Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMENKALASTAJAT VK 24***

11.06.2007 |

Uusi viikko uudet plussat!

Kommentit (69)

Vierailija
21/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos onnitteluista Lisuliini, toivotaan että teilläkin olisi nyt tärpännyt. Sinulla on kyllä hyvä asenne asiaan, pitää varmasti ainakin stressin poissa=)

Klematikselle tsemppiä loppuviikon testiin!!!

Kiitos Pocollekkin, oireista kysyit, väsymys on kyllä ajoittin hurja, valkkista on vähemmän kuin normaalisti oviksen jälkeen on ollut, jos ei syö tasaisin välein niin pukkaa huonoa oloa ja eilen tuli illalla ihan oksetusolo mitä mulla ei pahemmin ole aikaisemmissa raskauksissa ollut. Sitten se repäisevä hetkellinen kipu tuli 5 päivää oviksesta. Eli aika lailla oireeton olo oli ennen plussaa, valkovuodon vähyys ja menkkajuilintojen puuttuminen oli ehkä merkittävimpiä oireita=)

Kiva kun Allukin kävi kurkkaamassa ja kiitos onnitteluista=)

Toivotaan että se plussa sinne Kapan testiin vielä löytää tiensä;)

Kiitos Johanniinallekkin ja tsemppiä piinapäiviin ja perjantain testiin!!!

Khaoksellle parempaa onnea uuteen kiertoon!!!

Korallille plussaa ensi kierrosta jään toivomaan=)

Idan lämmöt ja oireet vaikuttaa todella lupaavilta, plussatuulia siis sinnekkin++++++

Ixialle myös onnea uuteen kiertoon!!!

Tämän aamuinen clearblue näytti niin vahvan plussan että nyt viimeistään sain ainakin mielenrauhan ja uskallan ensi viikolla varailla aikaa alkuraskauden ultraan=D

Nyt täytyy mennä junnulle antamaan aamupuurot, plussailkaahan urakalla!!!

p02p06 4+2

Vierailija
22/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaiset huomenet.

Mulla oli tänä aamuna jo r-testi kädessä ja olin jo matkalla testaamaan, kunnes otin itseäni niskasta kiinni ja vein testin takaisin kaappiin. Nyt siis kp28/32 ja sunnuntaille pitäis yrittää sinnitellä. Katotaan, kuinka käy huomenna aamulla :)

Viluttaa kyllä koko ajan ja nyt aamulla tuli yökötysolo, mutta mulla kyllä tulee näitä yökötyksiä joskus aina, kun vatsa on ihan tyhjä. Päässä on vaan koko ajan pieni ääni, etten kuitenkaan ole raskaana.

piinaileva Ida

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aiemmisssa raskauksissa en ole ollenkaan testaillut juuri siksi että olen selkeesti tiennyt koska olen raskaana (tuntemukset alavatsassa) nyt kun pinouduin tänne ja kaikki testaili se jotenkin tarttui myös muhun (olen ehkä vähän massasielu). Mä en millään pystyis samaan kuin sä nyt on ihan piinaa täälläkin kun mä jännitän niin että koska sä plussaat. Täytyy kyllä hattua nostaa, sulla on aivan valtavan hyvä tahdon lujuus.

Onko täällä muuten ketään joka asuu ruotsinkielisellä paikkakunnalla, meillä kun mieheni on ruotsinkielinen ja lapset kaksikielisiä ja ollaan mietitty omakotitalon ostoa. Porvoossa käytiin juuri taloa katsomassa.

Heippa rallaan täytyy lähteä nyt lasten kanssa ulos....palailen iltapäivästä katsomaan joko Idan tahdonlujuus olis sortunut. Clearblue testi näyttää jo kolme päivää ennen kun kuukautisten pitäis alkaa...vihje, vihje sulle Ida.

Kaikille halauksia oikein roppakaupalla!

Annlinn

Vierailija
24/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn kuule sellaista taistoa täällä, että kyllä tää lujempikin luonne alkaa horjumaan. Olisin varmaan jo sortunut, mutta ei ole pissahätä..Ja mun kaapissa oleva testi ei kyllä ole mikään herkkä versio. Yökötysolo on jatkunut koko päivän..kuitenkin vaan vatsatauti tulossa.

Ihanaa Annlinn, että olet piinailussa mukana. Kerron kyllä varmasti heti kun sorrun (mikä siis on tunneista kiinni..)

Vähemmän lujatahtoinen Ida :)

Vierailija
25/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei asuta ruotsinkielisellä alueella, mutta n. 40 kilsaa (kai) Porvoosta. Ollaan kanssa aina joskus mietitty muuttoa Porvooseen, kiva paikka!

Vierailija
26/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida, mä olen niin varma että sä plussaat, sulla kun oli niin hyvä pupuilutahti että ihan kateeksi kävi. Mene nyt juomaan oikein urakalla ja pidättele ainakin kolme-viisi tuntia, silloin voi se vähemmän herkkä testikin näyttää +++++. Sun on paikko tulla mukaan tonne odotuspuolelle.

Niistä meidän muutto suunnitelmista....

En tiedä uskallanko tätä Helsinkiä hylätä kun olen kuulut siitä Porvoon aluesairaalasta aika hurjia juttuja, (tiedä häntä, onko ne edes totta). Siellä ei kuulemma ole nukutuslääkäriä päivystyksessä ja jos komplikaatioita on synnytyksessä niin sektioon ei keritä lääkäripulan takia ja siksi mieheni työkaverin lapselle olis syntynyt hapenpuutteen seurauksena aivovaurio. Itse olen synnyttänyt kaikki lapset naistenklinikalla kun siellä on niin hyvät valmiudet ihan kaikkeen. Meidän tuttavilla on vaikka minkälaisia kauheuksia sattunut ja jotenkin kokoajan odotan että koska ne osuu mun kohdalle. Jotenkin tuntuu heitä kuuntelemalla että ei ole edes mahdollista saada tervettä lasta tai selvitä synnytyksestä hengissä.

Muuten moniko teistä syö jo raskautta suunnitellessa ja alkuraskaudessa foolihappoa?

Vierailija
27/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui kauhea, en ole kuullutkaan noita huolestuttavia sairaalajuttuja Porvoosta. Mutta eikö saa mennä naistenklinikalle synnyttämään, jos vain haluaa. Tietysti äkillisissä tapauksissa ajomatka on hieman pitkähkö.

Foolihappoa olen syönyt niin kauan kuin yritystä on ollut päällä. Suositushan kai on, että se aloitetaan heti, että parhaiten estää sitä jotain juttua, minkä nimeä en muista..(huomatkaa, kuinka tarkaan olen opiskellut asiaa..) No syönpähän kuitenkin.

Nyt olen päätöksen tehnyt ja testaan tuolla ei niin herkällä testillä. Vaikka siitä nyt nega tulisikin vielä, niin eipä tuo aikaisin testaaminen lopullista tulosta muuta. Siis wc-hätää odotellessa :)

Tahtonsa menettänyt Ida

Vierailija
28/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista Ida, että mulla on peukut kokoajan pystyssä ++++sen pitää näyttää. Mä pyysin vielä noita mun lapsiakin pitämään peukkuja sulle eli 12 peukkuu on pystyssä.....

...niin siitä foolihaposta, eikö se ole joku selkäaukile(en mäkään tiedä sen sairauden nimeä, mutta naapurissa on poika jolla on sellainen) pojan äiti vaan osas kertoa mulle että kukaan ei silloin sanonut hänelle että foolihappo voi ehkäistä sellaisen kehitysvaurion ja nyt kun perhe on asunut USA:ssa ja heille syntyi siellä aivan terve lapsi kun äiti söi foolihappoa koko raskauden ajan.

Annlinn

Vierailija
29/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sitten testin apteekin omalla testillä ja tuloksena..ei yhtään viivaa kummassakaan ikkunassa, siis häh??

Testi on ollut mulla kyllä aika kauan..voikoan nuo jotenkin vanhentua. Ei siis auta kuin suunnata apteekkiin.

Voihan höhlä.

Annlinn ja Annlinnin lapsille kiitokset peukutuksista, koittakaa jaksaa vielä pitää peukkuja ylhäällä.

Ida

Vierailija
30/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kun menin kertomaan noille mun lapsille...(ne on nyt vielä hermoheikompia kuin mä) yksi soitti jo isälle (jolla ei ole mitään käsitystä koko hommasta) ja selitteli sillekin miten peukut pitää nyt pitää pystyssä jotta Ida sais vauvan, mun tyttö kysyi että mikä sen Idan vauvan nimeks tulee. Eli meillä on tosi kuumat paikat ja täysillä ollaan hengessä mukana..... Kyllä siitä on aikaa kun viimeeksi oli näin jännää.

Peukut pystyssä edelleen....tunnelma jännittynyt...... ihanaa kun kohta alkaa lempparini Päivien viemää, saa nähdä miten voin keskittyä sitä seuraamaan kun täällä on jännitystä kerrakseen.....

Annlinn... jännityksen huipulla

Vierailija
31/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhia ku menee jännäksi!

mä kyllä oon ihan varma että plussa sieltä paukahtaa!!

toivon senkin takia ku itellä on ollu nyt parina aamuna sellasta vähän ällöttävää oloa, toivottavasti ois se sama mahatauti ;)

ite pissin ovistikkuun huvikseni ja siihen ilmestyi haalea viiva mikä nyt ei kerro mitään.mut ku ei raaskis vielä tuhlata r-testiäkään..ei ihan vielä..pitäis malttaa perjantaihin..tää testailukuume on kyllä tarttunu täältä palstalta muhunkin, en mä muuten näi innokas olis, mutta kun muutkin..;)

marie kp 24/27-29 yk 5

Vierailija
32/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annlinn: sulla on kyllä ihana perhe. Teidän osallistuminen sai pieleen mennen testin aiheuttaman harmituksen kokonaan pois.

marie: toivotaan, että ollaan samassa vatsataudissa. Plussia sinnekin!

Olen lähdössä töihin ja palajan vasta ylihuomenna eli testaaminen siirtyy sinne. Jännitys siis jatkuu ja jatkuu ja jatkuu.. Ellen sitten innostu pissimään tuolla lentokoneen ah niin tilavassa vessassa ;)

Ida kp28/32

Vierailija
33/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tullut jotain ruskehtavan verekästä vuotoa, onko siis kuukautiset?kierron 26 pvä ja kierto ollut nyt 28-30...aaahgrrr. Aiemmissa raskauksissa ei ole ollut minkäänlaista alku tihkuttelua. Ja ovulaation tunnen tosi selvästi ja ahkeraa kontaktia pidettiin yllä siihen aikaan ;)

Kyllä töissä raivostutti ja piti vain hymyilevää naamaa näyttää.

Eka kiertohan tämä on kun yritettiin ja vaikka kuinka tietää että sitähän voi mennä kauankin ennenkuin tärppää niin SILTI PETTYMYS! Varsinkin kun noi aiemmat ovat saaneet alkunsa ennen hep sanan sanomista.

No seurailen vuotoa ja jatketaan harjoittelua!

Vierailija
34/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille taas pitkästä aikaan, netti pimennosta ja remonttikiireiden keskeltä.

Mua vähän masentaa, se viime viikon haamujen haamu katosi ja puhtaan negan sain maanantai illal. No, sillon oli vast kp 23, mut silti masentaa etten oo raskaana. Lämpöjä en oo mittaillu, ku en tiiä mitä niitten kuuluis näyttää, heh. Mahaa välillä nippaillu, väsymys alkoi tänää ja runsas vv, mut muita oireita ei oo ollu.

p02p06 ja nojanda, oih miten ihanaa raskautumisenne. Mielettömät onnittelut teille molemmille, ja vauvaliimaa pienokaisille. Ja kiva kun ette oo vielä poistunu helmikuisista, vaikka vauva onkin jo masussa (myös Annlinn, vetäkää loput täältä mukaan).

Palstalla on ilmeisesti ollut aika hiljaista tällä viikolla, onko pudonneita jo niin monta.. Tylsää. Pahoitteluni teille, mut taidan tulla perässä maaliskuisiin.

Ida, täällä jännätään myös testitulostasi, ja meitä näyttää olevan ainakin neljä tekemässä testin silloin perjantaina. Pidän peukkuja kaikille!

Orchidea, ihanan runon laitoit ekalle sivulle. Vähän lohdutti omaa mieltä. Kopioin sen itselleni ja aina kun masentaa, täytyy lukea se.

Marie82:lle plussatuulia ja piinapäiviä. Hyvältä kuulostaa.

Johanniina, toivotaan että oli enneuni. Itse ajattelin myös testaa kans perjantaina, kun ei millään malta odottaa ja niin toivois olevan raskaana (eka raskaus tosin näkyis vasta kp 34 aikaan)..

Muutamia uusiakin (ja uusvanhoja) oli tullut mukaan piinailemaan, tervetuloa.

Klematis, älä vielä liikaan huolestu, rusehtava vuoto on aika normaalia raskauden alussa. Toivotaan parasta.

Plussanneet, miten nopeasti ovulaation jälkeen saitte plussan tikkuun?

Mariia83 kp25/28-34 dpo7?

Vierailija
35/69 |
13.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idalle kovasti peukkuja, kiitos tervetulo-toivotuksista!

Päivät kun on töissä niin koneelle ehtii vasta illalla, jos silloinkaan. Tänä iltanakin kun olin pistämässä esikoista (1,5v) nukkumaan niin eiköhän likakaivontyhjentäjä tule paikalle!! Sitä piti sitten ihmetellä kovaan ääneen ;)

Foolihaposta; oon syöny sitä epäsäännöllisen säännöllisesti jo useita kuukausia ja samoin greippimehua oon juonu aamuisin. Ei niistä mitään " hyötyä" ole silleen ollut mutta tuskin haittaakaan.

Kovasti kaikille piinailijoille plussasäteitä +++++++

Toivotteleepi

CalZal, vielä ilman kp:itä =)

Vierailija
36/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen koitti vihdoinkin odotettu päivä, eli täti tuli kylään neljä päivää myöhässä, ja taisi ottaa kaveritkin mukaan, sen verran runsaampaa on vuoto.. Taas muistaa, minkälaista vuodot on, kun ei enää syö pillereitä. Ei paljoa harmita, enemmänkin olen mielissäni, että sain stressaamiseni päätökseen ja ei enää tarvitse jännätä olenko raskaana, vai en, kun ei menkkoja kuulu. Nyt käännetään katseet maaliskuuhun. Esikoinen syntyi 3 vuotta sitten maaliskuussa, eli juhannus ja kesäloma on hyvää aikaa puuhastella petihommissa..

Kiitos kaikille " myötäelämisestä" . Toivottavasti on maaliskuisissakin yhtä mukavia ihmisiä.. Pidetään peukkuja, että kovin moni ei sinne minua seuraa.. ;-)

Vierailija
37/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

IDA; voi kun on jännittävää! Miekin peukutan täällä. Tule sitten heti kertomaan kuinka käy!

POCO; tsemppiä piinaviikkoon! Miekin olen ihan hurahtanut tuohon puutarhatouhuun! Eilen juuri ostin taas uuden IHANAN puutarhakirjan :)

KAPA; pahoittelut tädin saapumisesta ja hurjasti tsemppiä maaliskuisiin. Mie tulen varmaan kohta perässä...

JOHANNIINA; voi tsemppiä, hurjan jännät paikat sinulla! Kuinka mones yk teillä olikaan nyt menossa? Toivottavasti on tärpännyt!

MARIE; etova olo kuulostaa lupaavalta! Peukut pystyssä :)

KHAOS; pahoittelut! Muistutan, että vuosi yritystä on ihan normaalia. Oletteko heluttaneet peittoja aamuaikaan, silloinhan simpat ovat kaikkein aktiivisimpia? (En tiedä onko tuolla nyt oikeasti mitään merkitystä, mutta jostain luin). Oikein paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon.

CALZAL; tervetuloa mukaan, ja onnittelut ajan varaamisesta! Varmasti rauhoittaa mieltä kun tietää, että asiaa aletaan selvittää. Toivottavasti kesä toisi plussan mukanaan :)

ON; eipä juuri mitään, edelleenkään. En muista mikä kp nyt on, mutta vnoin viikko tässä vielä pitäisi odotella, ennen kuin mahdollisesti pääsisi testailemaan. Että mie varmaan keskustelen täällä yksinäni ensi viikolla.. Mitään merkkejä raskautumisesta ei ole nyt tuntunut, toisaalta ei tätioireitakaan. Eli odotellaan, odotellaan ja odotellaan...

Nyt takaisin töihin, tulkaahan testaajat heti kertomaan tuloksia!!

Liisuliini kp?/21-25, yk4

Vierailija
38/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyrr, täällä palelen, vaatteita vaan tarvii lisätä pitkin aamua :/ Tuntuu tosi kylmältä toi +15c noiden lämpimien päivien jälkeen, lisäksi meillä on jo lämmitys säädetty kesälämmölle, mietin tossa, että pitäisköhän takka tuikata tuleen..

Kapalle tsemiä uuteen yritykseen, tiedän kokemuksesta ettei toi " roikkuminen" oo kivaa, saisi se täti tulla aikataulussa paikalle jos on kerta tulossa, vaikka eihän sitä kukaan täällä toivo saapuvaksi ;)

Ida: Mäkin täällä jännäilen, aiotko jaksaa sunnuntaihin asti odotella, voimia tahojen taistoon ja ++++säteitä :)

p02p06: Mullapa tota vv:a on tullut jo dpo5 lähtien, välillä enemmän välillä vähemmän, ei siis tiedä varmaankaan hyvää..kun en tosiaan aiemmilta kerroilta muista että sitä ois ollu kauheesti ennenkuin sit myöhemmässä vaiheessa kyllä riesaksi asti..

