2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!
2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ dharmian: ensimmäisen yritys 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan
♥ Minni-äinen
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (82)
ja ihan selvä negahan se oli, ei siinä voinut nähdä edes varjoa siinä luukussa :(
No, onpahan kokeiltu, ei kai tässä sitten muuta kun alan odottaa niitä menkkoja saapuviksi. Tosin tiedä nyt sitten koska ne saapuu, jos koko kroppa tosiaan menee näin sekaisin. Rintoja vaan kivistää enemmän ja niitä tippoja heruu, jotenkin se tuntuu aika ahdistavalta juuri nyt... vaikka alussahan tämä meidän yritys on. Syön täällä Pringles-tuubia suruun ja mietin ovistestejä (miten tähän kakkosen yritykseen on tullut tällainen lataus? Kyllähän ekaa yrittäessäkin jännitti, mutta ei se tällaista todellakaan ollut!) Tuntuu että kärsivällisyys on minulle nyt ihan vieras sana.
kantopussi, kp 29/28, hiukan laskeneissa tunnelmissa
älä vielä luovuta ennen kuin se täti oikeasti tulee, jos tulee! ;) caarina (sori jos nyt nimimerkki meni väärin) mutta onnea yritykseen! ja toivotaan tärppää pian!
Luulen että tuo kärsivällisyys on aika monelle meistä vieras sana. :D
Ja mitä tuohon negaan tulee niin jos katsoin kp:si oikein niin eihän nuo kuukautiset vielä kovasti ole myöhässä.. Voihan olla että tuo tulos saattaa tuosta vielä muuttua positiiviseksi.. Älä vielä luovuta. Kaikki on mahdollista!
Ja uusia taas.. Tervetuloa! Hienoa kun väkijoukko kasvaa koko ajan..
suan
ps. 1,5 kuukaudeksi tänään Tampereen suunnalle töihin. Mitenköhän pärjään nämä viikot.
Ajatus taas kulkee nopeammin kuin sormet..
Eli siis mies lähti tänään 1,5 kuukaudeksi tuonne Tampereelle päin töihin ja minä jäin kotiin yksinäni. Kaippa se miekkonen aina välillä tulee käymään kotona..
Luin sitten heti tuon toisen ketjun, jossa joku kertoi, ettei plussa näkynyt koko raskauden aikana virtsatestissä. Todennäköisempää kuitenkin varmaan että tässäkin on ihan nega kyseessä, elimistö vaan kehitti innokkaana kaikki nuo oireet...
No onneksi tosiaan täällä on " muutamia" muitakin kärsimättömiä!
Onko täällä monia, jotka on luopuneet pillereistä vasta vähän aikaa sitten? Tai kokemuksia kierrosta/raskautumisesta pillereiden lopettamisen jälkeen?
ompa pää tyhjä.. hirveesti ois mietteitä mut mitää ei saa kirjattua..
rizza: sun kanssa taidettiin " tavata" tuolla tamiitenavissako se oli? mulla kans keskenmeno viikolla 6, viime kuun puolilla välin. siitä toipuessa menkkoja nyt odotellaan, millonihan ilkeävät saapua.. kuis teillä? ei osaa sitä ovistakaan pongailla, ja kiertokin ollu sekava ehkäsyn lopettamisen jälkeen. en oo ikinä edes perehtyny että miten niitä käytetään, pitäsköhän hmm?
mulla ollu pahaa oloa ja päänsärkyä viimeset pari kukautta. toisaalta hyvä että kerkesin " raskaudesta" muutamille hyville tyypeille kertoa nii on saanu purkaa itteensä " äitien kesken" . tekstiviestillä lähinnä vaan kun eihän sitä ilman itkua oo pystyny ajattelemaan. mies toi yllärinä kukkia toissapäivänä! meillä se on ylläri, oon saanu kukkia mieheltä aiemmin tasan kerran viiden vuoden aikana!(mies kyllä väittää että on tuonu aimminkin..?)
olipa ihana loma etelän lämmössä. Täällä kuulemma ollut viime viikko hiukan kylmempää. Meillä loma meni mukavasti, uitiin, syötiin ja löhöiltiin, mutta lapsen ehdoilla..tuntuu että lapsikin viihtyi tosi hyvin kun sai olla äidin ja isin kanssa 24h viikon ajan..
huomenna taas töihin ja arki koittaa!
Ovistikut oli mulla matkallakin käytössä ja haaleaa viivaa ollut nyt pari päivää, tänään kp21 viimeksi ovis juuri 21 kiertopäivänä ja menkat alkoi siitä 14 päivän kuluttua..eli kierto35 päivää..toiveissa olisi että viimeistään huomenna viiva tummuisi ja pääsisi " pupuilemaan" kunnolla ;)
Meillä siis näinäpäivinä kakkosen yritys lähtee käyntiin vaikka ovistikkuja olenkin jo pari kuukautta käyttänyt mielenkiinnon vuoksi että ovuloinko ollenkaan. Mulle lääkäri sanoi että kun kierrot pitkiä ja epäsäännöllisiä, ovulaatiota ei välttämättä joka kuukausi tule..tämä epäsäännöllisyys kuulemma yleistä ensimmäisen raskauden jälkeen..mutta näytän kuulemma ns." raskautuvalta-tyypiltä" eli olen terve eikä ylipaino-ongelmaa ole...niin että toivottavasti se ovis sieltä saapuu kylään pian! Mukavaa viikonalkua ja juhannuksen odotusta kaikille sekä paaaaaaljon plussatuulia! :)
Onko täällä monia, jotka on luopuneet pillereistä vasta vähän aikaa sitten? Tai kokemuksia kierrosta/raskautumisesta pillereiden lopettamisen jälkeen?
* Minä olen lopettanut pillerit ja nyt menkat.. en tiedä miten helposti tulee raskaaksi pillereiden jälkeen. mutta viimeksi tärppäs heti kun alettiin toisella kierrolla yrittämään...
Kivaa päästä ens viikolla taas yrittämään :)
mariatar84.
Miten tämä kesä nyt muuttui tälläseksi! Lapsilla tylsää kun ei pääse ulos ja sitten saa kinastella kotona keskenään :( Tuntuu itselläkin väsyttävä olo kun ei aurinkoa näy. Tätiä odottelen käymään mutta eipä vielä näy. Tänään kp 39, joten eiköhän ne sieltä ilmaannu toivotaan :)
Hei Meebu, muistan kyllä sut tammitenavista! :) Kurjaa, että myös sinulle sattui keskenmeno tulemaan!
Me päätettiin aloittaa yritys uudelleen heti, sillä vauvan kaipuu tästä vain paheni. Ajatukset on myös vielä sekavat, mutta ovulaation tikuttamisen aloitin jo kuitenkin. Mulla on ongelmana pitkä ja epäsäännöllinen kierto ja gynekologin kehoituksesta otin tikut käyttöön. Olen vain kerran pongannut tikuilla kaksi viivaa ja tästä samaisesta viivasta tulin raskaaksikin. Itse luotan tikkuihin, sillä ilman niitä en tunnistaisi ovulaatiotani. Testi paljasti meinaan minun ovuloivan aikaisemmin kuin luulin. Kannattaa kyllä kokeilla! :)
Toivon todella, että kierto ei olisi keskenmenon takia vielä enemmän sekaisin. Jännityksellä odotan tälle viikolle ovisplussaa...
Rizza
kunnolla yrittämään. Silloinkin olin käyttänyt pillereitä. Ollaankohan me myös samoilla kp:llä MARIATAR? ;) Mulla nyt kp6.
mariatar84:
* Minä olen lopettanut pillerit ja nyt menkat.. en tiedä miten helposti tulee raskaaksi pillereiden jälkeen. mutta viimeksi tärppäs heti kun alettiin toisella kierrolla yrittämään...
mariatar84.
Hei, Kielo77!
Mulla on menossa kp4. Että melkein sama kp! :) laskin että ovis on 30 päivä. :) Eli la vois tulla aika lähekkäin :) Toivotaan että meillä tärppää!
