
12.06.2007 |
Siis eilen iski niin tappava makean himo että!
Eilen söin 2pkt suklaakeksejä (normaalisti syön keksejä todella, todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa otan jollakin kylässä).
Nyt laitoin suklaakakun uuniin paistumaan ja kaavin hullunkiilto silmissä taikinakulhon suuhuni. Nam, nam, nam!!!
Sairasta!
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla