Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä päättelet tästä miehestä/parisuhteesta kertomani perusteella?

Vierailija
10.06.2007 |

Kulkee yhdessä vaimonsa kanssa kaupoissa, naista en ole koskaan nähnyt yksin missään, aina mies mukana.

Sauvakävelylenkillä rouva menee tiukkaa tahtia edellä ja mies laahustaa perässä..

Ilmeisestikin rouva pitää komentoa, ainakin tällaiseen käsitykseen olen tullut.

Mutta, kun rouva ei ole paikalla niin mies hyökkää heti tilaisuuden tullen jututtamaan muita naisia. Jos vaimo mukana, niin on hiljaisempi.

Mielenkiintoista :D

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä pettäisi heti.

Vierailija
2/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ihania vahtijoita ovat juuri väkivaltaiset miehet, jotka kulkevat naisensa mukana joka paikkaan, ettei vaimo vaan löytäisi uutta. Huono itsetunto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi ihmeessä sitten itse heti katselee muita naisia kun vaimo ei ole lähellä? Ja onko mustasukkaset miehet sitten aina väkivaltaisia?

Hirveän vaikea kuvitella kun oma mies ei tuppaa koskaan kauppaan mukaan eikä ole mustis :)

Vierailija
4/4 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä en halua olla, eikä onneksi tarvitsekaan koska oma mieheni ei ole mustis, ei ainakaan noin että vahtisi minua ja tunkisi mukaan joka paikkaan. Mä ahdistuisin moisesta! Miten te naiset joilla tuollainen mies on, kestätte?

Ai niin ja tämä rouva työskentelee kotona muuten... Todellakin, liekö sekin sen takia ettei miehen tarvitse olla mustis että mitä päivisin tekee.. ja mies käy kesken työpäivän kotona syömässä jne.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä