Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Iselan siskolle tai veljelle nimi

Vierailija
02.06.2007 |

Joku kaunissointinen pitäisi olla. Ei kovin yleinen. Ei tarvitse olla täysin suomalainen nimi (eihän Iselakaan ole), mutta kuitenkin sellainen, jota on helppo käyttää Suomessa, koska suomalaisia olemme ja Suomessa asumme. Toiseksi/kolmanneksi nimeksi tytölle tulisi luultavasti Helena. Iselan koko nimi on Isela Anna Filomena.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle olisi kaunis Fiona. Veljelle Erik.

Vierailija
2/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neela ei oikein miellytä, kun siitä tulee niin vahvasti mieleen Teho-osasto. Muutenkin siinä on tuo loppu ehkä liian samanlainen kuin Iselassa (ela-eela)... Kasper taas on liian yleinen. Kiitos kuitenkin ehdotuksista!



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiona on kaunis, jotenkin kiehtoo irlantilaiset nimet. Harkitaan. Erik on liian kova ja töksähtävä.



ap

Vierailija
4/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Aurora Enni Heleena ja pojalle etunimeksi Axel

Vierailija
5/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurora on periaatteessa ihan kaunis, mutta jotenkin sorahtaa, kun on kaksi ärrää. Etunimessä ei soisi olevan vierasperäisiä kirjaimia joten Axel ei käy ainakaan etunimeksi, ehkä tokaksi tai kolmanneksi voisi harkita. Sekin kyllä enemmän miellyttäisi ehkä muodossa Aksel tai Akseli... Sebastian, Mikael ja Daniel ovat liian yleisiä, tai no Daniel ehkä ei, ja onkin kyllä soinniltaan ihan kaunis... hmm, pistän kuitenkin Danielin harkintaan.



ap

Vierailija
6/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikirjaimiset nimet ei muutenkaan miellytä.



ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiona ja Daniel ovat nyt harkinnassa, ja ehkä Aksel.



ap

Vierailija
8/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieran, Liam, Ian, Owen, Patrick, Matias...



Erin, Elin, Enna, Alva, Malviina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Kieran, Liam, Ian, Owen, Patrick, Matias...

Erin, Elin, Enna, Alva, Malviina

Kieran, Ian ja Owen ei toimi Suomessa. Patrik olisi ok, mutta liian yleinen. Matias liian yleinen. LIAM sen sijaan kyllä miellyttää! Ehdottomasti harkintaan.

Erin on aika kaunis, mutta mutta... ei käy etunimeksi koska lausutaan eri tavalla kuin kirjoitetaan. Elinistä en pidä, Elina sen sijaan olisi kaunis, mutta kun tytön nimeen tulee jo Helena. Ennasta en pidä. Alva ja Malviina on ihan kauniita, täytyy miettiä niitä lisää!

Jos näistä jotain miettisi, niin Erin Helena kuulostaisi ainakin kivalta, jos etunimeksi keksisi jonkun niihin sointuvan. Ideoita?

ap

Vierailija
10/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pojalle Juhana tai Johannes...



Mut myös Fiona on ihku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa sen sijaan on kaunis. Ja siitä tuli mieleen Alisa. Lisa Helena tai Alisa Helena... kumpi kuulostaisi paremmalta?



ap

Vierailija
12/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Erin Helena

Sina Erin Helena

Sinna Erin Helena

Tara Erin Helena

Ilona Erin Helena

Eloisa Erin Helena

Vierailija
14/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Lisa Erin Helena

Sina Erin Helena

Sinna Erin Helena

Tara Erin Helena

Ilona Erin Helena

Eloisa Erin Helena

Ilonasta kyllä pidän, mutta liian samanlainen kuin Isela... ehkei samalla alkukirjaimella alkavaa kaikkein mieluiten kuitenkaan.

Eloisa, tuota en ole ennen kuullutkaan. Aika jännä. Itse asiassa melko kaunis. Mutta Isela ja Eloisa, voisi mennä kieli solmuun? Täytyy miettiä. Kiitos mielenkiintoisesta ehdotuksesta.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fionan puolesta liputan vieläkin, vaikka Eloisakin on kiva. Mutta joo, ' Isela älä kiusaa Eloisea' , ' Eloise ja Isela, heti kotiin' , voihan siinä mennä senat sakasin ;-)

Vierailija
16/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alisa Anni Helena

Fiia Ilona

Ansela, vaikkakin aika samanlainen isosiskon nimen kanssa



Leon

Nikolas



onpa vaikeata löytää erikoisempia...meidän pojilla niin " kotimaiset" nimet ;)

Vierailija
17/17 |
02.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inessa, Anessa, Anissa.