Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että ärsyttää pomon käytös!!!

Vierailija
21.05.2007 |

Olen laittanut viikko sitten hänelle sähköpostia kesäkuun töistä (ja kesäkuuhan on jo parin viikon pääst!). Että voinko tehdä enemmän kuin alunperin sovittiin. Hän ei vastannut mitään. Laitoin parin päivän päästä uudestaa ja kirjoitin siihen, että asialla alkaa jo olla kiire! Ei taaskaan mitään vastausta. Sitten laisoin tekstiviestin, että onko lukenut sähköpostia, että pitäisi jo tosiaan saada vastausta. Hän vastasi että on kesälomalla, maanataina seuraavan kerran sähköpostin ääressä. Laitoin viestin takaisi, että vastaisiko sitten maanataina ja taas laitoin, että lakaa jo olla kiire. No, eipä ole vieläkään vastannut mitään! Yhdeksän aikoihin laitoin taas tekstarin, että niin mitenkäs ne työt olikaan, että lupasi vastata tänään. Ei mitään vastausta! ETTÄ ÄRSYTTÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!! Huomenna aamulla aion heti soittaa. Pitää yrittää olla ystävällinen, vaikka ottaa pannuun ja KOVASTI!!!!!!!

Niin ja hän itse sanoi, että jos tulee jotain asiaa, niin laittaa sähköpostia. Lukee sen kuulemma joka päivä.

Vastatkaa kiltit edes te jotain tai tulen hulluksi!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan rauhallisesti :)

Soita huomenna iltapäivällä - kai sen vielä silloin ehtii.

Vierailija
2/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan huomenna, mutta pelottaa hirveästi jos järjestely ei passaa hänelle. En tiedä mitä sitten teen. Rahaa pakko saada, tai olen lirissä:(

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieti aika tarkasti etukäteen mitä sanot. Mieti siis eri vaihtoehtoja, mitä pomo saattaa sinulle sanoa ja miten siihen reagoit.

Minä olen nopeasti kiihtyvää tyyppiä ja usein, vaikka olisin aluksi (tuollaisessa tilanteessa) ihan tyyni, saatan hermostua tosi nopeasti, jossei kaikki suju toivomallani tavalla. Silloin on hyvä olla mietittynä muutama " kohtelias fraasi" ettei tule ihan sammakoita.

Vierailija
4/4 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä teet työksesi, mutta ainakin omalla alallani pitää tarkoin laskea minkä verran voi teetättää töitä ettei tulos kärsi, etenkin jos työt on ylitöitä.

Toisekseen on sellaisiakin työntekijöitä jotka laskevat ettei työkaveri vain saa minuuttiakaan enempää töitä, joten jos toiselle hommaat lisähommaa pitää toisellekin sitä saada.

Harvoin se on vain puhelimessa pikaisesti sovittava asia.

T: esimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä