***HELMENKALASTAJAT VK 24***
Kommentit (69)
huomenta
mä en kerta kaikkiaan ymmärrä omaa kroppaa. testi näyttää edelleen negaa, mutta tätiä ei vaan kuulu ja ovistesti näyttää plussaa, mutta mies pihtaa! ei tällä menolla raskaaksi tulla¿ täytyy varmaan kohta siistyä sitten maaliskuisiin, mutta ei vielä, en luovuta vielä, kun ei tätiäkään kuulu
nyt on taas sadetta auringon jälkeen, hyvä niin, ei harmita olla töissä niin paljon¿. mua ei ole luotu kesätyöntekijäksi tai kesällä työskenteleväksi, alkaa tuntua siltä¿ens kesänä ei onneks enää tarvii olla töissä vaan voi pitää ansaittua opelomaa, ja mikä vielä toivottavampaa, niin äitiyslomaa¿
Khaos: milloin saat tietää pääsetkö opiskelemaan? jännittää sun puolesta kanssa. eikös se niin yleensä mene, että plussa tulee myös silloin kun on monta muutakin tekemistä, eli vaikka uusi opiskelupaikka ;).. älä vielä luovuta¿ei se täti sinne eksy
p02p06: ONNEA plussasta!!! tarrasukkia ja vauvaliimaa kasapäin
Nojanda: voi onnea paljon plussasta!!!! Paljon tarrasukkia ja vauvaliimaa mukaan matkaan!
mariia83: onnittelut haamusta!
klematis: tervetuloa
Tällaisen löysin netistä, eikö olekin kaunis¿
Katselen täältä kaukaa
Rakas Taivaan Isä, miksi äiti itkee?
Miksi isällä on niin raskaat askeleet?
Minäkö heille olen surua tuottanut,
kun vain katselen täältä kaukaa.
Enkä tule vaikka he odottavat niin kovasti,
että raskain sydämin käyvät iltaisin nukkumaan.
Voitko, Taivaan Isä, äitiä lohduttaa,
pyyhkiä kyyneleet hiljaa pois?
Voitko isän olkaa taputtaa,
ettei niin kumarassa hän ois?
Kerro heille, Taivaan Isä,
etten ihan vielä ole valmis syntymään maailmaan.
Kerro, että jotkut lapset taivaassa niin rakkaita on
luojalleen ettei heitä malttaisi millään antaa pois.
Huomaisipa äiti, kun hänen luokseen
lennän perhosena ikkunaan.
Tietäisipä isä, miten tuulen mukana
hänen poskeaan silittää saan.
Vielä joskus saan siemenenä kasvaa äidin vatsassa
ja isän vahvat käsivarret ympärilläni tuntea.
Ja kun vihdoin kohtaamme,
löytää tarkoituksensa pettymys jokainen
Ne on kestettävä jotta juuri minä syntyisin.
Niin ikävä on kaukana täällä äitiä ja isää
Koska saan mennä, Taivaan Isä,
joko pian pääsen omaan kotiin?
Ihan kummallinen kierto mulla tällä kertaa. Tätiä ei näy vieläkään, vaikka monena päivänä nyt viikonlopun aikana on ollu niin menkkamaiset tuntemukset, että oon ollu jo ihan varma tädin tulosta, niin ku tännekin perjantaina kirjoitin. Mutta ei sitä oo vieläkään näkyny. *koputtaa puuta*. :( Eipä silti tänään sen laskujen mukaan pitäis vasta tullakin, mutta noiden oireiden perusteella oon ootellu sitä koko viikonlopun.. Sorruin tänään tekemään raskaustestin ja puhdas negahan sieltä taas tuli. :p
p02p06: Valtavasti onnea plussasta. :) Monta pulloa liimaa pikkuselle matkaan. Tarrasukkia unohtamatta. :)
fanny78: tekipä mies sulle ikävän tempun. :( Voimihalaus sinne! Kyllä sinä vielä löydät kunnon miehen, jonka kanssa pääset sitten kuumeilemaan vauvaakin uudestaan.
poco: Mulla on myös aamu- ja iltalämmöissä jopa puolen asteen ero. :P Oon tässä pari päivää ihan mielenkiinnosta mitannu lämpöjä aamulla ja illalla. En tosin voi niistä mitään sanoa, kun en tiedä mikä mun normi lämpö on ennen ovista. ;)
Koralli73: Pahoittelut tädistä! Oon ehdottomasti sitä mieltä, että siitä pakko-saada-vauva tunteesta ois hyvä päästä eroon. Vois tärpätäkin helpommin jos ei sitä koko ajan ajattelis. Oon miettinyt itsekin, että jos sitä vauvaa ei lähiaikoina ala kuulua niin pieni tauko palstailussa vois olla hyväksi. Parempaa onnea seuraavaan kiertoon!
AnniHelen@: on sulla kyllä vähän kummalliset kierrot nyt. Toivottavasti ne pian rauhottuu. Hyvä kuulla, että oot jo hyvällä mielellä tädin jälkeen.:)
Annlinn: Mun äiti on kertonu, että kun se ootti mun pikkusiskoa, sillä oli tosi vahvat tuntemukset, että tuleva vauva on tyttö, vaikka neuvolassa ne epäili vauvaa pojaksi kokoajan. Tällä kertaa piti äidin tuntemukset kyllä paikkansa.:)
Klematis: tervetuloa mukaan! Piinailuvaiheessa alat olla. :)
Prunelle: Sinulle myös pahoittelut tädistä. On se ilkeä akka. :( Plussapuhureita sitten seuraavaan kiertoon.
Kapa: sinäkin samassa tukalassa tädin odotus tilanteessa kuin minäkin. Vois se jo tulla, jos on tullakseen! Pääsis kunnolla valmistautumaan ens kiertoon.
Ida: Hienoa kun olet malttanut mielesi testailussa. :) Mitä sitä niitä turhia negoja tuijottelemaan. :) Ei muuta kuin pitkää pinnaa piinailuun, ehkä se tärppi on kuitenkin käynyt.
Orchidea: Olipa ihana runo. :) Valintakoe tuloksia joudun odottamaan heinäkuulle asti. Pitkä piinailuaika sen suhteen. ;) Ärsyttävää, kun ne tulee vasta niin myöhään. Minäkään en ymmärrä tätä mun kroppaa.. Lähettelee varoitussignaaleja tädin lähestymisestä, vaikkei tätiä kuitenkaan oo näkynyt mailla halmeilla. Melkeen on jo ikävä sitä luuskaa. ;) No ei nyt sentään. Toivottavasti pysyiskin poissa.
Tädin odotustunnelmissa Khaos kp30/29 dpo14 yk6
Onpas ollut kiireinen viikonloppu, perjantaina shoppailtiin miehen kanssa vähän kesävaatteita, lauantaina sitten tuli vähän porukkaa illanviettoon ja sitä ennen liuta kotihommia ja eilen vedin parin tunnin päikyt kun kuskinreissu vei voimia ja silti olin niin väsynyt illalla etten jaksanutkaan pinoutua vaikka aikomus oli.
Ensiksi Fannylle vielä kerran halitukset ja voimia kurjan tilanteen ylipääsemiseen. Kolmannen osapuolen ilmestyminen pitkään suhteeseen on pahinta mitä voi tapahtua mutta uso pois, vielä sinäkin kohtaat uuden onnen!
Pocon lämmöt vaikuttais tosi hyvältä, joko olet testaillut?
Korallille valtaisat pahoittelut tädin tehdessä tuloaan ja toivotaan että seuraava kierto toisi teille ihanan maalisvauvan*halii kovasti*
Olipas AnniHelen@lla lyhyt tätivisiitti mutta pääsettepä nopeampaa uuden harjoittelun kimpuun, joka toivottavasti toisi teillekkin plussan;)
Tervetuloa Klematikselle=)
Milennalle iso kiitos, mukavaa kun kävit vierailemassa sillä minäkin muistan sinut=) Sinullahan alkaa jo raskaus olla aikas pitkällä?
Prunellelle parempaa onnea myös uuteen kiertoon!!!
Kapalle pahoittelut negasta mutta vielähän ei toivo ole menetetty kun tätiä ei näy!!
Toivotaan että Idan oireet enteilisivät plussaa ja hienoa mikäli maltat venyttää testaamista vielä=)
Onpas Orchidealla jännä tilanne kun o-testi näyttää plussaa, mikäs kp sulla onkaan menossa? Muistelisin että olet jo loppupäässä kiertoa joten voisiko todella olla oviksesta kyse? Kauniin runon olit löytänyt, sai mun silmät kyllä kostumaan.
Khaos, älä luovuta vaikka testi negaa näyttikin, testailehan parin päivän kuluttua uudelleen jos tätiä ei näy!!
Ja nyt haluan kiittää Khaosta, Korallia, AnniHelen@a, Idaa, Pocoa, Pikkupapua, Prunellea, Orchideaa, Annlinnia ja kaikkia muita jotka ovat kanssani yhdessä jakaneet kuumeilun surut ja ilot. Kiitos myös onnitteluista ja ihanasta keskusteluseurasta, olette korvaamattomia kaikki ja toivoisin niin kovasti että te kaikki tulisitte mahdollisimman pian perässä odotuspuolelle!!! Jotenkin haikeaa siirtyä täältä minnekkään, enkä mä vielä malta mennäkkään=) Seurailen teidän loppujen piinailut ainakin ensin.
Ja nyt oma napa, eli tein eilen aamulla aconin samanlaisen kasetin ja testiviiva tuli näkyviin hetimmin ja oli lauantaista tummempi. Kuitenkin pelotti jos vuoto kuitenkin alkaa eilisen tai tän päivän aikana mut ei onneksi ole mitään tullut. Tänään tein sit analyz exactin joka ei ihan niin herkkä ole mutta kyllä siihenkin punainen viiva tuli, joskaan ei yhtä vahva kuin kontrolli. Jokohan sitä voisi alkaa uskoa?!=D Olen tässä tehnyt tieteellistä tutkimusta samalla et miten ovistestit mun kohdalla reagoi raskauteen ja Fertestit eivät ole näyttäneet mitään, hätinnä haamua mut sit nää mitä mammaksikin myy näytti lauantaina erottovaa mut konrtrollia haaleampaa viivaa, vasta eilen tuli tasavahvat ja tänään jo vähän vahvempi kuin kontrolli. Tulin siis siihen päätökseen et jotkut ovistestit reagoi myös raskauteen,ei kaikki, mutta ei aikaisemmin kuin r-testitkään=) Koralli kysyi laskettua aikaa ja se olisi menkkojen mukaan 18.2. Voi miten ihanalta kuulostaakin mutta edessä on pitkä matka vielä. Olen kuitenkin päättänyt että yritän olla turhia murehtimatta, murehditaan sitten jos aihetta tulee. Alkuraskauden ultraan olen kuitenkin ajatellut varata ajan noin kolmen viikon päähän=)
Plusastuulia vielä kaikille++++++++
p02p06 ja rv 4+0, vähän ihanaa laittaa näin=D
Mäkään en vielä uskalla pinoutua tonne odottajien puolelle, mä haluan varmistua siitä että tämä ei ole mikään tuulimuna raskaus tai kohdunulkoinen raskaus ja sitten toivon että täältä tulisi mahdollisimman moni tuttu mukaan. Mulla on ensi viikon maanantaina ultra mehiläisessä, siihen saakka pysyttelen täällä.
Nyt suuri kompa kysymys: Arvatkaa mitä ostin tänään?
no tietysti vauvanvaunut, joudun odottamaan useamman viikon tilaamaani väriä mutta kyllä ne kesän lopussa perille tulee. Nyt on niin helpottunu olo, mieheni tosin pyöritteli päätään, mutta mitäs siitä. Nyt mä ostan vielä kestovaipat ja vauvanvaatteet, sitten mulla on kaikki.
++++++++säteitä kaikille joilla toivoa vielä tässä kuussa on ja aivan valtavan suuret pahoittelut tädin yllättäneille ja parempaa onnea sekä +++++tuulia ensi kiertoon.
Annlinn
p02p06 Voi kuinka mielellämme seuraisimme kaikki mukana odotuspuolelle. ja edellisestä tädin vierailusta on vierähtänyt jo 32 päivää...kp:stäni en ole varma....kun varmaan kierto sekaisin pillereiden jälkeen.
Onnea odotukseen!
KORALLI; pahoittelut! Saattaa tosiaan tehdä ihan hyvää mielenterveydelle hetkeksi irrottautua tästä intensiivisestä kuumeilusta. Ja gynellä käynti varmasti myös on hyvä idea. Kyllä siellä kuitenkin tietyt syyt saadaan suljettua pois suoraan. Kaikkea hyvää ja toivottavasti se plussa sieltä tulee!
IDA; lupaavia oireita! Plussatuulta ++++
ORCHIDEA; ihana tuo runo :). Sai kyyneleet silmiin täällä. Mie kun ajattelen (ainakin vielä) juuri noin, että meillä ei ole tärpännyt, koska juuri se meidän vauveli ei vielä ole valmis saapumaan. Toivottavasti plussa sieltä vielä sinulle tulee! Kaikillahan plussa ei välttämättä näy kun vasta viikko sen jälkeen kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
KHAOS; onpa jännä tilanen sinulla! Viime raskaudessa minulle kävi juuri noin, että menkkamaisia oireita tuli ilman vuotoa, ja sitten ne loppuivat, jonka jälkeen raskausoireet iskivät kunnolla päälle. Toivotaan, että plussaksi vielä muuttuu!
p02p06; ONNEA, ONNEA! Ihanaa! Oikein hyvää odotusaikaa :)
ANNLINN; onnittelut päätöksen tekemisestä vaunujen kanssa!
ON; ovis ohi, odotellaan. Pieniä nippailuja on jossakin kohdun tietämillä tuntunut, joten toiveikkaalla mielellä. Kyllä mie silti koko ajan keksin niitä hyviäkin puolia siinä, ettei ole raskaana. Ihanaa kun ei tarvitse vielä tarkkailla mitä syö ja juo, ihanaa kun ei ole pahoinvointia jne. Voi olla, että jos tärppiä ei ole kuulunut vielä joulunakaan, tunnelmat eivät ole enää näin positiivisia...
Liisuliini kp16/21-25, yk4
Kuviteltuja oireita täälläkin tutkaillaan...muka hajut tuntuvat voimakkaina :) ja työpäivän jälkeen housut kiristi ( hohhoijaa,kuinka sitä voi huijata itseään). Testi polttelee vessan kaapissa mutta odotelkoon loppuviikkoon. Ja eikun paimentamaan noita jo olemassa olevia lapsia..Vahvoja punaisia viivoja kaikille!!!!
Ja heti kyssäri, onko sulla muita oireita ollut kuin väsy? Omia oireita yritän tutkailla, mutta aika oireentonta meno on, en sit tiedä onko hyvä vai ei ;)
Annlinn: Mitkä vaunut ja mikä väri? Mä oon aivan vaunu-ratasfriikki, meiän lapsilla on ollut vaikka mitkä menopelit, aina vähän käytetty ja sit vaihtoon, onneksi noista vähänkäytetyistä on saanut hyvän hinnan, muutenhan ois varmaan käynyt budjetin päälle ;) Nyt varastossa lähes käyttämättömät teutonian joggerit, jotka odottelee sitä kolmosta, mutta nyt jo himoittais ostaa i`coon matkikset, vaikkei edes sitä plussaa viel ookkaan pärähtänyt..joo..hullu mä oon, myönnetään..vielä kuitenkin hillitsen ostohaluni, mies vois tilata valkotakkiset paikalle jos kävisin shoppailemassa.. :)
Täällä oli eräitä joita täti ei tullutkaan moikkaamaan, oottekos testannu/ajatellu testata? rauhaa piinailuun ja plussapuhuri :)
Koralli: Pahoittelut tädin saapumisesta, hyvähän sen kuumeilun ohessa on olla jotain muutakin, niinkuin olen aiemminkin sanonut ja gynen tutkimukset on nyt teille varmaan paikallaan. Voimahalaus!
ON: Mulla alkaa sitten huomenna piinaviikko, tädin pitäis tulla viikon päästä tiistaina ja ennen juhannusta en testaa, ellen saa ykää kylään, sen oon päättänyt, mullahan toi ykä on saapunut jo tosi varhain, kuopuksen kanssahan se viihtyi ihan synnärille asti :/ Oireetonta olotilaa vietetään, lämmönlasku oli eilen ( dpo5), tarkottaskohan se jotain hyvää..vv:a tullut nyt pari päivää, yleensähän se tulee vasta juuri ennen tädin tuloa, mutta vielä en uskalla mitään unelmoida, koska clomithan voi vaan yhtäkkiä lyhentää kiertoa useemmallakin päivällä, mutta sitten taas toi ovis kyllä mun mielestä merkkais et tää kierto tulee olemaan sen 32 päivää vai mitä mieltä ootte? Siis ovis oli viime vkon tiistaina, luulisin..
Mutta, nyt pitänee poistua, ostin kukkapenkin reunoilla sellaset reunapuu ja niitä pitää nyt lähtee asentamaan, mä oon aivan hurahtanut nihin pihajuttuihin, kukkameressä ollaan kesät ;)
poco kp jotain/32 dpo6 yk 4
viikonloppu meni mökkeillessä ja kun taas palasin tänne nettipimennon jälkeen, täällä oli kuin olikin ihania uutisa! onnea vielä kerran!
itse tänään havahduin että tässähän aletaan päästä jo piinailemaan,tosin jotenkin on sellainen tylsistynyt maku koko hommasta..mietinkin että tämän kierron jälkeen vetäydyn viettämään kesää ilman palstailua, josko se tosiaan auttaisi plussaamiseen paremmin kun tää jatkuva itsensä tutkiskelu.
tässä kierrossa meinasin jaksaa odotella testaamisen kanssa, ettei tule mitään vääriä haamuja tms, jotta voisi säästää itteensä edes vähän, alkaa jo ahistaa..
).( aamulla tuli yhtäkkiä töissä etova olo, johtui kyllä puhtaasti varmasti siitä etten ollut syönyt mitään aamulla. mutta hassua kun tuli hyvä olo vaikka oksetti :D
mahaa on vihlonut mutta niinhän se aina ennen tätiä..ja rinnat taas hiukan arat, eli samaa rataa mennään niiku ennenkin..
marie kp 22/27-29 yk 5
Tammitenavista tulin onnittelemaan, ainakin Nojanda ja p02p06 olivat jo tammitoiveissakin kuumeilijoita ja jotka nyt odottavat omaa helmeään =)
Kovasti onnea kaikille! =)
-Allu ja Pupu (rv7+)
ja testit näyttävät edelleen negaa. Hermot menee.. Aina on ollut säännöllinen kierto, mutta nyt tässä kuussa kierto on ihan sekaisin. Kai se täti sieltä joskus tulee, tai sitten jättää tämän kuun väliin. Eipä taida toivoa olla plussastakaan enää tässä kuussa, kai se olisi jo näkynyt testeissä.
Onnittelut kaikille plussanneille. Kyllä me perässä tullaan, vähän jälkijunassa vaan
t. Kapa 32/28 yk2
Ja paljon onnea p02p06 plussasta!!!! Ihana lukea iloisia uutisia:)
Ja Kapa, kun tätiä ei kerta vielä näy, niin toivoa on! Tsemppiä!
Omassa navassa mennään myös erittäin piinaavia hetkiä, nyt kp 31/viimeksi kierto teroluteilla 28. En siis tiedä minkälaiseksi kiertoni nyt tulee, luulen että tuosta 28 vähän kyllä pitenee sillä pitkään kiertoon teroja söinkin. Eli sen takia ei vielä oikein tiedä juuta eikä jaata....Negan tein kp 26 ja nyt ajattelin odottaa tuonne perjantaihin saakka ja tehdä testin sitten jos tätiä ei näy. Ja toivon sydämestäni, että täti ymmärtäisi nyt pysyä poissa...Tietysti tunnustelen nyt oireita ja vähän tuntuisi siltä, että tätikin saattaisi kaahata paikalle hetkellä millä hyvänsä:( pientä tuntemusta alavatsalla on. Mitään muita oireita ei ole, mitä nyt niitä näppyjä tuli naamalle silloin joku viikko sitten.
AAAARGHT, miten piinaavaa...Näin jo untakin, että raskaustestiin tuli kaksi punaista viivaa!! Jospa se ois ollut enneuni..:)
Malttia ja tsemppiä kaikille tasapuolisesti!
Niin ja piti kysyä, minkälaiset vaunut Annlinn ostit? Sorry jos mainitsit jo, mutta ei tuu mieleen!
Johanniina piinaillen kp 31
Tätihän se tänne löysi tiensä sitten tänään. Missä lie vetelehtinyt matkalla. :p Musta alkaa pikkuhiljaa tuntua, että mulla taitaa olla jotain häikkää oviksessa tai jossain muussa, kun kuitenkin tiedän, että oikeaan aikaan on oltu aina asialla. Ja lapsettomuustutkimuksiinkaan ei pääse yleiselle vasta ku sitten, kun yritystä on takana vuosi ja siihenhän meillä on vielä puoli vuotta aikaa. Eikä meiän varoilla mennä yksityiselle... Nuoriahan me vielä ollaan, että sen suhteen ei kyllä vielä mitään kiirettä, mutta ei tää kivaa oo siltikään.
Voiko muuten aamulämmöistä selvittää ovuloiko ollenkaan, tai siis tarkottaako se lämpöjen nousu oviksen jälkeen sitä, että on munasolu varmasti irronnut? Kun tuo vahva ovisviivahan ei sitä vielä tarkoita..
Ei kai tässä sitten muuta kuin katseet kohti uutta kiertoa. :) Täytyy vain toivoa, ettei mitään häikkää olis missään. Aika turhauttavaa vuosikin yrittää ja sitten kuulla, ettei oo mitään mahollisuuksiakaan ollu tulla raskaaksi. :/ Ärsyttävää, kun tällasia ajatuksia pyörii päässä.
Khaos, kp1 yk7 lähtee nyt.
Ajattelin tulla taas kesän ajaksi kuumeilemaan, kun ei siitä palstalta poispysymiselläkään mitään vaikutusta raskautumiseen ollut :(
Onnea kaikillle plussanneille ja tsemppiä tädin saaneille uuteen kiertoon. Mä sain vihdoin tänään varattua ajan tutkimuksiin, saatiin aika elokuun lopulle, joten nyt voi ihan " rauhassa" kuumeilla täällä vaikka tuskin se mitään auttaa.
Vielä en oo kierron päiviä laskenut, jonnekin juhannukselle tätiä odotan joten lasken sitten lähempänä noita päiviä.
Ihanaa että täällä on näinkin vilkasta keskustelua, koitan lueskella vanhoja pinoja kunhan ehdin. Tänään on viikon viimeinen vapaa eli huomenna taas töihin.
CalZal kp? / 28-34
Tosiaan se täti tuli vihdoin ja viimein, luulin tullen jo lauantaina mutta tyrehtyi ja sitä tiputtelua oli taas, kunnes eilen " hanat aukesi" . Eli virallisesti on menossa kp2.
Mutta tosiaan yritän nyt jättää palstailun vähemmälle, en tiedä ilmoittaudunko lainkaan tuonne maaliskuun listalle. Sitä gyneä en saamattomana ole vieläkään saanu tilattua. Yritän ottaa niskasta itseäni kiinni sen suhteen.
Mutta käyn tuota listaa päivittelemässä aina joku päivä, mutta plussanneet (teitähän siis tulee vielä monta!) ilmoittautukaa sinne listan alle sitten, en varmaankaan enää tätä ketjua käy lukemassa.
Oikein paljon plussasäteitä kaikille ja aurinkoista kesää!!
Koralli73 yk12
Onnea plussaajille!
Pahoittelut tädin hyökkäyksen kohteeksi joutuneille.
Mun uudet vaunut ovat Bugaboot. Päädyin niihin siksi kun ne ei vie niin paljon tilaa, tilasin ne suurella määrällä lisävarusteita, talvipyöristä lähtien. Mä myös rakastan vaunuja ja ostaisin mielelään toiset mutta ukko- kulta ei anna, osaksi kyllä ymmärrän kun meillä on tota tilan puutetta, mutta silti vauvatavarat on niin söpöjä ja muuten kun en juuri mitään muuta tarvitse. Vaikea uskoa mutta olen todella tavara kriittinen, meidän vauva ei saa muuta kuin pakolliset ja aiemmin hyväksi havaitut.
Annlinn
ORCHIDEA: Toiv. saat selkyyttä tuohon tilanteeseen ja toivotaan plussaa. Ihanan runon olit löytänyt, kyllä tuli itku sitä lukiessa.
P02P06: Hyvä, ettet turhia murehdi. Asiat menee niin kuin ne menee. Oikein onnellista raskausaikaa. Voi kun itse pääsisin pian perässä samaan junaan.
ANNLINN: onnea vaunujen löytymisestä. Mitkä vaunut ostit? Varmaan ihanaa ostella vauvatavaroita.
LIISULIINIlle tsemppiä piinailuun.
KLEMATIS: Joko olet testannut vai oletko malttanut mielesi? Plussapuhureita sinne +++++++
POCO: sinnekin pitkää pinnaa piinaviikkoon! Teillä on varmaan ihana piha, jos olet hukuttanut sen kukkasiin.
MARIE82: Toivottavasti sun pahaolo johtui juuri siitä niin, tiedät varmaan mistä.. ;) Plussia siihenkin suuntaan!
ALLU2006: Kiva kun kävit poikkeamassa ja edelleen onnea sinulle tammivauvan odotteluun!
KAPAlle piiitkäää pinnaa. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee.
JOHANNIINA: Toiv. sulla on taipumuksia nähdä enneunia. Tsemppiä piinailuun sinnekin.
KHAOKSElle tätipahoittelut. Ja eikä vielä kannata tuskailla onko jotain pielessä. Raskautuminen voi olla hyvin pienestä kiinni. Onnea seuraavaan kiertoon.
CALZAL: Tervetuloa takaisin ja tsemppiä tulevaan piinailuun.
KORALLI: Pahoittelut tädistä. Onnea uuteen kiertoon ja oikein aurinkoista ja " raskauttavaa" kesää myös sinulle :)
Oma napa: Nyt kuulkaas alkaa tuo testi todenteolla polttelee kaapissa. Toistaiseksi olen malttanut mieleni. Nyt siis kp27/32 ja kolmisen päivää ollut lämpöä 37,2-37,3 astetta. Lisäksi olen aivan törkeän uupunut ja olen nukkunut enemmän tai vähemmän päiväunia. Sen verran raato olo, että jäin töistä sairaslomalle muutamaksi päivää. Aika näyttää, onko tämä kesäflunssaa vai..Yritän hillitä testaamista sunnuntaille asti, edessä on kyllä suunnaton tahtojentaisto :)
Kivaa, kun meitä on monta piinaviikkolaista täällä tuskailemassa. Nyt plussa-aalto käyntiin.
Ida
Miten sulla ei sormet jo syyhyä, kyllä musta tuntuu vahvasti että ++++sun testis jo näyttäis. Pistä heti viestii kun olet testannut.
Ei noin kärsivällinen Annlinn
Minua ei varmasti moni muista, olin tuossa toukuun puolella mukana kuumeilemassa, mutta sitten lähdettiin reissuun, minkä jälkeen olen ollut nettipimennossa muuten vaan hetken aikaa. Mutta ajattelin kuitenkin käydä kertomassa, että meillä siis täti vieraili siinä toukokuun lopussa, aivan oletetulla ajallaan, joten katse kääntyy kohti maaliskuuta.
Hyvin huonosti olen perillä, mitä teille kaikille kuuluu, mutta toivotan kaikille plussanneille yhteisesti aivan hurjasti onnea :) Piinailijoille tietysti pitkää pinnaa ja tädin yllättämille tsemppiä uuteen yritykseen! Ja sen verran sain lueskeltua noita vanhoja ketjuja, että Fannylle aivan erityislämpimät halit. Koita pärjätä ja muista että Egotripin biisin sanoja lainaten
" Ja vielä koittaa se kaunis päivä
kun tieltä murheet väistyvät
Et ole surullinen aina
vaikka nyt tuntuu siltä"
Ixia
Nyt alkaa sitten oireiden kuvittelu. Viime yönä kävin kaksi kertaa vessassa, mikä minulle normaalitilassa on hyvin harvinaista. Mielestäni myös rinnat aristaa ja...Kaikkea sitä saa aikaiseksi, vaikka ovulaatio menikin luultavimmin muun kuin pupuilun merkeissä. Mutta ajatelkaa, alkukierrosta lupasin olla testaamatta " liian aikaisin" ja nyt on kp26/32 enkä ole vielä testannut, en vaikka testi odottaakin kaapissa. Sunnuntaina eli kp32 ajattelin testata, jos tarvetta silloin vielä on.
Aurinkoista ja plussarikasta viikkoa kaikille!
Ida