Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!

12.06.2007 |

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Annie28: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ dharmian: ensimmäisen yritys 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.

♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

♥ suan

♥ Minni-äinen

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks onnittelut M@m@-3x:lle hyvistä uutisista! Hienoa, että yksi negatiivinen asia on saatu pois päiväjärjestyksestä. =)

Uusille tervetuloa!

Mulla on nyt vähän huoli siitä rvasaarisesta. Pitikös sen olla jossain reissussa tällä viikolla, vai miksi ei ole mitään kuulunut? Eihän vaan ole reppana missään yksin " suremassa" ? Lämpöisiä ajatuksia täältä sinne suunnalle joka tapauksessa!

Meebulle myös kovasti tsemppiä!

Mä täällä odotan jotain tapahtuvaksi... Tätiä saapuvaksi tai sitten jotain raskausoireita ilmentyväksi. Ärsyttää, kun olen tällainen " toivossa eläjä" tuon negatestin jälkeenkin, kun ei tätiä näy. Maanantaina tai tiistaina ajattelin testata uudestaan, jos mitään ei tapahdu sitä ennen.

Työmotivaatio on totaalisen hukassa. Ajatukset pyörii vaan koko ajan jossain muualla. Lähinnä kai näissä vauva-asioissa... =)

Mitäs juhannussuunnitelmia teillä on? Meillä ei ole oikein mitään. Harmi, ettei ole mitään mökkiä, johon voisi mennä. Taitaa mennä aika tavallisen viikonlopun kaavalla... Onneks sitten viikko juhannuksen jälkeen alkaa loma!

Nyt ryhdistäydyn ja rupean töihin.

Mukavaa sateista päivää!

-Tango

Vierailija
22/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa mukava tulla koneelle, kun porukka oli kirjoitellut niin ahkerasti. Rvasaarisen perään myös minä huhuilen. Monesti olen miettinyt mihin oot kadonnut. Toivotaan, että häät vain pitävät kiireisenä eikä ole mitään suurempaan kyseessä.

M@m@lle onnittelut hyvistä uutisista.

Pupujussitar: voisithan sä käydä esim. gynellä tarkistamassa tilanteen. Entäs voiko TK:ssa käydä tekemässä varmememman testin.

meebulle voimahali ja plussatuulia.

työmotivaatio täälläkin hukassa. Huomenna alkaa kesäloma. Mahdollisesti ensi viikolla, joudun 1/2 päiväksi tulemaan, toivottavasti ei. Lomaa onkin heinäkuun loppuun asti. Käyn varmasti lomallakin täällä, mutta en varmaankaan joka päivä. ja jos on mökillä, niin silloin tietty on hiljaista meikäläisen puolelta.

ja suan: lopeta se rahan tuhlaaminen testeihin ja USKO JO ETTÄ OLET RASKAANA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ilmoitin aikaisemmin että aloitetaan 8/07 mutta jätinkin nyt jo pillerit pois. eli aloitus alkakoon.. ens viikolla menkat ja sit aletaan hommiin :)

Onnea plussanneille!

Mariatar84

Vierailija
24/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö jollain muullakin ollut alkamassa ens viikolla menkat ja sitten myös yrittäminen?! en muista kuka oli. mutta vois tulla laskettu aika aika lähekkäin jos sattuu heti molemmilla nappaamaan :) Mutta eipä saa odotella turhia !

Vierailija
25/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tää eka yrityskierto on vaan odottelua, ovista en tuntenut ja luulen että se on jo mennyt, jos limoihin on luottamista....mutta kipua ei tietenkään nyt ollut, kun olisi toivonut....

Mutta mulla on kumma olo ollut tänään...kuin flunssa tulisi...palelee ja tukkoinen olo ja väsyttää aivan kamalasti! Ja kamala nälkä koko ajan!

Ja äklö olokin....voihan olla että oikea flunssa tulee, mutta ei ole sillai tavallinen olo...vaikea selittää.

No ainakin on pupuiltu ahkerasti koko kierto, että sinänsä sama milloin ovis on ollut( toivottavasti on ollut)

Menisi nyt äkkiä aika niin näkee tuleeko täti vai pysyykö pois...mulla alkaa huomenna loma, joten kai se äkkiä tämä pari viikkoa meneekin...

Loman jälkeen saa sitten testata jos tätiä ei tulisi!

Mukava on ollut lueskella vaikka ei itse ole saanut aikaiseksi muutamaan päivään kirjoittakaan.

Mukavaa viikonlopun odotusta kaikille!

Päivät vaan kuluu niin hitaasti, kun alkaa kohta jo piinaviikko!!!!

Vierailija
26/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä pms oireet niin vahvat että tulossa varmasti on! Eilen jos joku ikävä ihminen olis sattunut mun eteen niin oksat pois. Kauheaa! Jos tarkalleen alkavat niin ma-ti pitäs alkaa. Kiitos kaikille niistä hyvistä uutis onnitteluista! :) Nyt kyllä unohtu jos piti vielä jotain kommentoida, joten uusi aloitus tulee perässä :D

mariatar84:

eikö jollain muullakin ollut alkamassa ens viikolla menkat ja sitten myös yrittäminen?! en muista kuka oli. mutta vois tulla laskettu aika aika lähekkäin jos sattuu heti molemmilla nappaamaan :) Mutta eipä saa odotella turhia !

Vierailija
27/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin kolmosen aikaan verikokeessa kun pissatesti näytti negaa ja kuukautisia ei kuulunut. Mutta silti verikoekkin näytti negaa! ja niinkuin olen sanonut mä sain plussan vasta jotain kp 40 tai enemmän. Ei tiedä vaikka nytkin sitten saa vain odottaa milloin testi näyttää plussaa mulla :) silloin mulle siellä labrassa sanottiin että tänne vain aina testaamaan niin ei mene turhaa rahaa testeihin. Oli kiva täti siellä silloin :) voiko TK:seen vain mennä ottaan raskaustestiä ilman mitään lääkärin " lähetettä" ??

Eliador:

Pupujussitar: voisithan sä käydä esim. gynellä tarkistamassa tilanteen. Entäs voiko TK:ssa käydä tekemässä varmememman testin.

meebulle voimahali ja plussatuulia.

Vierailija
28/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mariatar84, hienoa että pääsette yrittämään nyt jo. toivon että nappaa pian ja samoin M@m@-3x etkös se sinä ollut joka sanoi että ensi viikolla kuukautiset ja sitten myös hommiin.. Onnea molemmille! Toivotaan että pian nappaa.

Olenkin päättänyt etten enää osta yhtä ainoaa testiä, ellei ole ihan pakko. Soitin tänään neuvolaan ja sain varattua ajankin. Nyt sitten 26. päivä olisi tarkoitus sinne mennä. Neuvolantäti sanoi, tosin ainoastaan niiden tietojen perusteella jonka sille pystyin antamaan että LA olisi 11.2. Mutta myöhemminhän se sitten selviää.

Ostin myös tänään kirpparilta 10 eurolla vaatteita. ja ostin varmaan ainakin 20 erilaista vaatetta! Kehoitan siis kaikkia kiertelemään kirppareita, sieltä löytää vaikka mitä kivaa.!!

Suan

Olisiskohan nyt sitten joku 6:nnen viikon loppu meneillään..?

Vierailija
29/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..täällä äiti, kohta 35v ja tuleva iskä 30v. Ensimmäistä yhteistä lasta aletaan tästä 06/07 yrittämään! Minulla aikaisemmasta tyttö 11/00. Joten - Jo oli Aikakin :)))

Vierailija
30/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elossa edelleen. Täytyy myöntää, että nega harmitti nii samperisti, mutta kohdistin sitten puurtamisen häähössötyksiin ja kaikki taas ok. Häihin kolme viikkoa, kamala kiire, terassin lattiaa maalannut pari päivää yms. =) Tässä kuussa päätin olla yrittämättä eli unohdetaan ovistikut, kiertopäivät ja muu hössötys.

Onnea plussanneille, rattaiden omistajille ja tervetuloa uudet!

Nyt tämä tyttö lähtee nukkumaan ja yrittää huomenna muistaa tulla käymään

Vierailija
31/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa siis kuulla että olet ihan kunnossa, ja toisaalta myös mukava kuulla että olet saanut jotain muuta ajateltavaa kuin tuo ei-niin-toivottu-nega.

Toivon myös että onnistut yrityksessäsi unohtaa kaikki se hössötys mistä mainitsit. Niinhän sitä sanotaan että silloin kuin jotain vähiten odottaa niin silloin se tapahtuu. Se on tullut todettua kyllä useaan kertaan itsekin.

Musta tuntuu että mä olen koko ajan täällä kirjoittelemassa... No, ei kai sillä väliä.

