Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HELMENKALASTAJAT VK 24***

11.06.2007 |

Uusi viikko uudet plussat!

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ja litratolkulla vauvaliimaa P02P06 ja Nojanda!!!!Ihania plussauutisia!!!!+++++

En ole paljoa kotona ollut, eikä ole ollut mahkuja koneelle keretä, joten olen aikas ulkona teidän tapahtumista!Nytkin nopeasti päällisin puolin ehdin lukea...

Mutta mutta...pahoittelut suuret tädin kohtaamille!!

Ja piinaileville todellisia ++++puhureita toivon!!Käyn lukemassa +tuloksi myöhemmin!

Itse siis olen jo aikoja sitten Maaliskuisiin pudonnut...ja piinamieli on aika matalaa tasoa....en taida vielä ovuloida :-( Olen nyt lämpöjä seuraillut aamuisin,eikä niihin ole nousuja tullut, vaikka menossa jo kp18.Ovisoireita oli lähinnä limat, ja nekin jo menneen talven lumia.Taidan täällä enimmäkseen taustailla siihen asti,kunnes imetys totaalisesti loppuu, ja mahdollisuudet raskautua paranevat...

Mutta Plussahyökyaaltoa Helmenkalastajille sekä Maalismussukoille!!!

T:PauliNea kp18/24-30 tjot9 ja Poikanen 11kk.

Vierailija
42/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille teille, jotka tädin tullessa ootte henkisesti tukeneet. :) En oo ensimmäisen tätipäivän jälkeen paljon ehtiny harmittelemaan, saatiin nimittäin yllättäen mahtava tonttitarjous ja ajatukset on ollu jossain ihan muualla. :) Ollaan puolitosissaan kateltu tonttia, rakentamaan ei oo tosiaankaan tarkotus alkaa vielä moneen vuoteen.. Nyt tuli sitten kyllä niin hyvä tilaisuus, ettei sitä voi päästää käsistä. Täytyy nyt ostaa tontti valmiiksi. :)

Mulle on tullu tavaksi aina spekuloida mahdollisia syitä, miksei taaskaan tästä kierrosta tärpännyt ja nyt oon tehny johtopäätöksen, että varmaan sillä mun oviksen aikaisella pahalla flunssalla saattoi olla vaikutusta asiaan. ;) Helpottaa aina kun keksii jonkun selityksen, olipa se kuin kaukaa haettu tahansa. ;) Mutta se on hyvä keino rauhottaa itteä siitä, että ei mikään sen kummemmin oo pielessä.. Tähän asti on vielä selityksiä riittänyt. :)

Tiedän kyllä, että vuosikin on ihan normaali aika odotella ennen kuin tärppää. Tuntuu vain välillä siltä, että muilla tärppää heti ja ite joutuu ootteleen. Mun pitäs vaan aina pitää mielessä se tosiasia, että meidän suvussa lähinnä äidin puolelta on monikin nainen joutunut odottelemaan esikoistaan kauan, jopa useita vuosia. Kuitenkaan yhtään lapsetonta paria ei meidän lähisuvusta ainakaan vielä löydy. Onhan muakin toivottu ja odotettu ykstoista kuukautta ennen kuin oon saanut alkuni. Ehkä tää voi olla vähän geeneistäkin kiinni. :)

Liisuliini - Ei olla pahemmin aamusin peittoja heiluteltu. Se vois mennä hankalaksi varsinki arkisin kun mies lähtee töihin jo ennen kuutta. Ellei sitten laiteta kelloa neljäksi soimaan..hih ;) No ihan niin epätoivosia ei vielä olla. :D

Täällähän oli aika monta kohta testailemassa. Toivottavasti tulee vielä plussia tännekin pinoon.:) Pidän peukkuja!!

Khaos kp 3/25-30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
14.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja poistun helmenkalastajien joukkiosta ;( Vuoto vaan lisääntyy,siis täti päätti tulla.En ole testannut että olisiko alkuraskauden tihkuttelua, vaan luovutan ja hakkaan päätä seinään. Ja niin pettynyt,pelottaa että kun vanhenee niin näinkö se hedelmällisyys laskee? Kiitos kannustuksista kaikille ja onnea helmen saaneille- pitäkää kiinni pikkuisista!

