Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko muilla ollu samanlaista?

12.06.2007 |

Olen raskaana 6+2.Tullut muutamana päivänä rusehtavaa vuotoa ku olen pyhkinyt paperilla.Siteeseen ei ole tullut verta.

Onkohan tää normaalia?Viisi vuotta oltu ilman ehkäsyä.Pelottaa jos menee kesken.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pieni vuoto raskauden alussa ei ole vaarallista.. ja joillainhan tulee kuukautisetkin ihan normaalisti raskauden ensimmäisinä kuukausina. Tosin usein nuo kuukautiset jollain tavalla poikkeaa normaalista.

Uskon siis, että sulla ei ole ainakaan vielä mitään syytä paniikkiin. Jos vuodosta tulee runsaampaa tai on kovat alavatsakivut niin sitten kannattaa ottaa yhteyttä sairaalaan.

Tässä näin lyhykäisyydessään..

Vierailija
2/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuraskaudessa voi kuulemma tulla tuollasta rusehtavaa vuotoa.Joskus kuulemma voi jäädä kohtuonteloon vanhaa verta ja se voi sitten tiputella pois.toivotaan parasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääntäen: sponttaani km oli ihan heti ekoista tiposta alkaen kirkkaan punaista, ja " tuoretta" . Eli sinun kuvaus + mun kokemus = ei huolta!!!

Vierailija
4/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ruskeaa vuotoa joka kesti muutamia päiviä (viikon?). Menin kyllä heti äitipolille kun ei ollut koskaan ennen tällästä ollut, siellä ultrattiin ja kaikki oli hyvin. Eli ei hätää jos ei kipuja eikä vuoto muutu runsaaksi vereksi.

Vierailija
5/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt täytyy vain keskittyä tähän oottamiseen ja lopettaa stressaaminen.Mun sisko sanoi et hänellä oli kans samanlaista rusehtavaa vuotoa ja poika pysyi loppuun asti sisällä.Eli aika yleistä näyttää jokseenkin olevan.millon teillä on laskettu aika siis kaikilla jotka olette nyt mulle vastailleet?mulla ois 6.2.07

Vierailija
6/8 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en ihan väärässä ole niin esim np-ultran jälkeen ei ainakaan olisi enään ollut mitään vuotoja. Ja kuten joku edellinenkin sanoi, niin kyllä se km on myös jossain määrin kivulias (+kirkas veri). Eli voit ihan virallisesti nyt rauhoittua :-)

Vierailija
7/8 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti kaikille jotka vastasitte minulle!

Tää lapsi on meille kolmas.Meillä on ennestään 2 poikaa,10v. ja 5v.

Eli meille näyttää vauvoja syntyvän vain viidenvuoden välein.

Nuorimmaiselta jouduin syömään clomifeniä,ja toka clomikierrosta sit onnistui.

Söin pari vuotta sitten taas clomigeniä,mutta niistä ei ollut mitään apua sillon.Tammikuussa kävin oysissa ja mulla todettiin oikealla puolella monirakkulaiset munasarjat.Lääkäri sanoi et heikentää raskaaksi tuloa.Uusi aika olisi nyt elokuussa,mutta enköhän saa perua sen ajan.

Nyt en siis ole syönyt mitään tabletteja eli luomusti lähin raskaaksi.

Mulla on vielä sellanenki ikävä vaiva ku tiputteluvuoto.Sen vuoksi lähete laitettiinki oysiin.Mut siellä se lääkäri oli töykeä.Käski kokeilla hormoonikierrukkaa tai jos siittäkään ei ole apua niin kohtu pois sitten.

Eikö kuulosta aika kauhealta lääkäriltä.

Onneksi ei tarvi mennä sille lääkärille enään.

Vierailija
8/8 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun laskettu aika on 6.2.08 eikä 07.hyvä minä taas!!ajatukset pikkusen sekaisin.