Millainen suomalainen nainen menee naimisiin italialaisen miehen kanssa?
Kommentit (41)
se paljastui bi-seksuaaliksi ja ystäväni jätti hänet. ihmettelen miten se sellasen hörhön ottikaan alunpitäen, oli kauheen vaikea ihminen muutenkin. Ei ikinä tehnyt mitään kotitöitä, makas vaan sohvalla.
Maailmallahan jo tiedetään hyvin millainen on Tyypillinen Suomalainen Mies.
Se on sellainen kuin Lordi.
Yksikin espanjalainen sekaantui vaimonsa pikkutyttöön aina kun vaimo oli töissä , tästä oli lehdissäkin, mutta kansalaisuutta ei mainittu.
Typerää yleistämistä.. Se vaimo oli kyllä itsekkin aika hutsukka.
Vierailija:
Ranska-Espanja-Italia -miesten suomalaiset puolisot ovat toista kaliiberia kuin Turkki-Marokko -miesten. No, onhan siinä uskontokin toinen.
olen asunut kummassakin maassa toistakymmentä vuotta, jos luulette että ne ne hyviä miehiä on, erehdytte pahasti. Uskottomia häntäheikkejä lähes kaikki.
5-
Ihanko ystäväsi mies oli bi-seksuaali ja siksi ystäväsi jätti hänet? So what? 10 % ihmisistä on bi-seksuaaleja, varo vaan. Eli työpaikallasikin on näitä " hörhöjä" .
menin ja nain italialaisen, ero tuli ja nyt olekin marokkolaisen vaimo.
kaikki ihmiset eivät ole niin sallivia ja joustavia että antavat pökkiä naapureitaankin välillä. Onneksi niin. Toisten naisten on taas suostuttava ihan mihin vaan että edes jonkilaisen miehen saavat itselleen, sitäkö tarkoitit?
Nyt tämä nainen on onnellisesti naimisissa suomalaisen kanssa ja kahden lapsen äiti.
5.
täytyy sanoa että vaihdossa parani minullakin mies. ;D
No jos mies on naapureita pökkinyt, niin sellainen mies joutaakin mennä. Mutta mitä tekemistä sillä on bi-seksuaalisuuden kanssa? Myös 100 %:sti heterot osaavat pettää.
10.
enempää en tästä kerro. Hyvä kun se on nyt ohi, ystäväni kannalta siis hyvä juttu.
5.
Etpä tuota missään aikaisemmassa viestissäsi paljastanut, että ne oli miehiä. Vaikka kyllähän se oli pääteltävissä. Vaikutat vain hirveän ennakkoluuloiselta ja tiukkapipoiselta ihmiseltä. Onko kaikkien bi-seksuaalien syytä se, että yksi bi-seksuaali mies pettää vaimoaan? Mitäs jos tämä ystäväsi nykyinen mies jää kiinni naapurinrouvan nylkytyksestä?
PS. En ole itse bi, mutta ystävissäni on heitä.
Minä enkä ystävättäreni hyväksytä homoseksuaalisuutta.
Se on minusta luonnotonta vaikak eihän he itse sille mitään voi eikä todellakaan kaikki ihmiset petä!!! HALOO!!
Maailmassa on paljon hyviä kunnollisia miehiä jotka ei juokse viettiensä vieminä ympäri lääniä.
Varmasit olenkin tiukkapipo, se on minun oikeus ja olen tyytyväinen että minulla on jonkilainen moraali sentäs.
5.
kyse ei siis ole ainoastaan siitä. Se oli yksi syy eroon kylläkin. Minusta on normaalia muutenkin vaatia suhteessa uskollisuutta, muu on luonnotonta.
5.
Kun mietin itselläni ajatuksissa aikaisemmin (siis ennen mieheni tapaamista) olleita stereotypioita, niin näissä liitoissa nainen oli yleensä hiukan yksinkertainen blondi ja mies lipevä öljyttyhiuksinen Luigi.
Kuva on näin parinkymmenen vuoden jälkeen muuttunut täysin päälaelleen. Kumma kyllä, naiset näissä Suomessa asuvissa suomi-italia pareissa ovat todella voimakasluonteisia ja määrätietoisia tyyppejä joita ei todella laiteta millään nyrkin ja hellan väliin. Miehet sen sijaan perhekeskeisiä kotona viihtyviä ihmisiä.
Ainahan joukkoon tietenkin poikkeuksia mahtuu, mutta näin minä sen näen " sisäpiiristä" ...
vaatii itsetuntoa ja rohkeutta ottaa ulkomaalainen mies ja tuoda se tänne jossa ulkomaalaisia katsotaan vinoon.
Tälläkin palstalla sitten heikomman luonteen omaavat niaset ihmettelevät pitkissä kejuissa " kuinka joku ottaa mutanaaman" jne.
Yleensä ne naiset joilla on ulkomaalainen ja joita minäkin tunnen ovat kaikki hyvin voimakasluonteisia individualisteja. Mutta poikkeuksiakin löytyy toki.
5.
Voi lässyn lässyn. Bi ei ole sama kuin homo, älykääpiö.
bi on sellanen joka tykkää pojista ja tytöistä " sillä tavalla" . Siinä on takana erittäin voimakkaat homoseksuaaliset taipumukset. Inhottavia ihmisiä minun silmissä, sori nyt vaan.
5.
Yleensä " mokuina" pidetään ei-eurooppalaisia... mihin vedät rajan? Ovatko ranskalaisetkin " mokuja" , entä espanjalaiset?
Omasta mielestäni tätä sanaa ei pitäisi käyttää yhtään kenestäkään eikä omassa tuttavapiirissäni " mokutella" ketään, uteliaisuuttani kysynpähän vain.
Ranska-Espanja-Italia -miesten suomalaiset puolisot ovat toista kaliiberia kuin Turkki-Marokko -miesten. No, onhan siinä uskontokin toinen.