Kielo77:
kunnolla yrittämään. Silloinkin olin käyttänyt pillereitä. Ollaankohan me myös samoilla kp:llä MARIATAR? ;) Mulla nyt kp6.mariatar84:
mariatar84.
Ette arvaa mitä mulle kuuluu? Joko oon raskaana sitä en tiiä vïelä, mutta viikon päästä testaan...mulla on nlejä päivää putkeen ollut tosi etova olo...huh! En ole oksentanut, mutta koko ajan kuvottaa...ei koskaan tällaista oloa ennen....huh! kp 18 menossa kai tai jotain...en jaksa kalenteria hakea...lomalla on päivät vähän sekaisin...
Mä oon Annie Simpeleellä lomalla ja hyttysiä on....
Kohta matka jatkuu Keski-Suomen kautta Hämeeseen....
Tää on nyt tällainen pikakirjoitus kun ei kahtaa kauaa kylässä koneella istua:)
Mutta tällaisia väliaikatietoja!
Tsemppiä kaikille...palaiulen taas kotona täysillä mukaan porukkan:)
Heksu kp18/26 muistaakseni....
peukkuja pystyssä sulle Heksu! Mua ihan alkoi jänskättämään sun puolesta.. Ilmoittelet sitte meille heti kun oot testaillu!;)
Mun menkat alkaa loppumaan (lopultakin..) ja vauvan yritys saa alkaa. Tosin mietin että oisko parempi että käydään reissussa ja pidetään häät eka..kun ois kiva kumminki juoda viiniä jne ihan rauhassa miettimättä. ehkä mä oon vähä hysteerikkö..?;) Kun ostin jo vitaaminejaki ja kaikkea.. heh heh..:)
En tiedä yhtään missä mun menkat on. Tänään kp 40 jo eikä kuulu :( taitaa olla tulematta sen takia kun yritys alkas niiden jälkeen. Arvatkaa, mä ravaan wc:ssa niinkuin alkuraskaudessa tarkistaan tuleeko mitää ja tällä kertaa sais tulla mutta ei tuu! suututtaa jo! pelkään ettei ne tulekkaan eikä meille vauvaa saada enää.
Vaikka eka testi reilu viikko sitten ei näyttänytkään plussaa, ehdin jo alkaa sitä epäillä, kun tätiä ei näkynyt. Tänäaamuna tein uudestaan testin ja kaksi viivaa tuli tikkuun samantien. Menin sitten kyllä toiseen huoneeseen kiltisti odottamaan sen 5min ja vasta sitten " luin" testituloksen. =)
Voi, arvatkaa olenko innoissani, onnessani, peloissani, jännityksissäni...?!
-Tango (ja salamatkustaja)
Ja onnea Tango-mamallekin plussasta!
Ihanaa, kun alkaa porukkaa plussaamaan.Kohta ehkä itekin liittyy siihen sakkiin.
KIELO: Minullakin oli ensimmäinen pilleritön kierros ja kp32 ehti kertyä. Toivottavasti ei tuosta ala kierrot venymään, tutuille kun niin on käynyt kun pillerit lopettaneet. Tässä kierrossa ei vielä yritetä vaan mennään varmoilla päivillä. Ensi kierrossa sitten.
Nyt en ehdi enempää kommentoida teidän juttuja, töihin on lähettävä!
Kaktus
Ihanaa kun saadaan joukkoomme taas uusia plussia. :D
Tässä taas voimme todeta sen että se negakin voi muuttua plussaksi kunhan vain jaksaa odottaa. =)
..Mulla esikoisesta oli aivan hirvittävät " menkkakivut" (vastasivat melkein synnytyssupistuksia) ja oli pientä ruskeeta vuotoakin -> olin ihan varma että menkat alkavat. Mutta eivätpä sitten koskaan alkaneetkaan...:))) Testasin jotain kp 35 (?), en tarkalleen muista...Ja selkeä plussa oli.
Mulla menkat loppu ja yritys aloitettu. :D Suunnitelmissa on tasaisesti touhuilla vällyjen alla, niin jospa tärppäis. Mulla on muuten aina oviksen aikaan ihan_hillittömät_seksihalut...että ei ainakaan siihen tyssää ettei huvittais pupuilla. :)