Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!

12.06.2007 |

2008 vuoden vauvaa yrittämään- painos 13. ONNEA MINNI-ÄINEN!

Tässä olemme me jotka yritämme vauvaa vuodelle 2008:

♥ Annie28: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 9/01, ikää kertynyt itselle 28 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ Caarina2: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 11/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ dharmian: ensimmäisen yritys 6/07, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ fatmama05: kolmannen yritys aloitettu 6/07 lapset -99 ja -01

♥ girl24: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Eliador: toisen yritys aloitettaan 9/07 lapsi 3/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Elsa78: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07, ikää kertynyt itselle 29 vuotta ja tulevalle isälle

♥ Heksu76: ensimmäisen yritys aloitettu 6/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

♥ Hellu70: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 10/03 ja 2/05, ikää kertynyt itselle 37 vuotta ja tulevalle isälle 39 vuotta.

♥ Hepuna: toisen yritys aloitetaan 9/07, lapsi 12/03, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 32 vuotta

♥ Jaana.p3: toisen yritys aloitettu 5/06, lapsi 2/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ Kaktus-84: ensimmäisen yritys aloitetaan 7/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Karkki84: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Kaskas78: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/01 ja 4/03 ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ Kevät76: kolmannen yritys aloitettu 6/07, lapset 2/99 ja 4/01 ikää kertynyt itselle jo komiat 31 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Kirppu-06: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 2/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 34 vuotta

♥ kuminauha: toisen yritys aloitettu 6/07, lapsi 3/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ kylli78: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 30 vuotta

♥ költtänä: kolmannen yritys aloitettu 4/07, lapset 11/96, 12/96, 2/04 ja 8/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 33 vuotta ja tulevalle isälle 36 vuotta

♥ M@m@-3x: neljännen yritys aloitettu 6/07 lapset -01, -03 ja -05, ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 37 vuotta

♥ _mammamyy_: kuudennen yritys aloitetaan 9/07, lapset 12/90, 5/92, 12/94, 7/00 ja 10/03. ikää kertynyt itselle jo komiat 34 vuotta ja tulevalle isälle 43 vuotta

♥ Marenda: kolmannen yritys aloitettu 5/07, lapset 10/04 ja 7/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ mariatar: toisen yritys aloitetaan 8/07, lapsi 7/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 23 vuotta ja tulevalle isälle 26 vuotta

♥ marttta: toisen yritys aloitetaan 08/07, lapsi 04/05, ikää kertynyt itselle ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ mauii: kolmannen yritys aloitettu 05/07, lapset 3/03 ja 11/04, ikää kertynyt itselle 30 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta.

♥ meebu: kolmannen yritys aloitettu 03/07, lapset -03 ja -05, ikää itsellä 27 vuotta ja tulevalla isällä 24 vuotta

♥ Memama: toisen yritys aloitetaan 7/07, lapsi 5/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 33 vuotta

♥ miiku85: ensimmäisen yritys aloitettu 6/06 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 23 vuotta

♥ Mio80: ensimmäisen yritys aloitettu 4/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ NiNaZZA: toisen yritys aloitettu 5/07 lapsi 6/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ -piias-: neljännen yritys aloitettu 1/07 lapset 02/02, 06/04 ja 9/06, ikää kertynyt itselle jo komiat 24 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ pupujussitar: ensimmäisen yritys aloitettu 5/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ r79: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 11/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 25 vuotta

♥ Rizza: Ensimmäisen yritys aloitettu /06, ikää kertynyt itselle 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ RvaSaarinen: ensimmäisen yritys aloitettu 3/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 21 vuotta ja tulevalle isälle 24 vuotta

♥ Salsa_42: toisen yritys aloitettu 10/06 lapsi 8/04, ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 28 vuotta

♥ seela-matilda: ensimmäisen yritys aloitettu 2/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 25 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ sj85: toisen yritys aloitetaan ?/07 ikää kertynyt itselle jo komiat 22 vuotta ja tulevalle isälle 29 vuotta

♥ Syysvilja: toisen yritys aloitettaan 5/07 lapsi 11/99 ikää kertynyt itselle komiat 32 vuotta ja tulevalle isälle 32

♥ Tango: toisen yritys aloitettu 4/07 lapsi 12/05, ikää kertynyt itselle jo komiat 29 vuotta ja tulevalle isälle 31 vuotta

♥ tiity: ensimmäisen yritys aloitettu 1/07, ikää kertynyt itselle jo komiat 28 vuotta ja tulevalle isälle 29

♥ Tikruäiti: toisen yritys aloitettu 4/07, lapsi 6/05 ikää kertynyt itselle jo komiat 30 vuotta ja tulevalle isälle 27 vuotta

♥ Zsara: toisen yritys aloitettu 7/05, lapsi 3/04 ikää kertynyt itselle jo komiat 35 vuotta ja tulevalle isälle 40 vuotta

MEIDÄN PLUSSANNEET ÄIDIT!!

♥ kaur@

♥ Aamun_kuiskaus

♥ Autumn78

♥ Allu2006

♥ Tohina

♥ suan

♥ Minni-äinen

Jos kaipaat mukaamme joukkoon tähän, jätä tietojasi edes vähän:

♥ Monettako yritetään ja milloin yritys alkanut

♥ Oma ja tulevan isukin ikä

♥ Aikaisempien lasten syntymä kuukausi ja vuosi

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ajattelin aloittaa uuden.

Kaikille uusille tervetuloa!

Enpä ole ehtinyt muutamaan päivään pinoutumaan, on ollut niin kiirus.

Hyviä plussatuulia piinijoille. Tango-mamako se oli seuraava? Tässä kuussa onkin paljon touhuun ryhtyviä. Voipi tulla paljon maalisvauvoja.

Mitenkäs jo plussanneet..Musta olisi kauhean kiva tuohon esittelypinoon laskettuaika. Eli jos haluatte sen ilmoittaa niin laitetaan listaan.

Vierailija
2/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni alkaa yrittelemään nyt.. Olishan se kiva saada plussanneita paljon paljon lisää!

En jotenkin vain osaa kadota täältä tuonne helmikuisiin kirjoittelemaan, en tiedä mikä siinä on.. No, toivottavasti teitä ei haittaa että täällä vielä hengailen. :D

Haettiin eilen kaverilta lastenvaunut. Hän ei niitä enää tarvitse joten myi ne meille sitten 150 eurolla. Todella halvat koska ne ovat niin siistit ja hyvä kuntoiset. Ja tyylikkäät! Ei meillä ollut kyllä tarkoitus läheskään vielä vaunuja hommata, mutta kun oli tuollainen tarjous edessä niin pakkohan se oli käyttää sitten hyväksi. Ja onpahan vaunut ainakin valmiina.

Tänään pitäisi taas tehdä kämpälle suursiivous. Ei ole muutakaan tekemistä tälle päivälle joten mikä sitten hyödyllisempää.. Ja ulkonakin on huono sää niin hyvinkin voi siivota. Tai ainakin voisi siivota, saa nähdä saanko mitään aikaiseksi.

Muistelisin että mukaan oli tullut uusiakin, tervetuloa minunkin puolestani!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua se ei todellakaan häiritse, päinvastoin.

Miten sulla on mennyt? Ainakaan ette ole vitkastellut vaunu hankinnoissa :) Mäkin himoitsinn uusia menopelejä mahd. tulevalle vauvalle. Mutta vilkaisu hintoihin, niin esikoisen menopelit kelpaa vallan hyvin. Ne on kuitenkin todella hyväkuntoiset ja laadukkaat menopelit kaikinpuolin. Johan ne on melkein vuoden olleet käyttämättä tuolla varastossa.

Missäs kaikki muut ovat? Onko meidän pino hiljentynyt täysin!!!

Vierailija
4/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin olen haaveillu vaikka minkämoisista vaunuista mutta 800 euroa on aika älytön summa rahaa. Joten nuo kelpaa aivan hyvin.. =)

Mulla on mennyt ihan mukavasti, en ole vieläkään oikein tajunnut sitä, että meillä saattaa 9 kk päästä olla lapsi. Jotenkin aikaisempi km painaa mieltä enkä sen takia uskalla täysin luottaa siihen että tällä kertaa onnistuisikin. Ja toisaalta uskon, että oma uskoni voimistuu sitten kun pääsen neuvolaan kuulemaan että kaikki on hyvin.. Siihen voi kyllä mennä jonkun aikaa vielä. :D

Ja tosiaan, mihin kaikki on kadonneet.. =)

Vierailija
5/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo vielä poistunu teidän seurasta, vaikka loma alkoi eilen. Ainakin to asti vielä käyn täällä päivittäin lukemassa teidän jutustelua :) Sen jälkeen oon enemmän tai vähemmän matkoilla/mökillä....

