Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exän uusi naisystävä ei halua tavata minua!

Vierailija
12.06.2007 |

Vaikea tilanne, haluisin tavata tämän naisen koska lapseni ovat exän ja uuden naisystävän luona n. 10päivää kuukaudesta. Pienistä lapsista kyse. En nyt mitään ystävyyttä häneltä vaadi/halua, mutta minusta olisi ihan kiva kätellä häntä kumminkin ja mahd. istua edes kerran kahvikupposen ääressä. Exäni siis muuttanyt naisen luokse nyt asumaan ja näin ollen lapseni nykyään ovat sitten tämän naisen luona.

Syytä hän ei halua sanoa miksei halua tavata. Jotenkin ahdistaa että lapset ovat heidän luonaan paljon ja minä en tietä tästä naisesta juurikaan muuta kun nimen ja ammatin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta, niin vie asia lastenvalvojalle.

Vierailija
2/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan tommoselle linjalle lähde

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käsittääkseni häntä ei voi siihen myöskään velvoittaa vaikka kuuluisikin asiallisiin tapoihin.

Vierailija
4/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin että veisi lapset päivähoitoon sokkona, tietämättä yhtään minkälaisia ihmisiä siellä on! Jos ei sovinnolla tapaaminen onnistu, niin sitten lastenvalvojalle.

Vierailija
5/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimessä. Jos exäsi uusi nainen suhtautuu sinuun niin negatiivisesti, ettei edes voi nopeasti tavata sinua, niin mitenköhän lämmöllä hän suhtautuu lapsiisi? Todella vaikea kuvitella, että sinun ja miehesi yhteiset lapset olisivat ok, mutta sinua ei edes voi kätellä! Todella ikävä tilanne, mutta en nyt oikein kyllä ymmärrä tuota kakkosen kommenttiakaan. Siis mitä tässä asiassa nyt jollain lastenvalvojalla tekee? Kyllä jokaisella ihmisellä on oikeus tavata ja olla tapaamatta ketä haluaa, eikä siinä ole kenelläkään viranomaisella mitään sanottavaa. Siis mitä ap:n pitäisi sille lastenvalvojalle sanoa, ja mitä lastenvalvojan asialle tehdä?

Minusta sinun ap pitää puhua tästä nyt eksäsi kanssa! Kai hän nyt ymmärtää, että olisi lasten etu, että te kaikki aikuiset voisitte kommunikoida ja hoitaa asiat yhteistyössä? Vaadi häneltä ainakin totuutta siitä, miten uusi nainen suhtautuu lapsiinne ja millainen ilmapiiri tapaamisissa on! Vaadi häneltä myös selitystä siitä, miksi nainen ei suostu - edes pikaisesti - tapaamaan sinua. Miettikää yhdessä, mitä asialle voisi tehdä.

Vierailija
6/6 |
12.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on puhunut naisensa kanssa ja nainen sanoo vaan ettei näe mitään syytä miksi hänen pitäisi minut tavata. Exä on yrittänyt tuoda minun näkökannan asiaan mukaan, mutta tämä nainen ei vaan halua nähdä.

Sen tiedän että nainen pitää lapsista kyllä ja lapseni paljon puhuvatkin vain hyvää tästä naisesta, se on hieno asia. Mutta en tosiaan käsitä miksei hän voi minua tavata. Aika vaikea tässä on mitään yhteishuoltajuutta ylläpitää jos aina pitää varoa ettei toiseen törmää. Tiedän että syynä voi olla se ettei tämä nainen hyväksy sitä miten kohtelin exääni meidän suhteen aikana, mutta eihän hän silti voi minusta mitään johtopäätöksiä ihmisenä tehdä kun ei minua tunne miltään saralta. Minun ja exäni suhde oli hyvin lämmin, mutta päättyi ikävästi ja uskon että tämä suhteen lopun tapahtumat ovat saaneet tämän naisen " vihaamaan" minua.

Hiton harmillisia tälläiset. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän