Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten autoton pääsee synnyttämään?

Vierailija
04.07.2007 |

Tilataanko silloin taksi? Mitä, jos on ruuhkaa, eikä taksia tule? Voiko tilata ambulanssin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen mennyt synnyttämään bussilla ja toisella kertaa appiukko heitti sairaalaan.

Vierailija
2/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen näytti niin sekavalta tuskissaan, kun oli menossa synnyttämään.

Ja toisella kerralla pariskunta oli saanut jälkikäteen kauhean laskun, kun lapsivedet oli lorahtanut taksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekalla kerralla äitini heitti meidät sairaalaan. Toisella kerralla miehen työkaveri tuli kuskiksi. Kolmannella kerralla mentiin taksilla.

Vierailija
4/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja toisella kerralla pariskunta oli saanut jälkikäteen kauhean laskun, kun lapsivedet oli lorahtanut taksiin.

Vierailija
5/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksin ajattelin itse soittaa tai jos en ihan tuskissani ole, saatanpa hurauttaa bussillakin kun matkaa vain vartti

Vierailija
6/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taksi on innoissaan kun saa hyvät korvaukset. meillä synnärille matkaa 150km eikä omaa vastuu oo ku 9e jota taksikuskit ei oo ees ottaneet. ettekö oo tienny et kela maksaa reissun.

Vierailija
7/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jälkikäteen ei sitä saanut. :( Muistakaa siis taksilla menijät jo mennessä ilmoittaa sairaalassa, että tulitte taksilla ja tarvitsette kelakorvauksia varten sen paperin.

Kannattaa myös sopia naapurin kanssa, että jos taksia ei onnistu saamaan, niin saako tulla soittamaan heidän ovikelloaan, jos sitten veisivät.

Jos taksikuski näkee äidin niin tuskissaan tai kenet tahansa siinä kunnossa, että ei pysty kuskata tyyppiä sairalaan, niin taksikuskin velvollisuus on soittaa ambulanssi.

Vierailija
8/8 |
04.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee avuton vaikka rullasuksilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän