Auton ajaja kiihdytti autoa ylittäessäni suojatietä....
Menin kyllä päin punaisia valoja, mutta auton ajaja kiihdytti autoa ollessani hänen kohdalla kun valot vaihtuivat autoille keltaisiksi. Sain rekisterinumeron ylös...
Kommentit (35)
Vierailija:
Oli siis ylittämässä suojatietä vihreillä valoilla. Joku akka ajoi se päälle (sillä oli punaiset). Perusteli pääleajoa sillä että miehen olis pitänyt taluttaa pyörää. Tais olla palsta-akka kyseessä
Jotenkin minusta tuntuu, että sinulla on munat, tosin melko pienet sellaiset. :D
Vierailija:
Se on sitten turpakeikka, jos erehdyt väärän henkilön autoa vahingoittamaan.
Mutta en kyllä sitäkään että, kävellään päin punaisia. Päivittäin ajan autoa, ja enemmän näkee näitä, jotka ylittää kadun kävellen tai juosten punaisten palaessa jalankulkijoille. Onpa " kiva" kun yrität lapsille opettaa miten käyttäydytään jalankulkijana/autoilijana, ja sitten selität vielä sen, miten jotkut on idiootteja!
Vierailija:
Jotenkin minusta tuntuu, että sinulla on munat, tosin melko pienet sellaiset. :DVierailija:
Se on sitten turpakeikka, jos erehdyt väärän henkilön autoa vahingoittamaan.
kaikille jotka risteyksistä kulkevat.
" Ajan autolla ylitsesi, jos teet tämän minulle" -aktivisteja en jaksa käsittää. Tällä asenteella tekisi hyvää, jos ajo-oikeus otettaisiin pois vaikkapa kolmeksi vuodeksi, niin olisi aikaa miettiä arvojärjestystä uudestaan.
Ai tarvitset autoa työhön? Voivoi. Hanki uusi työ tai palkkaa itsellesi kuski.
Vierailija:
En mä ketään hakkaa/ole hakannut. Mutta tunnen pari tälläistä ihmistä, jotka ihan varmaan läväyttää, jos ei kyseessä ole nainen.
Keltaisilla valoilla autoilijoiden tulisi vielä odotella, ennenkuin he ampaisevat autoillansa vauhtiin, vai mitä ? Kaikki muut autoilijat olivat pysähtyneet, kun lähdin ylittämään suojatietä, paitsi tämä yksi kaahailija, joka oli ajaa päälleni. Tosiasia on lain mukaan, että hän olisi saanut syytteen, jos olisi ajanut päälleni. Rekisterinumeron ehdin nähdä, koska auto oli niin lähellä minUA. Oliko sinulla vielä jotain kysyttävää ?
Siellä taitaa olla enemmin sääntö kuin poikkeus se että, kävellään päin punaista?
Vierailija:
Keltaisilla valoilla autoilijoiden tulisi vielä odotella, ennenkuin he ampaisevat autoillansa vauhtiin, vai mitä ? Kaikki muut autoilijat olivat pysähtyneet, kun lähdin ylittämään suojatietä, paitsi tämä yksi kaahailija, joka oli ajaa päälleni. Tosiasia on lain mukaan, että hän olisi saanut syytteen, jos olisi ajanut päälleni. Rekisterinumeron ehdin nähdä, koska auto oli niin lähellä minUA. Oliko sinulla vielä jotain kysyttävää ?
No, voivoi! :D
Taitaa sua elämä ahdistaa, meitä autoilijoita kun on kuiteski aika paljon!
Vierailija:
No, voivoi! :DTaitaa sua elämä ahdistaa, meitä autoilijoita kun on kuiteski aika paljon!
suurin osa täällä on persiistä... sinäkin siis. :D
Meillä on autokauppa! Vois sanoa että, autot elättää meidät!
Niin kuin esim. kutosen mies, huhhuh.
Siis miksei voi ottaa lähdökohdaksi sellaista, että ihmisiä me ollaan kaikki ja vahinkoja ja virhearviointeja sattuu, eikä tilannetta paranna yhtään kenenkään tahalliset aggressiot liikenteessä.
Just kaupassa olin ja kun tulin oli risteyksessä joka suunnassa autoja ja etuoikeutettuna kun olin risteystä ylittämässä niin jostain sieltä pakettiauton takaa tulikin nuori nainen suojatietä. Olin niin pirun kiitollinen, että pystyin jarruttamaan ja pysähtymään ennen kuin olisin vahingossa paahtanut päälle. Ei siinä tullut mieleen kellekään mitään oppitunteja alkaa jakamaan, herranjeesus.
Oli siis ylittämässä suojatietä vihreillä valoilla. Joku akka ajoi se päälle (sillä oli punaiset). Perusteli pääleajoa sillä että miehen olis pitänyt taluttaa pyörää. Tais olla palsta-akka kyseessä