Verkostomarkkinoinnin muita " uhreja" täällä??
Onko täällä muita kohtalontovereita, jotka olisivat puolivahingossa liittyneet johonkin verkostomarkkinointijuttuun ja kokevat koko touhun vastenmielisenä? Minulle on käynyt niin. Eli yksi tuttava sai houkuteltua minut erääseen verkostomarkkinointifirmaan. Minä herkkäuskoinen menin kiireessä harkitsematta (oma moka tietysti) mukaan juttuun. Koen tulleeni huijatuksi, vaikka tuttava varmaankaan ei mitään valehdellut tms. Kuitenkin sellainen tunkeva ja ylihoukutteleva tyyli tällä tutulla oli ja minä menin lankaan. Varmaan juttu voi olla joillekin ihan hyvä, mutta ei mulle. Mitä teen? Minulla on paljon materiaalia puljusta, mutta mistään en löydä tietoa siitä, miten eroan koko hommasta ja saanko mitään rahoja takaisin...Lisäksi ärsyttää, kun tuttava tietysti yrittää puoliväkisin pitämään minut hommassa mukana...Kun olen tutustunut enemmän firman toimintaan mm. netin kautta, niin siinä ärsyttää niin monet piirteet, etten halua olla missään tekemisissä sen kanssa.
Kommentit (8)
Voi kun ihmiset ymmärtäis olla menemättä noihin juttuihin...
Nyt olet vastuullinen aikuinen ja sanot, että ajattelit asiaa ja ISO EI KIITOS. Mitään mutinoita ei kannata vastaanottaa, toistat asiasi niin monta kertaa rauhallisella äänellä, että kaveri ymmärtää.
Miksei kukaan ymmärrä, että verkostomarkkinointi on paras mahdollinen tapa saada hirveät määrät vihamiehiä entisistä ystävistä!?
Myin juuri sen verran tuotteita, että pääsin viralliseksi konsulentiksi ja tavallaan " rahani takaisin" . Jäihän myytävät tavarat täysin omaan käyttöön ja sain vielä joitain lahjoja sen jälkeen, kun virallinen osuus alkoi. Koskaan en ole sen jälkeen myynyt mitään, mutta en ole eronnutkaan. Mitään kuluja ei ole, mutta saan joskus kirjeen pääpaikasta.
suhtautuu suhun ihan samalla tavalla kuin ennenkin?
Mä olen aina laittanut välit heti poikki tuttuihin, jotka alkavat saippuakauppiaiksi. Vieläkin joku entinen tuttu yrittää tekstareilla houkutella Herbalifea ostamaan. Vaikka olen useasti pistänyt välit poikki. Jos myyjä painaa 120 kiloa ja toitottaa Herban ylivoimaisuudesta, on vähän vaikea uskoa.
Yhtä Oriflame tyyppiä vältän aina kaikissa juhlissa. Jos vain hänen vieressään on paikka vapaana juhlissa, menen vaikka seisomaan muualle kuin istun sen viereen.
Eräälle venäläisrouvalle en enää edes puhu. Jos neljä kertaa haluaa puhua tiskiaineesta, ei oikein jaksa enää.
en vain itse osta mitään, enkä käy kutsuilla.
paitsi jos kaveri alkaisi tuputtamaan niitä tuotteita jatkuvasti. Suurin osa noista on ylihintaista paskaa, joita vastaavia saa kaupasta paljon edullisemmin.
Vanha ketju, mutta voisiko joku asiasta tietävä kertoa mitä verkostomarkkinointifirmoja oli Suomessa vuonna 2007 ja jotka ovat vielä toiminnassa? Aika moni tainnut loppua kokonaan. Verkostomarkkinointi ilmiönä kiinnostaa vaikka siihen en kyllä mukaan halua lähteä.
Mä sanon sekunnissa, että ei kiitos. MÄ vihaan vihaan vihaan vihaan kaikkea kavereille/tutuille/sukulaisille tehtyjä myyntiyrityksiä. Jos mä tarvitsen jotain saan sen kaupasta. Kaverit kavereina...