Taas oli tullut joku uusi mukaan, tervetuloa!!

Vierailija
32/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tuolla aikaisemmin mainitsin siitä että ostin tänään kirpparilta vaatteita niin kysessä oli vauvan vaatteet. Harvemmin sieltä mitään hyväkuntoisia vaatteita noin paljon noin halvalla itselleen löytäisikään.

Suan

Vierailija
33/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kylmä ajanut ihmiset vällyjen alle?

Mulla alkaa tänään loma!! 6 viikkoa lomaa. Toivotaan että ilmat vähän tämän hetkisestä paranee, sen verran viileätä ulkona on.

Joku kyseli juhannussuunnitelmia. Me mennään mun siskon luo. Pitkästä aikaa mökitön juhannus, mutta ei haittaa me voidaan mökkeillä muulloinkin.

Mitens pupujussitar, vielä täti pysyttelee poissa? Oletko käynyt missään?

Ja uusille tervetuloa! yritän viikonloppuna päivittää listaa niin saadaan kaikki uudet mukaan.

Vierailija
34/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen niin saatanan vihanen! ensimmäinen kierto kun oikeesti haluttiin yrittää ja häät on ohi ja puhutaan vaan vauvoista koko ajan ja mä odotan koko kuukauden että tulisi tämä päivä, päivä jolloin suurimmalla todennäköisyydellä ovuloin, ja josta olen miestäni muistuttanut tuhat kertaa ja päivää jota oikein odotettiin -niin jätkä on mennyt unohtamaan asian , luvannut lähteä kaverin kanssa ulos eikä voi muka enää perua.jumalauta. Tuntuu siltä että mä mietin tätä koko ajan eikä se ollenkaan. Tottakai jooo on mun kroppa mutta silti niin paskalta tuntuu, tuntuu siltä kuin tätä tekisi yksin.

Vierailija
35/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nuo miehet, miehet.... kun ilman niitä tää rojekti ei onnistu...Kova komento vaan ukolle, ettei asiaa ulos ennenkuin " kotityöt" on hoidettu! ;)

Meillä tän kuun parhaat hetket osuu justiin juhannuspyhiin - saa nähdä miten löytyy rauhalliset hetket miehen sukulaisten luona keskiyön aurinkoa juhliessa...hih... saa pistää luovuuden kukkimaan ;0)

Mukavaa perjantai-iltaa kaikille - toivottavasti nuo sateet tuosta väistyy jo...

Vierailija
36/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Täällä on juuri aamulla testattu ensimmäinen nega :( Ekaa vauvaa tosin yritämme ja ensimmäinen kuukausi vasta takana, mutta surkea olo silti. Toivottavasti mahtuu mukaan vielä yksi kuumeilija ? (jolla tod. näk. löytyy paljon tyhmiä kysymyksiä...)

Vierailija
37/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti otta päähän Karkkia!!!

Meillä on pupuiltu ahkeraan koko kierto ja kohta poistunkin lomalle pariksi viikoksi ja en tiiä pääsenkä koneelle matkalla, mutta mielessä ootte ja toivon että on mukavaa lukemista kun palaan ja itselläkin hyviä uutisia kertoa palatessa, mulla pitäisi täti tulla lomalla, mutta toivon tietty että olisi tärpännyt!!!!

Plussaista juhannuksen aikaa ja palataan heinäkuussa asiaan jos huomenna en kerkeä lähtötohinoissa!!!

Vierailija
38/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ilmoittaudutaan myös joukkoon, minä 32v ja mies 43v, entuudestaan poika 05/04 ja ehkäisy lopetettu 05/07

Vierailija
39/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pöhni se makkariin ekana ja lupaa Karkkia *virn* Eiköhän se ehdi...

Tervetuloa jälleen uusille meidän mielenkiintoiseen remmiin.

Juhannus kuluu kotona häitä valmistellen 20 parhaan kaverin kanssa... =) No ei nyt ihan... Ei meitä ole kuin 19... Lomakodin etuja.

Vierailija
40/82 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itseni joukkoon -2008 vuoden vauvaa yrittämään, vaikka olen jo tuolla helmenkalastajissa kirjoitellutkin ja nyt sitten tädin tultua siirryin maaliskuisiin. Lapset on jo vuosilta 04 ja 05. Onnneeaaa kaikille, plussaneille ja meille tuleville plussaajille!