Niin ja onnea Minni-äinen ja muutkin plussanneet!! Toivottavasti pääsisin teidän joukkoonne pian, nyt menossa kp 23/29-30, jännittää miten käy...

Sattuiko kukaan kattomaan viime la kun tuli Mtv3:lta dokumentti Elämän ihme? Mä huomasin lehdessä mainoksen siitä ja otin heti nauhalle. Kyseessä siis oli dokumentti jossa seurataan pariskunnan ensimmäisen lapsen odotusta alusta asti, oli tosi mielenkiintoinen ja hyvin tehty. Tästä dokumentista tulee kakkososa ensi la, ehtii vielä mukaan....

Vierailija
6/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ilmoittaudun tänne yritäjien ketjuun.meillä on yritys aloitettu 02/07 ja ennestään on 4 lasta,syntyneet 2000,2001,2003,2005

itse olen 27v ja mies 31v.

Vierailija
7/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suan: mä kans täällä automaattisesti olen vaikka plussa tuliskin :) viimeksi kävi samoin. Täällä kuitenkin kuumeillut, niin jotenki vaikea vain muuttaa tuonne odottajiin :) Vaunuista. Mä kans aina havittelen uusia vaunuja (vaunu friikki) mutta uskon nyt että noilla vm.04 vaunuilla vielä mennään hyvin ja säästää rahaa. Ovat olleet vaatekomerossa säilössä jo kaksi kesää, kun nuorin on käyttänyt pienempiä rattaita. Ne ovat siis ihan uuden veroiset ja puhtaana pysyneet. Menkat varmaan tulossa piakkoin kun alaselkää pakottaa siihen malliin.. jospa mekin sitten näiden menkkojen jälkeen saadaan se lupa yrittää. Hui ihan jännittää ja samalla niin ihanaa :)

Vierailija
8/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lumikki80:

minäkin ilmoittaudun tänne yritäjien ketjuun.meillä on yritys aloitettu 02/07 ja ennestään on 4 lasta,syntyneet 2000,2001,2003,2005

itse olen 27v ja mies 31v.

Vierailija
9/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en ole ehtiny käymään täällä. Iloisia uutisia on ollutkin, plussia, uusia tulokkaita ja heitä, jotka pääsee nyt kunnon yritykseen! Onnea kaikille tasapuolisesti ja tervetuloa mukaan :)

Itselläni on ollut kyllä niin vauhdikas viikko. Töissä kiire, omat polttarit oli la ja tänään oli pääsykokeet. Ja vieraita ollut meillä kohta viikon. Mut ihan hyvä kun on touhua niin ei vielä mieti liikaa tuota vauvajuttua.

Menkat varmaankin pitäisi alkaa ensi viikolla, jos bongasin oviksen oikein. Sitten heinäkuussa pääsemme yrittämään. Jännittävää..

Muttta nyt täytyy taas mennä viihdyttää vieraita. Yritän taas ehtiä lueskelemaan sivusta.

Kesäterveisin Kaktus

Vierailija
10/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoittelu Tango-mamalle ja Pupujussittarelle negasta :(.

Vaikka en kovin kauan kerenny täällä teidän seurassa pyöriä, niin kyllä sitä pitää jännittää teidän puolesta ja käydä kurkkaamassa onko uusia vauvauutisia tullut. Odotuspuolelle en minäkään ole vielä pinoutunut, mutta kait sitä jo kohta uskaltaa.

Mauii: rintojen kipeytymistä minäkin odottelin merkkinä raskaudesta. Mutta eipä ole vieläkään kipeät . Luinkin jostain että uudelleen synnyttäjällä ei välttämättä edes kipeydy. Muutenkin oireet erilaisia kuin poikaa odottaessa.

Meillä taitaa tulla ostoslistalle sisarusrattaat. Säästän esikoisen yhdistelmätkin vauvalle. Haaveilen kyllä uusien yhdistelmienkin ostosta, mutta haaveeksi jää.

Kuulostaa mielenkiintoiselta toi dokumentti. Harmi että jäi eka osa kattomatta, mutta pitää ehdottomasti kattoa toinen osa. Kattoko kukaan sellasta dokumenttia kuin Elämä ennen syntymää, tosin siitä on varmaan jo yli vuosi kun se tuli.

Toivottavasti kaktuksen polttarit ja pääsykokeet meni hyvin!

On: Tein sitten eilen vielä yhden testin ja plussaahan se edelleen näyttää :D. Jotenkin vaan ei vielä tahdo uskoa että tärppi kävi. Kuten Suan sanoi, ehkä neuvolan jälkeen sitten uskoo. Ja lasketuksi ajaksi toi laskuri antoi sen 7.2.2008. Saas nähdä miten tulee muuttumaan.