Annlinn: Mä oon kans tsekkaillu netistä bugia, itse haluisin ne farkut, en vaan tiedä saako niitä ees enää, nehän oli limited edition, mut ekaks vaan täytys plussata ja sit laittaa viel noi joggerit vaihtoon ;) Ne talvipyörät on varmaan erittäin tarpeelliset, onneksi niitä on nyt saatavilla, täällä kehä III täällä puolen niitä ainakin tarvitaan :) Mä oon myynyt kaikki meiän vauvakamat, ainoastaan tiettyjä vaatteita ja vauvaleluja oon säilyttänyt muistoina muksuille ja noi rattaat, sen puolesta tulis tyyriimmäksi tuo kolmonen, mut onhan se sen väärti ja aikaa ois se 9kk hankkia kaikki :)

Missäs muuten NIILOAKSELI JA LASTWISH lymyilee :) Tulkaahan kertomaan kuulumisianne!

Ja ON: Piinailusta " nautitaan" , ajatukset heittelee taas laidasta laitaan, oireenta olo on edelleen eikä oikein mitään mainittavaa täältä napapiiriltä kuulu...

-poco kp 28/32 dpo 9 yk4-

Vierailija
39/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

p02p06 ja Nojanda paljon onnea plussasta. Niiin mielellämme lähtisimme muutkin teidän matkaan sinne odottajien puolelle. Toivotaan muillekin yhtä onnellista loppua kuumeilulle ja piinailulle.

orchidea, ihana runo. Toivottavasti ei ole täti vieläkään yllättänyt. Oletko uusinut testiä?

Liisuliini, rauhaa piinailuun. Pian alkaa testihetkikin koittaa, eikö?

poco, " nautinnolista" piinaviikkoa. Täällä myöskin muutama päivä kierron loppuun jäljellä.

klematis, joko olet testaillut? Onko vuoto pysynyt tihkutteluna? Plussia plussia nyt vaan.

Mariia83, Ida, Marie82 ja johanniina napatkaapa kaikki plussat huomisen testeistä. Kovasti +++tuulia teille.

CalZal, tervetuloa mukaan. Täälläkin tätipäivät odotettavissa joskus juhannusviikolla. Me siis piinaillaan vielä hetki ;-)

Koralli73, khaos ja Kapa, pahoittelut tädistä ja tsemppiä maaliskuun yritykseen.

).( Olen ollut hetken taustalla, kun ei ole juuri ollut mitään kerrottavaa. Oireettomuus pitää jalat maassa. Oviksen jälkeen oli alavatsa tuntemuksia. Mutta sitten oireet hävisivät. Nyt on alkanut oudosti viluttaa ja syödessä saman aikaisesti on huono olo ja kova nälkä.. Sitten kun vielä tietäisi, kuinka paljon sitä kuuntelee liikaa kehoaan ja keksii niitä oireita. Sitä kun niin haluaisi olla raskaana.. No, mutta tässä sitä piinaillaan. Testin kanssa ajattelin malttaa ensi viikon puoliväliin, mutta tänään törmäsin Annlinnin vihjeeseen Clearblue testistä..

Hilla- kp 22/27 dpo 9

Vierailija
40/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me käytiin pojan kanssa shoppailemassa, toi 2vuotiaan kärsivällisyys ei vaan oo mitään parhaimpia joten käytiin sellai monta kauppaa pikakävellen läpi. tarttui kuitenkin mukaan itselle kylpytakki, r-testipaketti (marketista) ja pojalle puuha-pete dvd ja kuormurikirja-kirja-alesta.en uskalla vähään aikaan käydä katsomassa tiliotetta :D

).( mahaa alkanut juilia tätimaiseen tapaan, ja rinnat ei oo kovinkaan arat. alkaa näyttää pahalta..mutta pieni toivonkipinä aina on, vaikka toiveet pienenee mitä kauemmin tässä menee..*huokaus*

täytyy vaan muistuttaa että esikoisenkin alkuun saamiseen meni yli vuosi, joten toinenkaan tuskin tulee yhtään helpommin..

marie kp 25/27-29 yk5