Maaliskuuta täytyy tähyillä ja alkaa uusia ovispäiviä laskemaan.Taitaa juhannukseksi tulla säpinää =) En ole ovistestejä tehnyt ennen, enkä nyt ihan vielä ajatellut ostaa kun tunnen ovishetken todella hyvin ja kierto kun on aiemmin ollut tasainen. Täytyy käydä lukemassa muiden kuulumisia ja raskauksien kulkuja ja tsempata muita maaliskuun tähyilijöitä !!!

Vierailija
44/69 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä sitä netin ääressä kökötän kun muu perhe nukkuu. Ystäväni sairastui ja jouduin eilisin tuuraamaan häntä, vaikka kuinka työntekoa yritän vältellä, sama olis tänään että töitä pitäis tehdä, mutta sitten saan varmaan loppu kesän olla rauhassa.

Eilen, siis torstaina tapahtui vaan niin paljon että tässä sitten mietiskelen miten asioihin oikein pitäisi suhtautua....tapasin vanhan ystäväni jonka kanssa mulla on aina ollu tosi ymmärtäväiset välit, hän kertoili aikoinaan usein mulle vaikeuksistaan miehensä kanssa ja yritin parhaani häntä lohduttaa. Jotenkin tunsin tarvetta uskoutua hänelle (kun olen niin innoissani tästä raskaudesta ja on tosi vaikeeta pitää niinkin herkullinen salaisuus) no ajattelin että kerronpa hänelle että olen raskaana. Kun olin sen tehnyt ja odotin mitä hän sanois hän ei kommentoinnut mitenkään vaan vaihtoi puheenaihetta ja oli kun ei olisi kuullutkaan mitä kerroin. Mut valtasi aivan kauhea pettymys, miten ystävä jolta mun raskaus ei ole mitään pois voi käyttäytyä noin. Jotenkin ajattelin että onko hänellä jotain sitä vastaan että mä hankin vielä yhden lapsen? Pitääkö hän jotenkin mun lapsilukumäärää epäsopivana kun onhan tämä meidän kuudes kullanmuru? Ja jos hän niin ajattelee, kuuluuko ystävien arvostella toistensa tekemisiä? Eikö ystävyys ole sitä että voi pelotta jakaa surut ja ilot? Mä yritin uudelleen kertoa hänelle mutta tuloksetta hän vaihtoi vaan puheenaihetta ja sivutti koko homman. Mulla on aivan hirveän pahamieli ja itkua tässä vääntelen, ei se riitä että sukulaiset kohtelee mua kurjasti jos ilmoitan raskaudesta, mutta että vielä ystävät. Ystävälläni on itsellään neljä lasta.

Voi kertokaa mulle nyt jotain iloista, esim. +++++uutisaalto olis nyt paikallaan.

Tosi surullinen Annlinn

Vierailija
45/69 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli negaa näytti testi. Tänään kp 34, tätiä ei ole näkynyt, mutta testi kuitenkin puhdas nega. Alavatsassa on tuntemusta, joten eiköhän täti sieltä pian kurvaa kiireesti paikalle. Voihan itku.

Parempaa onnea muille testaajille, tehkää niitä plussia...

Annlinn, olipa ystäväsi käytös ikävää. Tosi epäitsekästä käytöstä ja kummallista. Ekaks tuli mieleen että jos itse on lapseton eikä ole saanut, mutta jos itellä 4 muksua ni vesittyy sekin syy. Ja ei kellään voi olla sanomista toisten lapsilukuun, mitä se kellekkään muulle kuuluu! Jätä ystäväsi käytös omaan arvoonsa, ehkä sielä on taustalla sitten jotain mitä et vielä tiedä. Parempaa mieltä!

Pettynyt Johanniina...

Vierailija
46/69 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta, täällä aamun testi myös nega.

Kävin ostaa eilen clearbluen herkän testin, mutta tein aamulla kuitenkin mammaksin testin. En viitsinyt ¿tuhlaa¿ kallista testiä, lähes varmaan negaan. Seuraavan testin ajattelin tehdä vasta ensi viikon torstaina, jos täti ei yllätä (vedän turpaa jos tulee!). :)

Huonoa ällö oloa on ollut nyt kolmisen päivää ja tuskan hiki kohtauksia. Mahaa on nippaillut vähäsen. Voiko oireita tosiaan olla vaikka testi näyttää negaa?? Tai sitten olen tulossa kipeäksi. Lämmöt aamulla ja illalla 36,5-36,9. Normaalisti 36,2.