Puhaltelen kovasti plussatuulia kaikille ++++++++!

Minni-äinen rv5+5

Vierailija
11/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan laskurin mukaan mulla olisi meneillään jo viikko 7.. liekö tuo sitten pitää paikkansa.. Jos näin edes suurin piirtein on niin hui! On siinäkin jo aika monta viikkoa. :D

No eihän nuo koskaan pidä ihan täysin paikkaansa. Laskettuaika olisi kyllä ihan kiva jos pitäisi laskurin arvio paikkansa.. 2.2. Vaikkakin olisi aika hauskaa jos se siirtyisi eteenpäin parilla viikolla koska isukin synttärit olisi 17.2. :D Sitten voisi käydä samoin kuin yhdelle tutulleni jolle syntyi lapsi omana synttäripäivänä.. Se on aikamoinen sattuma ottaen huomioon että vuodessa on kuitenkin aika monta mahdollista syntymäpäivää.

Kylläpäs tuli taas jaariteltua ihan turhia juttuja.. Anteeksi siitä. On vain tullut joku ihmeen pakkomielle tänne aina kirjoitella. :D

Mietin tässä että jokohan kohta pitäisi ottaa neuvolaan yhteyttä jos kerran nuo viikot pitää paikkansa.. En voi muuta kuin luottaa noihin laskurin tuloksiin. =) Jotenkin on vaan niin epäilevä olo noita kohtaan, mutta eiköhän ne pidä ainakin tässä asiassa paikkansa.. Ovulaatiolaskuri ei ehkä kuitenkaan pidä koskaan päivälleen paikkaansa.

Nyt kyllä lopetan höpöttelyn..

Plussatuulia!!

Suan

Vierailija
12/82 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan mulla oikeasti asiaakin...

Omia juttuja taas.. Eilen huomasin että rinnat ovat todella arat. Liekö hyvä juttu vaiko jotain muuta. Lisäksi tuntuu että vähän väliä on niin huono olo että huhuh ja huimaakin taas välillä. Ja aamuisin alaselkä on tosi kipeänä. Voihan tietenkin olla että näistäkin oireista osa on kuviteltua.

Jos täällä näitä jo plussanneita pyörii niin joko olette oireita bongaillut? Olisi kiva kuulla..

Nyt kuitenkin, hyvää yötä?

Vierailija
13/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä pakko iloisena hehkuttaa!! Ei ole plussa uutinen :) mutta kilpirauhas kokeen tulos oli normaalilla rajoilla. Odottelen nyt vain menkkoja alkavaksi alkuviikolle.

Vierailija
14/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suan oli hankkinut jo vaunutkin! Hyvähän ne on ostaa, kun noin edullisesti saa. Itsekin olen jo kaikkia ilmoituksia syynännyt, mutta ehkä niitä ei vielä ennen plussausta ainakaan tule hankittua :)

Kylli, olen katsonut tuon dokumentin joskus aikaisemmin, kun se tuli telkkarista. Ja oli kyllä tosi kiva ja hyvin tehty dokumentti. Suosittelen sitä kakkososan kattomista niillekin, jotka ei ekaa nähny.

Hienoa, M@m@-3x, että kaikki oli kilpirauhaskokeissa ok! Eli tarkoittaako tuo, että nyt saa rauhallisin mielin alkaa yritykseen? :)

Omaa napaa: täällä edelleen samaa vanhaa, ei näy tätiä eikä ole yhtään sellainen olo, että olis tulossakaan. Kp on jotain yli 40, en ole sitäkään nyt tarkemmin laskeskellut. Mutta en elättele mitään toivoa, kaikki " oireetkin" sitten osoittautu kuvitelluiksi, kun hävisivät tuon toisen negatestin jälkeen. Hmph.

Osaisiko joku viisas kertoa, kauanko kärsii menkkoja odotella? Nyt on siis eka kierto pillerien jälkeen. Pitääkö jossain vaiheessa ottaa yhteyttä neuvolaan tai jonnekin? Ja onko tärppääminen tähän aikaan mitenkään mahdollinen, jos ei niitä menkkojakaan tule?

Ainakin alkuinnostus lopahti, kun saa tätiä odotella saapuvaksi. Eikä kyllä oikeastaan haittaakaan, ihan kivaa kun on osannut ajatella jotain muutakin välillä :) Olis vaan kiva tietää, että oma kroppa toimis normaalisti pillerien jälkeenkin. Ja se tädin tulo auttais mun mielenrauhaa tosi paljon.

Vierailija
15/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun oli ihan pakko testata vielä neljännen kerran, jos tuo plussa olisi jostain syystä muuttunut, mutta ei-- varmaan vajaan minuutin aikana testiin pärähti kaksi punaista viivaa, eikä siinä jäänyt kysymyksille tilaa. Mulla on ollut tänään aika menkkamaisia kipuja, toivon vaan kovin, ettei mitään nyt satu sitten. *varautuu aina pahimpaan*.

Joku kyseli siitä että kuinka kauan kuukautisia kannattaa odotella.. Mä en siihen osaa juuri muuta sanoa kuin että itse olen lopettanut pillerit joskus 1,5 vuotta sitten (eivät olleet oikea ehkäisymenetelmä mulle) ja edelleenkin on kierto välillä seitsemänkin viikkoa ja välillä 4 viikkoa. Ennen noita pillereitä kierto oli lähes päivälleen säännöllinen. Joten voi siis mennä aika kauan ennen kuin ne kuukautiset tulevat. Ainakin näin oman kokemukseni pohjalta uskallan näin väittää..

Suan

Vierailija
16/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

M@m@-3x Onnea oikein paljon noista iloisista uutisista!

Vierailija
17/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aletaan toista yrittämään kunhan menkat vaan sais " alta pois" . Mulla sama homma kuin PUPUJUSSITTARELLA eli pillereiden lopettamisen jälkeisiä kuukautisia odotellaan... Nyt kp 34 menossa. Mutta mulla on ihan normaalia ilman pillereitä, että kierto huitelee jossain 25-38 päivissä :( Siksi ne pillerit olikin niin ihanat kun menkat tuli aina ajallaan. Raskautta en epäilekään vielä sillä ilman kondomia oltiin vasta kp 28 ja siitä eteenpäin. Silloin tuskin enää tärppää? ;)

Mutta siis meillä yritys alkaa 06/2007 tai 07/2007, saa nyt nähdä milloin päästään yrittämään. Esikoinen syntyi 11/2005. Ikää itselläni 29 v ja miehellä 34 v.

Suuret onnittelut kaikille jo plussanneille ja onnea meille muille yritykseen!

Vierailija
18/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime pinossa tuossa kirjottelinkin että odottelin tk:lle meno raskaustestiin mahdollisen keskenmenon vuoksi ja niinhän se oli että ei tullut meille sitten tammivauvaa:( nyt sitten odottellaan menkkoja alkavaksi. vuodon loppumisesta huomenna kolma viikkoa. jännä kun heti kun jätettiin ehkäsy pois niin menkat tuli epäsäännöllisiksi. mitenhän nyt osaa arvailla että millonkan ne saapuilee.. tai jos vaikka ei saavukkaan:)

Vierailija
19/82 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos suan!

Ei siinä ollut mitään kieltoa vauva yritykselle. Mutta en olis uskaltanut raskautua ennen kuin kaikki asiat olis olleet selvät ja olisin lääkärin kans jutellut jne... mutta nyt kun mulla ei sitä vajaatoimintaa ole, niin asiahan on selvä ettei mitään tarvitse enää odotella kun kaikki ok ;)

pupujussitar:

Hienoa, M@m@-3x, että kaikki oli kilpirauhaskokeissa ok! Eli tarkoittaako tuo, että nyt saa rauhallisin mielin alkaa yritykseen? :)

Vierailija
20/82 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut enimmäkseen kun en juuri saa koskaan aikaiseksi kirjoitella. Ja kotona nämä sivut on joskus niin jumissa, ettei näitä pääse edes katsomaan.

Täti kurvas tänään paikalle, kyllähän minä sen tiesinkin ku mies oli työporukan kanssa mökkireissulla juuri silloin tärppiaikaan. Näin ollen en muuta kuvitellutkaan!

Ainut lohdullinen puoli näissä menkoissa nyt on ollut, että kierto on tullut tosi säännölliseksi. Kun viime kesänä huideltiin tuolla 24-36 sektorilla niin nyt on ollut jo useamman kuukaude 28-29 eli tosi säännöllisiä :-)

Jospa tämä tois uutta toivoa raskauden onnistumiseen!

Ja suuren suuret onnittelut plussanneille!

T: Jaana (pikku kakkosen yritystä takana jo reilu vuosi)