Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvä aikataulu jouluvalmisteluihin? ev

Vierailija
05.10.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais jouluihmisenä, että milloin muut jouluihmiset alkaa kuunnella joululauluja?

Vierailija
2/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koittanut tuota aikataulua vähän googlettaakin, mutten oikein löydä. Jossain lehdessä oli hyvä sellainen aikanaan, mutta olen sen hukannut. Nyt olisi käyttöä, kun on lapsikin, niin saisi hommat kivasti tehtyä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähetetään kortit ja avataan joulukalenterin luukut sekä sytytetään joulukynttilät. Aatonaatonaattona siivotaan koko talo, aatonaattona valmistetaan jouluruuat. Ja pyhinä juhlitaan. Levyjä voi kuunnella aina, kun tekee mieli.

Vierailija
4/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin kuitenkin hieman seikkaperäisempää. Martoilla on näköjään nykyään suljettu se joulu-sivu.

ap

Vierailija
5/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse laatia. Meille kaikille on joulussa eri asiat tärkeitä, ja niiden painotus aika erilainen. Jokainen miettii, mitä omaan jouluunsa kaipaa ja suunnittelee sitten aikataulun sen mukaan.

Vierailija
6/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkoahan minäkin vain etsiskelen. Sellaista, mistä voi katsella mitä missäkin vaiheessa KANNATTAA tehdä. Esim. ruokien ja leivonnaisten säilyvyyttä silmällä pitäen jne. Teen sitten kuitenkin ne asiat mitä itse tarvitsen ja haluan, enkä orjallisesti tee mitä listassa lukee...

ap

Vierailija
7/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyhitetty joululahjoille, joulukorteille, joululauluille ja joulun vietolle.

Vierailija
8/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/9 |
05.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä leivoin jo tortut, ne odottelee tuolla keittiön pöydällä joulua,

pukki on tilattu ja lapset leikkii jo piirileikkejä olkkarissa. Joululaulujahan me ollaan kuunneltu jo kun juhannuskokko sammui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän