Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tappava makeanhimo, rv40 lähti käyntiin!!!!

Vierailija
12.06.2007 |

Siis eilen iski niin tappava makean himo että!

Eilen söin 2pkt suklaakeksejä (normaalisti syön keksejä todella, todella harvoin, ehkä pari kertaa vuodessa otan jollakin kylässä).

Nyt laitoin suklaakakun uuniin paistumaan ja kaavin hullunkiilto silmissä taikinakulhon suuhuni. Nam, nam, nam!!!



Sairasta!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä