Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMENKALASTAJAT VK 24***

11.06.2007 |

Uusi viikko uudet plussat!

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille teille, te ootte ihania! on se vaan hyvä että tämmönen mahollisuus on jutella ihanien ihmisten kanssa, jotka on samassa tilanteessa,se helpottaa oloa kummasti.

).( etova olo jatkuu enemmän ja vähemmän, tissit edelleen arat ja väsymys on tosi kova..eilen vedin pojan kanssa 3 tunnin päikyt ja oisin jaksanu nukkuu vieläkin kauemmin ellei mies olisi tullut herättelemään..mahassa nipistelee vaan vasemmalle puolelle, onkin vähän hassu olo, ei kai vaan mikään tm?? tosi inhottavan tuntusta, ei ollenkaan menkkamaista :O

testailla meinasin vasta tiistaina inäkin jos aihetta on, huomisen meinasin jaksaa vielä odotella ihan rauhassa..

marie kp 28/27-29 yk 5

Vierailija
62/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se siitä päätöksestä, että testaan vasta tiistaina..testi kun lojui kaapissa, niin tuli pakottava tarve testata. Kolmas kerta tämän kierron aikana ja niin kuin sanonta menee, kolmas kerta toden sanoo ja tytöt se on plussa! Annlinn lähen siis kanssasi o-puolelle :)

Nyt loput negat plussiksi!

Niiiiin onnellinen Ida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kuulla, että plussaksi se sitten kääntyi. Voi teitä onnekkaita!

).( Täällä ei suuria muutoksia olossa. Maha on sillee oudolla tavalla kipee melki jatkuvasti. Välillä vihloo vatsan sivulta. Väsymys on melkoinen. Äklötystä ei juuri ole ollut tai sitten en kerkiä tunnistaa sitä, kun on koko ajan niin kiire :) Hyvä, kun kerkiää syödä kaiken menon keskellä. Testipäivää odotan malttamattomana.. en tiedä onko se huomenna vai tiistaina.. ehkä molempina ;)

++++++++++tuulia kaikille ketkä vielä testailee. Pahoittelut tädin yllättämille:( Toivottavasti ensi kierto on onnekkaampi.

Hilla- kp25/27

Vierailija
64/69 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavaa, onnea!

Vierailija
65/69 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihania uutisia!

arvasin että plussaksi se muuttuu.

itse en malttanut myöskään olla testaamatta ja aivan puhdas nega tuli..

tylsää :(

tätiä siis odotellaan saapuvaksi hetkenä minä hyvänsä..

marie kp 29/27-29 yk 5

Vierailija
66/69 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

johan se piti taas mainita niin tätihän sieltä saapui ja asustelee täällä seuraavat 5päivää..

joten matkani käy maaliskuisiin..*huokaus*

parempaa onnea viimeisille piinailijoille!

marie kp1 /27-29 yk 6

Vierailija
67/69 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi Idalle onnittelut plussasta!!!!! Loistavaa, tulihan se sieltä muutaman epämääräisen testituloksen jälkeen=) Tarroja pikkuiselle!!

Pahoittelut Marielle ja muille joille täti on tuppautunut ja parempaa onnea uuteen kiertoon!!!

On ollut niin kiire että olen pikaisesti käynyt lukemassa teidän kuulumisia mutta en ole ehtinyt mitään kommentoida. Odotuspuolellekkaan en ole ehtinyt edes ilmoittautua vielä=)

Plussia toivon vielä kaikille lopuille piinailijoille+++++++

Omassa navassa ei mitään mullistavaa, pahaa oloa pukkaa heti jos ei riittävän usein syö, huippailee ja tosiaankin on usein nälkä=D Eli ihan mukavasti tässä päivä kerrallaan ja toivottavasti ihan tuonne helmikuulle saakka. Laitan vielä linkin lämpökäyrään niin näette miltä mun plussakierron käyrä näyttää. Mun mielestä se ei kovin paljoa poikkea muista muuta kuin sitten kp 26 tapahtuvalla nousulla.

Varmasti nyt on aika minunkin siirtyä o-puolelle vähitellen ja tahdonkin vielä kerran KIITTÄÄ TEITÄ KAIKKIA!!!!! Olette olleet loistavaa porukkaa!!

Ja käynhän minä toki vielä kurkkimassa miten teidän loppujen käy;)

Terkuin onnellinen p02p06 5+0

http://www.fertilityfriend.com/home/187736

Vierailija
68/69 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täällä itken ilonkyyneleitä mä arvasin että sä kyllä vielä plussaat kun sun pupuilutahti oli aivan erinomainen. Mun lapsetkin kiljuu oikein riemusta ja tyttäreni sanoi että nyt se Ida saa Ada-vauvan. Mun tyttäreni toivoo kaikille vaan tyttövauvoja kun noi pojat on hänen mielestään aivan sekoja imbesillejä, että näin meillä.

Mä paneudun myöhemmin teidän muiden juttuihin katsoin pinon vaan läpikotaisin kun mulla oli aivan kauhea yö. Mun unet on aivan uskomattomia aina kun mä oon raskaana eli oon taas miehellenikin selitelly aamuyöstä vaikka mitä. Eli heräsin muutama minuutti sitten ja kaikki hommat tekemättä ja aikataulu sekaisin.

Annlinn

Vierailija
69/69 |
18.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipan kaikille, lomilta on palattu ja oli mukava reissu. Nyt sitten takaisin arkeen ja kalenteria tiiraamaan ;) Minusta tuntuu etten ovuloinut ollenkaan tässä kierrossa?? Tai sitten se sekoittui spermaan niin etten tunnistanut(anteeksi ällöpuheet) Tällä hetkellä on kuivaa kun saharassa ja kalenterikin varmasti tulkitsee minua väärin, en usko oviksen olleen hetki sitten :D

Negaa näytti testi aamulla joten se siitä ;) Odotellaan tätiä saapuvaksi niin pääsee aloittamaan alusta!

Lastwish kp 32/33-?

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?cycle=3&id=lastwish&tc=0&p=