Annlinn, mietin sun kaverin käytöstä ja ensiksi tuli mieleen et jos he ovat saaneet keskenmenon tai ovat tuloksetta yrittäneet uutta lasta, ja sen takia on vaikea iloita ystävän puolesta. Oma kokemus tuli vain mieleen, koska en tällä hetkellä oman huhtikuisen keskenmenon takia pysty oikein iloitsemaan samaan aikaan raskaaksi tulleen ystäväni kasvavaa mahaa, ja yhteydenpitokin on jäänyt taholtani vähäiseksi. Sun täytyy nyt iloita ihanasta vauvasta ja siitä että tulit raskaaksi. Tsemppiä ja parempaa mieltä. Kaikki asiat selvii kyllä. *Halaus*.

Johanniina, pahoittelut negasta, mutta muista, että toivoa on niin kauan ennen kuin täti yllättää, vai mitä :)

Mariia kp27/28-34 dpo9

Vierailija
47/69 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi pahoittelut negaa saaneille, mutta älkäähän nyt vielä heittäkö kirvestä kaivoon, varsinkaan jos ei päivät oo vielä täynnä, vielä se voi plussaksi muuttua.

Annlinn, olen pahoillani ystäväsi kohtelusta. Mulla tuli kans mieleen että jos hänellä ois ongelmia sillä saralla ja sen vuoksi ei kestänyt sun iloisia uutisia. Mä painin ed. mainittujen ajatusten kanssa tässä viimeisen vuoden aikana kun ystävä-työkaveripiireissä rupesi plussia satelemaan, olin kateellinen jokaisesta, mutta sitten psyykkasin itseäni, että jokainen vauva on iloinen asia elämässä oli se sitten oma, ystävän tai työkaverin, eikä se toisen vauva ole otettu multa mitenkään pois ja oikeesti oon ollut iloinen jokaisesta syntymäilmoituksesta mitä kevään aikana on tullut ja vielä loppukesästä tulee lisää. Se on vaan täysin itsestä kiinni pyöriikö sen oman navan ympärillä koko ajan vai haluaako elää elämää myös kuumeilun tai lapsettomuuden ohessa, älkää nyt ihmeessä loukkaantuko, tää nyt vaan on mun oma pieni mielipide. Ystävyys on mun mielestä aivan sama kuin parisuhde, myötä-ja vastamäessä on toista tuettava ja kunnioitettava, valitettavaa on jos se Annlinn teidän ystävyyssuhteessa toimii vaan toisinpäin. Voimahalaus!

Ja napapiiriin..just kun eilen ilmoitin ettei oireita oo, niin johan niitä ilmestyi sitten päivän mittaan...iltapäivällä tuli aivan mieletön väsymys, nukuin pitkin iltaa, palelin (villatakit ja -sukat käytössä jo toista päivää) Lämmöt on 37c -> , nännit erittäin arat, suihkukin oli tuskaa, tisseissä ihme " viiltokohtauksia" , muuten ei kipeet. Alavatsassa ei mitään, ei kipuja, ei nippailuja..ja testaukseen on aikaa viikko, tädin tuloon vielä 4 päivää, tuskaa :/ Mulla kyllä noi kaikki voi myös olla pms-oireita, siksi tässä ei auta kuin odotella, lisäksi toi paleluhan johtuu varmaan tosta erittäin vilpoisasta ulkoilmasta ;)

Rauhaa kaikille muillekin piinailijoille ja ++++säteitä :)

-poco kp29/32 dpo10 yk4-

Vierailija
48/69 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ixialle, Klematikselle ja Kapalle pahoittelut tädistä. Parempaa onnea maaliskuisiin!

Marie82 ja Ida, joko olette jo testanneet?

Mariia83, pahoittelut haamun häipymisestä. Toivotaan kuitenkin, että se kunnon plussa sinne tikkuun ilmestyisi, jos ei tässä kierrossa niin ainakin seuraavassa.

CalZal, kiva kuulla susta.

Lisuliini, no hätä! Mä olen ainakin sun seurassa piinailemassa.

Poco, hiljaa hyvää tulee¿on kyllä TOSI lupaavat oireet.

Hilla, ainakin oireet kuulostavat hyviltä. Toivottavasti olisi sitä itseään¿

PauliNea, oletko käyttänyt ovistikkuja lämmönmittausten lisäksi? Voisi varmasti auttaa paikantamaan ovista.

Khaos, tiedän tunteen. Mun serkku ilmoitti kans odottavansa ja tammikuussa olisi laskettu aika. Meille kun ei tunnu tuo haikara eksyvän millään. Toivoton olo on kyllä välillä. Ihmetellä täytyy miten sitä on tuon esikoisen voinut saada aikaan¿

Annlinnille sanoisin samaa kuin muuta aiemmin, ettei tuollainen kyllä ole ystävän käytöstä. Oli syy mikä tahansa. Syytönhän sä olet hänen ongelmiinsa. Sinuna en pitäisi vähään aikaan yhteyttä tuohon ¿ystävään¿.

Johanniinalle ja Mariia83:lle pahoittelut negasta. Toivotaan kovasti, että plussa sinnekin vielä tupsahtaisi!

(.) Täällä oman navan alla ei mitään uutta kerrottavaa. Piinaviikkoa eletään ja mitään oireita ei ole ainakaan vielä ollut. Olo on aika tyynen rauhallinen. Katsotaan mitä tuleman pitää. Viimeaikoina mut on vallannut vähän toivoton olo. En siis usko, että meillä ihan pian tärppää. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä.

Pikkupapu kp 22/28¿29 dpo 7 yk 4

Vierailija
49/69 |
15.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihanaa käydä pitkästä aikaa kampaajalla, heti paljon pirteämpi olo kun sai vähän väriä päähän ja uutta ilmettä ;)

Kapalle tsemppiä maaliskuisiin, josko se siellä sitten tärppäis!

Liisuliini, et todellakaan ole täällä yksinään höpisemässä ens viikolla, kyllä meitä vielä jokunen sinne asti jännäilee kans. Kiitos myös tervetulo-toivotuksista. Mä odotan tosiaan sinne tutkimuksiin pääsyä ihan innolla, toivottavasti jotain myös selvii...

Pocolla hyvät oireet, jospa se ois nyt tärpännyt?!

Joko on Hillalle oireita ilmaantunut?

marie82, tiedän tunteen. Meillekään ei esikoinen heti tärpännyt, eikä tämä kakkonenkaan...Toivottavasti pääset kuitenkin plussaamaan pikimmiten!

khaokselle onnittelut tontista!

klematikselle iso hali ja tsemit maaliskuuhun!

Annlinn, tuo ystäväsi käytös kuulostaa minustakin siltä, että hänelle on sattunut jotain ikävää tuolla saralla tai ei oo onnistunut ollenkaan tms.

Mutta ikävä tunne tuo on, kun ei toinen ole kuulevinaankaan :(

johanniinalle ja mariialle pahoittelut negoista, mutta niin kauan kun täti pysyy poissa, on toivoa!!

Pikkupapu onkin " vanha tuttu" tuolta aikasemmista kuukausista,

oireettomia ollaan täälläkin.

omaa napaa ei oo vieläkään. Mitään oireiksi luettavaa ei oo ilmaantunut, joten odotellaan vaan...Huomenna vielä aamuvuoroon töihin, ja sit ois 2 vapaata!

Hauskaa viikonloppua kaikille!

CalZal kp? / 28-34

Vierailija
50/69 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan ensiksi toivon kaikille testanneille joilla testi näytti negaa toivoa että testi muuttuis plussaksi. Tädin yllättäneille syvät pahoittelut ja voimia seuraavaan kuuhun.

Sitten, suuri kiitos kaikille jotka myötäelivät kanssani ja ymmärsivät miten pahalta ystäväni käytös tuntui minusta.

Surullista vaan on se että aina tutustun juuri tollasiin ystäviin, olen aivan kauheasti yrittänyt etsiä itsestäni syytä siihen miksi kaikki ystävyyssuhteet on yksipuolisia ja lopulta pettyneenä joudun lopettamaan ne.

Mussa on joku vika miksi vedän vääränlaisia ihmisiä puoleeni tai sitten vaan saan ihmiset hyväksikäyttämään mun kiltteyttä. Lisäksi se on aivan uskomatonta miten tuntemattomat ihmiset kohtelevat mua paremmin kuin mun ystävät.

Mulle nimittäin tänään tarjottiin vakitusta työpaikkaa mutta kieltäydyin ja selitin että kun mulla voi tulla raskauden kanssa ongelmia en syksystä töitä aio tehdä vaan yritän saada gradun valmiiksi, sillein etana vauhdilla, ja sitten vaan keskityn itseni hoiteluun jotta raskaus menisi hyvin.

Tämä esimieheni rupesi heti onnittelemaan ja selittämään että olen tervetullut sitten kun mulle sopii ja hän ymmärtää täysin tilanteeni. Eli työnvieroksujanakin mulla on mahdollisuus vakituiseen työpaikkaan, joskus myöhemmin vaikka ei sillä olis ollu mulle mitään väliä vaikka hän ei olis mua myöhemmin sinne halunutkaan, eli tuli jätettyä sekin portti myöhempää tarvetta varten auki.

......tulipa tässä taas vuodatettua noita tuntemuksia, mä kaipaan vaan niin kauheasti sitä vauva-aikaa, kun saattoi mennä äiti-lapsikerhoihin ja tavata muita äitejä, meitä oli tosi kiva porukka ja käytiin tosi usein jossain Hesan kahvilassa vauvojen kanssa tai sitten ulkoiltiin yhdessä. Pikkuhiljaa kaikki vaan palasi työelämään ja siitä viimeistää parin vuoden kuluttua ne erosivat ja muuttivat muille maille, löysivät uuden kumppanin ja uudet ystävät.

Mä pidän kaikkille viikonloppuna testaajille AIVAN HURJAN PALJON PEUKKUJA. Nyt tehdään se ++++++++rynnäkkö aivan kuin armeijassa, näytetään tädille miten meitä ei niin vaan nujerreta ja sen ikäviä vierailuja ei kaivata.

Annlinn

Vierailija
51/69 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testattu on ja sillä clearbluella ihan näin yöllä eli ei aamuvirtsasta. Vaakaviiva eli negatulos näkyy vahvasti, mutta erotan myös hyvin himmeän pystyviivan. Näyttääkö ko. testi viivanpaikkaa? En ole tätä testiä ennen tehnyt. Olo on kyllä tätiä odottava eli ehkä näen vain viivanpaikan..

Perehdyn teidän juttuihinne huomenna aamulla paremmin.

Ida kp30/32

Vierailija
52/69 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hailakka pystyviiva ei näkynyt enää kymmenisen minuutin jälkeen eli kai minun on tyydyttävä tämänhetkiseen kohtalooni ja odoteltava tädin vierailua.

Annlinn: todella ikävää käytöstä ystävältäsi, mutta ihmiset ovat usein ihmeen kateellisia ja katkeria, itsekin olen saanut samaa kokea. Uskon, että minun ystäväni ei tieten tahtoen ole tarkoittanut olla, mutta ei tavallaan ole voinut itselleen mitään. Mutta kyllähän sellainen käytös loukkaa. Kaikki tuollainen tuntuu vaan niin järjettömältä ja turhalta. Jokainen vauva on onnellinen asia, tuli se sitten itselle tai ystävälle.

Ida

Vierailija
53/69 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ida, toivotaan että haamu vielä vahvistuisi, mun käsitykseni mukaan toi herkkä clearbluekaan ei oo ns. herkkistesti, mulla samanlainen kaapissa odottelee käyttöä ;)

Annlinn, kiva että on jo parempi mieli, eiks oo hassua tää elo, ensin tulee lunta tupaan toisaalta ja sitten taas positiivista toisaalta, näinhän se usein menee, ihana esimies sulla :) Itsekyyttä kannattaa joskus vääränlaisissa ystävyyssuhteissa harrastaa, jos ei saa ystävältä mitään, ni miksi pitää suhdetta yllä vain muodonvuoksi..

Piinailu jatkuu..ja toiveet siis nousussa, eilen iltapäivällä " sammuminen" , 2h päikkärit ykskaks, lämmöt edell. samat ja eilen sitten kipeyty tissit oikein kunnolla, ukon kanssa ravisteltiin peitettä niin piti lopettaa kesken, tissituskan takia :) Tunteet menee taas vuoristorataa, enkä siis aio testata ennen loppuviikkoa, saa nähdä kuinka siihen pystyn, jos (ja toivottavasti ei) tiistaina täti ei oo saapunut..

Rauhaa piinailijoilla ja +++++puhuri..puuhhhh

-poco kp 30/32 dpo11 yk4-

Vierailija
54/69 |
16.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä mökillä odotellaan tädim tuloa. Tein testin eilen kp26 ja puhdas negahan sieltä paukahti joten taisi toiveet murskautua sen mukana. Itkettää ja masentaa, miksi meillä ei onnistu vaikka ovis näkyy tikuilla selvästi ja pupuillaan omasta mielestä parhaimpaan tärppiaikaan mutta silti ei onnistu :( taitaa olla jotain vikaa,vaikka ei sais niin ajatella. Meil tulee pian puolvuotta yritystä täyteen, mieskin alkaa jo epäillä näinköhän tästä mitään tulee *huokaus* onneksi täällä mökillä saa purkaa kaiken vihan ja noihin pölkkyihin kirveen kanssa ja itkeä huussissa rauhassa pahaa oloa pois..muille parempia tuulia viikonlopulle!

Marie kp 27/27-29 yk 5

Vierailija
55/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksi marielle (meniköhän oikein?) pahoittelut negasta, vielä kuitenkin toivoa on kun tätiä ei näy, vai mitä? Sitten mietit tota raskautumisen vaikeutta, kirjoittelin täällä aiemmin noista keskusteluistani lapsettomuuspolin gynen kanssa, joka aika tylysti ilmoitti ettei nainen voi tietää ovuloivansa, koska ovulaatiossa on niin paljon eri juttuja jotka voi mennä pieleen tai sitten onnistua täydellisesti, joten siis kun sanoin että mulla testit näyttää plussaa, on oviskivut ja lämmöt nousee niin hänpä tuumas ettei ne kuitenkaan tarkoita että ovista olisi tapahtunut :/ ja mulla siis vielä varmistettiin muka ekalla yk:lla verikokeessa että olin ovuloinu, mutta plussaapa ei paukahtanut..Joten herranhaltuun vaan koko homma, tosin en todellakaan oo luopunu testailusta ja lämmöistä....

Onkos Ida testaillu? Täällä jännätään tulosta bdbd :)

Ja ON: Lämmöt laskeneet 0,2c, ei tiedä hyvää..kahta kauheemmin palelee tänään, mutta muuten musta tuntuu että täti kolkuttelee jo ovelle, kipuja odottelen saapuvaksi tänä iltana :( Kyllähän tää alkaa jo jurppimaan, samoin kuin Marie, en tajuu missä nyt mättää...Alan jo kohta miettimään että pitäiskö elokuussa ottaa yhteyttä jo yksityiseen lapsettomuusklinikkaan, pitää vaan selvitellä et mikä on hyvä ja onko hinnoissa paljoa eroja..p*sk*t! Poistun takavasemmalle meditoimaan tätä ketutusta pois..

-poco kp 31/32 dpo 12 yk4-

Vierailija
56/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poco: aika kauheeta toi lapsettomuus voi olla, että vaikka ovulois ja pupuilis vaikka kuinka niin raskaaksi ei tule. Mulla ei ole mitään kokemusta itsellä asiasta olen vaan joka lapsen jälkeen pelännyt että jos en enään ikinä tulisikaan raskaaksi. Mulla suurin ongelma on se raskausaika, kun saa niin hurjasti pelätä puhkeaako se kauhea raskausmyrkytys.

Ida: voi miten toivon että se haamu muuttuisi plussaksi, ja voihan se olla että ovuloit sen verran myöhään, että sen takia se ei vielä näy.

Kaikille mullekin jotka saivat negan tai jotka täti yllätti toivon uutta mahdollisuutta ja että nega vielä kerkeisi plussaksi vaihtumaan. Halauksia ja aurinkoa kaikille.

Annlinn

Vierailija
57/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niistä yksityisistä lapsettomuusklinikoista, meidän ystävä- ja sukulaispiiristä moni on käyttänyt Felicitas- klinikan palveluja ja kaikki ovat olleet tosi tyytyväisiä. Raskaaksi he ovat tulleet nopeasti hoitojen alettua. Syyt miksi raskaus ei ole itsestään alkanut on ollut heikkolaatuset siittiöt, tuulimuna raskaudet, toistuvat keskenmenot eli hyvin moniin vaivoihin sieltä avun saa. Kallistahan se on, mutta tätini sanoi että kun kuuden keskenmenon jälkeen sai lopulta yhden onnistuneen raskauden seurauksena kaksoset se oli kaiken sen arvoista.

Annlinn

Vierailija
58/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea kaikki plussanneet ja pahoittelut ja voimahali kaikille tädin yllättäneille :( mä tulin pitkästä aikaa moikkaileen teittii, en tiedä vieläkö muistatte miuta, mut viimeks parisuhteen koukeroista puhuin :S eli ollaan tässä kierrossa YHEN AINOAN kerran pupuiltu :( ja ovis tais mennä sillo ohi, eli en oo itseeni tutkaillu ja odotan vaan et täti saapuis...voi olla etten kauheesti sit itestäni ilmoittele, koska tää pupuilu meitil on vähä vähäistä ja sillee, nii en jaksa elättää suuria tunteita lapsesta ja tällä htkellä hiukan jopa pelkään koko raskautumista :' ( en haluis pelätä mut en haluu lasta elättää yksin...ja mies koko ajan vakuuttaa et haluu lapsen, mut ei sen käytös kyl oo sitä suuntaa, joka ilta se lupaa et tänään pupuillaan, mut koskaan se ei onnistu :( mut joo, se siitä surkeesta olostani, mitä suotta mie teille pahaa oloani tuputan :)

koittakaahan saaha nyt tosi monta plussaa täällä :) kirjoittelen täällä ja maaliskuisissa sit välillä lisää, mut toivon etten kauhiasti teitä loppu piinailijoita nää siel ku satun itestäni ilmoitteleen ;) eli PALJON PALJON ++++++++++++++++++++++++tuulia kaikille ja jo plussan saaneille paljon liimaa ja tarrasukkia matkaan ja idiootti-tädin yllättäneille onnea uuteen kiertoon ja enemmän pupuilutuulia ;)

sekava an-nuliini kp 25/28-32

Vierailija
59/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin meitähän on monta negan testaajaa täällä, koitetaan nyt vielä kääntää ne plussiksi!

Joitakin oli taas tipahtanut pois, eli pahoittelut heille ja parempaa onnea ensi kiertoon.

Ja en sitten ole uudestaan testannut, kun ärsyttää nuo epäselvät testitulokset. Odotan tiistaihin ja testaan silloin, jos vielä on tarve. Oireita ei ole juurikaan suuntaan tai toiseen, paitsi viluttaa ja väsyttää, mikä kyllä selittynee flunssalla. Yritän jaksaa vielä vähän toivoa, mutta alan suunnata katsetta maaliskuisiin, olisi sen plussan meinaan pitänyt jo näkyä viime testissä.

Ida kp32/32

Vierailija
60/69 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marie, mä tiedän miltä susta tuntuu. Me ollaan kans yli puol vuotta yritetty enemmän tai vähemmän tiiviisti tuota kakkosta, mutta ei näy eikä kuulu. Siksi varasinkin yksityiselle ajan elokuulle, että sais ees selville että onko meissä jotain vikaa vai selviikö ollenkaan...

Pocolla hyviä oireita, kovasti plussasäteitä sinne ++++

omaa napaa; nyt tarkastin kalenterista kp:t ja 28 on menossa, hyvä! Oireitakin tietysti on taas ilmaantunut, eli vanhat tutut kuten paleleminen, turvotus, väsymys...näitä löytynyt joka kierrosta joten en näihin omalta osaltani luota yhtään. Joten viikon päästä ollaan viisaampia. Testata meinaan aikasintaan perjantaina, jos siis edes tarvii...

Kuinkas moni on nyt testannut viikonloppuna? Tulkaahan kertomaan!

CalZal kp28/28-33