Lue keskustelun säännöt.
Onko jtn kuumetautia liikkeellä?
19.06.2007 |
Meidän 5veelle nousi tämän pvän aikana korkea kuume ja kova päänsärky. Kreikkaan ois tarkoitus lähteä lauantaina. Toivottavasti me muut säästymme taudilta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla