2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!
2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!
Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:
♥ Annie28: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ dharmian: ensimmäisen yritys 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01
♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle
♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.
♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta
♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta
♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta
♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta
♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta
♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta
♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta
♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.
♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta
♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta
♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta
♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta
♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta
♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta
♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta
♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32
♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta
♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29
♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta
♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta
MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!
♥ kaur@
♥ Aamun_kuiskaus
♥ Autumn78
♥ Allu2006
♥ Tohina
♥ suan
♥ Minni-äinen
Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:
♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut
♥ Oma ja tulevan isukin ikä
♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi
Kommentit (82)
Eliador, ei näy eikä kuulu tätiä. Kerrankin kun sitä odottaisi saapuvaksi, niin ei millään. Jos nyt pysyisin alkuperäisessä suunnitelmassa ja odottelen vain. Eiköhän se sieltä kohta... toivossa on hyvä elää :) Soitan kyllä varmaan kuun vaihteessa neuvolaan, vaikka tiedänkin, ettei nekään voi asialle mitään tehdä. Ainahan sitä voi silti kysyä :)
Tänä kesänä on kyllä paljon häitä, monet tutut menevät naimisiin. Meillä vietetään ystäväni polttareita kuun lopussa ja päässä raksuttaa koko ajan, kun mietin lisää ideoita illanviettoon. Mennään kyllä aika perinteisellä linjalla :)
Mutta nyt suihkuun ja nukkumaan, huomenna on vielä työpäivä! Hauskaa perjantai-iltaa kaikille!
Pupujussitar kpmiljoona/ei mitään hajua :P
Eilen alkoivat odotetut kuukautiset, joten meillä päästään sitten ensi viikolla aloittamaan yritys. Tai no, eihän se varmaan vielä ensi viikolla ole oikea hetki, mutta juu nou ;)
Oikeastaaan " ällistyin" itse miten jännässä olen tästä yrittämisestä. Mulla oli kauan mielessä, ettei meille yritetä enempää lapsia tai sitten vasta kun esikoinen on jo vähän isompi (nyt 1v 7kk). Syystä, että tyttö on " hieman" huono nukkuja. Mutta niin se vaan kummasti mieli muuttuu ja tulee lapsen kaipuu taas. Ja onhan se kiva, että lapsi saisi sisaruksen. Mutta jännittää kyllä kovasti, että millaistahan se taas tulee olemaan vauvan syntymän jälkeen ja toivottavasti nukkuisi edes vähän paremmin. Sitten nähdään jos käy niin onnellisesti, että saamme toisen.
Olisi tosiaan kiva jos näkisimme myös lasketun ajan plussanneiden nimien perässä, joten jos sen voisitte kertoa?
SUAN ollut jo todellakin nopea vaunuhankinnoissa, mutta kyllähän tuo kauppa kannattikin! Meillä onneksi jää esikoiselta hyvät vaunut. Saas nähdä milloin tärppää ja minkä ikäinen esikoinen on kun vauva syntyy... Hmm.. tietääkö joku saako Teutonioihin seisomalautaa? Aikaisin minäkin olen liikenteessä kysymyksineni ;)
Onko plussanneilla kuin Suanilla vielä alkaneet ellotukset?
Täällähän on monta tulevaa morsianta! Ketäs.. KAKTUS, RVASAARINEN, ANNIE... Millaiset polttarit teillä on ollut?
Hieno juttu, että M@m@-3x:n kilpirauhaskokeen tulos oli normaali ja saatte alkaa yrittämään vauvelia!
MEEBULLE *hali* ja tsemppiä!
Mukavaa ja toivottavasti aurinkoista kesälomaa ELIADORILLE ja HEKSULLE!
Voi itku sitä KARKIN miestä :( Ärf!
Toivottelen minäkin uudet tervetulleeksi. Vaikka liityin itsekin vasta tällä viikolla ;D
Kiva että monta uutta oli tullut mukaan, tervetuloa! Ekaa kertaa tältä päivää pääsin tänne kurkkimaan :) Oletteko muuten miettineet että kunhan me kaikki plussataan, niin tehtäis joku oma keskustelupalsta esim. tonne kaksplussan yksityiset kerhot tai msn yhteisöön? vaan onko esim. maaliskuussa syntyville tuolla odotus puolella jo joku oma juttunsa? Silloin kun tota nuorinta odotin (2005) olin tammikuisten sellasessa suljetussa msn yhteisössä alkuraskaudesta loppuun saakka. Ja mun mielestä oli kiva yhdessä jännätä/jutella koko raskaus aika siihen milloin lähtö synnärille tuli. Ja vielä kun vauva on syntynyt voi jutella siitä vauva ajastakin. Sitten siellä oli kaikkien La tiedot ja neuvolakortti, minne kukin sai omat tietonsa päivittää neuvola käynnin jälkeen. Monet ottivat kuvakansioon mahoistaankin kuvia :D
Nyt käy kateeksi. =) Meillä 140 kutsuttu, noin 120 tulossa ja pää meinaa haljeta. *nauraa*
Eli pitkän tauon jälkeen lopetettu pillerit ja aloitettu kakkosen yritys, esikoinen on vuosimallia -02.
Tietysti jännittää ja toivo on korkealla ja toisaalta vähän pelottaa ja ahdistaa. Ihan niin kuin teki esikoisenkin kohdalla. Joka tapauksessa, pillerit jätetty pois toukokuussa, eletään kiertopäivää 26/28.. jännittäviä aikoja siis. Tosin en tiedä onko kierto nyt pillereiden lopettamisen jälkeen sama, mutta on ollut niin kauan kuin muistan tuo sama 28 päivää.
Kovasti on ollut joku aika arvioidun oviksen jälkeen kuvotusta ja väsymystä ja ihan mieletön turvotus! Nyt uutena juttuna tuli se, että välillä heruu muutama tippa kirkasta tahmaista (jotain).
Tämä kaikki vaan ikävä kyllä voinee liittyä ihan siihen että lopetin pillereiden syömisen :(
Mielessä miljoona asiaa, joita sitten täällä varmaan saa pohtia kohtalotovereiden kanssa.
Pakko oli pikaisesti tulla kertomaan...
Ihanaa ihanaa, kuinka voikaan menkat tehdä ihmisen näin iloiseksi :) Tänä aamuna ne sitten alkoivat ja voi sitä riemua! Ei siitä kierrosta tullutkaan kuin " vain" 44 päivää pitkä, tuntui kyllä paljon pidemmältä, kun odotti ja odotti tädin tuloa. Pian pääsee taas yrityspuuhiin.
Mutta nyt kauppaan ja sitten pihahommia. Viikonloppuja kaikille!
Pupujussitar kp1 yk2
Tällä kertaa onnea tätin vierailusta pupujussitar!!! Toivottavasti sitten vierailut lakkaa oikeasta syystä:)
Uusille tervetuloa!
Annie ja Rva Saarinen jaksamista häävalmisteluihin!
Mä tässä oon pakkaillut ja huomenaamulla auton nokka kohti itäsuomea....
Huh meillä onkin pitkä matka edessä....palataan asiaan sitten parin viikon päästä, jos en koneelle pääse lomalla...yritän kyllä:)
Mukavaa keskikesän juhlaa ensi viikolla!
Olenhan mä jo maaliskuusta alkanut kuumetta kasvattelemaan mutta lupa siis vasta nyt annetaan :) Mulla kierto ollut nyt 39-40 joten kohta pitäs tulla.
pupujussitar:
Pakko oli pikaisesti tulla kertomaan...Ihanaa ihanaa, kuinka voikaan menkat tehdä ihmisen näin iloiseksi :) Tänä aamuna ne sitten alkoivat ja voi sitä riemua! Ei siitä kierrosta tullutkaan kuin " vain" 44 päivää pitkä, tuntui kyllä paljon pidemmältä, kun odotti ja odotti tädin tuloa. Pian pääsee taas yrityspuuhiin.
Mutta nyt kauppaan ja sitten pihahommia. Viikonloppuja kaikille!
Pupujussitar kp1 yk2
Onnittelut Pupujussittarelle tädin saapumisesta! Nyt ei sitten kuin uutta yritystä kehiin :).
Tänään oli taas niin ihana ilma, että piti olla koko päivä menossa. Meni sitten se dokumenttikin sivusuun (oli aiemmin puhetta). Lopun kerkesin vaan näkemään, eli synnytyksen :). Ja mä kun luulin että mulla oli helppo synnytys :D.
Kantopussi: kovasti liputan sun puolesta :). Samanalaiset oli oireet täälläkin ennen plussausta, eli turvotus, totaalinen väsymys ja maidon/nesteen heruminen rinnoista. Se oikeastaan nosti toiveet, että jospa minä sittenkin olen raskaana :). Ja aikalailla oviksen jälkeen alkoi masun juiliminen joka edelleen jatkuu... Ja etominenkin on tullut nyt kuvioihin..
Mites onko muita piinailijoita kuin Kantopussi? Joku tais olla mut nyt ei nimimerkki muistu mieleen..
Täällä valmistaudutaan lähtemään juhannusreissuun. Pitkä matka olis edessä. Toivotaan että pikkumies jaksaa reissun istua. Juhannus muuten menee rauhallisissa merkeissä. Tarkoitus oli ekana mennä kavereitten mökille, mutta tuli muutosta suunnitelmiin :). Tai voishan sinne mennä, mutta arvannevat heti mistä on kyse jos ei punkku maistu. Ja vielä en ole halukas kertomaan raskaudesta muille. Ajattelin että jos sitten sen np ultran jälkeen kertois.
Toivottelen kaikille rentouttavaa (pupuilu rikasta) juhannusta ja oikein paljon plussia!
Minni-äinen rv6+2
Toukokuun lopulla keskenmenon kokeneena tikuttelen ovulaatiota. Yritystä oli yli vuosi raskauden tärpättyä. Minulla on pitkä ja epäsäännöllinen kierto, mihin en ole saanut vielä mitään lääkitystä. Lapsettomuustutkimuksiin oli jo aikakin, mutten saa mennä kuulemma sinne enää raskauden alettua ihan omin avuin...Olen laskenut mahdollisen ovulaation ensi viikolle, joten nyt jännitän kovasti, että saanko ovistikkuun kaksi viivaa. Onko täällä muita keskenmenon kokeneita oviksen tikuttajia??
Rizza
Päivää 27/28 eletään ja elän toivossa että kohta pääsisin jo testailemaan. Kaksin kappalein peräti noita Apteekin Raskaustestejä odottamassa käsilaukussa.
Nyt kun muistelen niin voisin väittää, että kun esikoinen tärppäsi ekasta yrityskierrosta, niin silloin oli todella menkkamainen olo, ja olin ihan varma, että kohtahan ne alkaa...
Niin olen kyllä nytkin, mutta katotaan nyt rauhassa.
Kun olen aika vihreä tässä (esikoista en raskaustestillä bongannut vaan kävin ihan lääkärin kautta, kun en uskonut todeksi) testiasiassa, niin oletteko tehneet testin heti ekana päivänä kun kuukautisten pitäisi (ei pitäisi) alkaa, vai myöhemmin?
Tai onko joku jopa testannut aiemmin? Vaikka ei kai se hormoni kovin paljon aiemmin voi pissasta edes näkyä?
Ihan kuin yrittäisi ensimmäistä, kun tällaisia aloittelijoiden juttuja joutuu kyselemään.
Kantopussi: Minä testasin 12 päivää oviksesta haalean plussan. En millään uskonut sitä, joten tein vielä monta testiä tämän jälkeen ja joka kerta sain vahvemman plussan. Tämä kuitenkin meni kesken rv 5+3. Minulla oli monena yönä menkkamaisia kipuja, muttei päivisin ollenkaan. Toivottavasti saat plussan! :)
ja kurjaa että meni kesken :( Toivotaan että sielläkin suunnalla plussaillaan pian!!!
Tällä hetkellä vatsaa vääntää kamalasti, mutta tuntuu että aiheuttaja on kyllä nyt joku vatsapöpö, sen verran ahkeraan on saanu vessassa juosta.
Eli pikkuhiljaa voisi sitten alkaa testailla. Tosin jo apteekissa katselin ovistestejä sillä silmällä, jos nyt ei tärppääkkään...
Ja ei tuo esikoinen ekasta kierrosta saanut alkuaan, vaan kolmannesta yrityskierrosta. Kun ajattelee yhtä ja kirjoittaa toista niin menee sanat sekaisin...
Mulla yksi raskauden oireista (omasta mielestäni) oli juuri se, että vatsa oli aivan sekaisin. En tiedä voiko se olla raskauden oire, mutta itse koin sen vahvasti. Kuulostaa kyllä lupaavalta :) Toivon sinulle plussaa!!!
Keskenmeno vahvisti entistään halua saada oma vauva. Toivottavasti se toive toteutuisi pian. Raskausoireiden loputtua tuntuu niin oudolta, ettein olekaan enää raskaana.
..polttareista, mutta mulle ei nyt varmaan minkäänlaisia polttareita ole järjestymässä. Kiirusta töissä ym niin ei ole aikaa! Mutta jos sitte vaikka jälkipoltot juhlien jälkeen..;) Me ollaan lähössä italiaan viikoksi ennen juhlia, vähä niinku etukäteen häämatkalle. Toivotaan ettei tuu syötyä liikaa reissussa että mahtus tuo mekko päälle vielä hääpäivänäkin. Onko rvasaarinen lähössä häämatkalle jonnekkin suuntaan?
Meillä ollaan edelleen flunssassa (3.viikko jo). Alkaa tympimään ihan kiitettävästi.
Annie
Minne päin itä-suomee Heksu ootte menossa? meillä sama suunta juhannuksena. Siellä on varmaan norsun kokosia hyttysiä, varustautukaa offilla..:)
Oli vielä pakko tulla Kantopussille kertomaan, että mullakin oli tosi kovat menkkajomotukset siinä kp32. Olin ihan varma että viimeistään huomenna täti saapuu, koska edellinen kierto oli 33 pv. Kirjoittelinkin tänne että " luovutan" :). Mutta sitten se jomotus vaan hävis (jatkuu paljon paljon miedonpana).. Testaamaan uskaltauduin vasta kp37, koska mulla on ollut epäsäännöllinen kierto. Ja kaksi vahvaa viivaahan sieltä tuli. Eli apteekin testillä testasin ja varmuuden vuoksi vielä aamupissasta (vaikkei väliä). Siinähän sanotaan että voi jo testata heti kun täti on jättänyt tulematta :). Ei muuta kuin testaamaan :). Täällä peukut pystyssä. Niin ja vatsa toimii täälläkin :D.
Ja Rizzalle pahoittelut keskenmenosta ja halit :).
Kun ei sitä vettä sadakkaan niin pitänee lähtee pojan kanssa ulos.
Minni-äinen
Hei,
olen vihdoin saanut miehen käännytettyä yrittämään toista lasta yli vuoden vauvakuumeilun jälkeen. Yritys on tarkoitus aloittaa pikkuhiljaa, ei paniikkia. Kierukan menen poistattamaan heti seuraavien menkkojen aikana, niiden pitäisi alkaa huomenna!
Tässä tietojani lyhyesti: ikää minulla 25, miehellä 34. Toista lasta yritämme, esikoinen on syntynyt 2/2005.
Tervetuloa uusi! Ollaan saman ikäisiä ja miehet melkein myös :) meillä kuumeillaan neljättä ja menkkoja tässä odottelen, niiden jälkeen olis tarkoitus alkaa yrittämään. Luulempa että täti on tulossa kun siihen malliin alaselkää pakottaa ja paleltaa. Ollaankohan yhtä aikaa piinailemassa sitten? ;)
Murmeliäiti:
Hei,olen vihdoin saanut miehen käännytettyä yrittämään toista lasta yli vuoden vauvakuumeilun jälkeen. Yritys on tarkoitus aloittaa pikkuhiljaa, ei paniikkia. Kierukan menen poistattamaan heti seuraavien menkkojen aikana, niiden pitäisi alkaa huomenna!
Tässä tietojani lyhyesti: ikää minulla 25, miehellä 34. Toista lasta yritämme, esikoinen on syntynyt 2/2005.
..ollaan täälläkin. rvasaarinen siis on menossa naimisiin 7.7.07? mä sitä tuossa aiemmin kyselinkin, mutta ei susta kuulunu mitään. Meillä siis häät 14.7. vielä siis melki kuukausi aikaa, loppurutistuksen paikka.. valmistelut ei onneksi stressaa kun pienet häät perheen kesken.
Onko muilla menkat kestäny kierukan poiston jälkeen pitkään? mä olen menkannu kohta kaksi viikkoa ja loppua ei näy. vähä jo huolettaa, mietin jo lääkärillekkin menoa. Apuva!