Kokemuksia Popolino vaipoista ? erit. Kombolino(?)
Minkälaisia kokemuksia on Popolino vaipoista ? Citymarketissa olisi tarjouksessa (kuten joku täällä vinkkasi viikolla) sellainen yhdistelmäpakkaus jossa sisävaippa ja kuori samassa hintaan 7.9e (norm.15.9e). Se sisävaippa kiinnitetään kuoreen tarroilla ja sitten tämä paketti laitetaan vauvalle.
Olikohan tän nimi Kombolino (tai jotain sinnepäin)... Onko kukaan kokeillut käyttää näitä ? Millaisia ovat ? Meillä on käytetty vain taskuvaippoja. Kokeilin vauvan ollessa ihan pieni prefoldi+pul-kuori yhdistelmää eikä ollut mun juttu. Siksi en uskaltanut noita äsken Cittarista ostaa. Kädessä pidin pakkausta pitkään ja pyörittelin sitä :)
Kommentit (5)
sitä sisävaipan asettelua saa tehdä aika tarkkaan. Jos olet harkitsemassa kuorten käyttöä, niin pakettitarjouksen hinta on kyllä niin edullinen, että ei sillä pul-kuoria saa yksistäänkään, vaikkei sitä sisävaippaa niin käyttäisi.
Ei ne kombolino sisäviapat enää isommalle vauvalle niin tönkköjä ole.
Ei ole mitenkään tönkköjä mielestäni, ja kuori on tosi hyvän mallinen.
ja ne ovat hyviä. Sisävaippaan en ole käytännössä tutstunut.
Kiitoksia tästä vinkistä, kävin ostamassa tulevalle vauvalle kaksi m-koon vaippaa kokeeksi.
Ja mitä tuohon tulee, että olisi sama kuin äitiyspakkausvaippa, niin sitä se kyllä ensisilmäykseltä muistuttaa, mutta jos olen oikein ymmärtänyt että se yksi vaippa mikä meillä on, on äitiyspakkauksesta, niin minusta on eri se sisävaippa. Eli äitiyspakkauksessa oleva vaippa oli sellainen, jossa se imuosa oli päältä ikäänkuin flanellia, 100% puuvillaa ja sisältö 60/40 suhteessa polyesteriä ja viskoosia. Näissä taas mitä tänään ostin oli päälinen kuin froteeta ja siinä 85% puuvillaa ja 15% polyesteriä ja sitten sisältö 100% polyesteriä (paitsi että paketissa luki kyllä 50viskoosia ja 50 polyesteriä, että tiedä sitten kumpi on oikein...). Olisiko vähän vähemmän jäykkä tää froteinen versio vai johtuukohan vaan et on isompi koko et tuntuu taipuisammalta?
Kuori on ihan ok, mutta sisävaippa on vähän tönkkö. Ei oikein istunut ainakaan meidän vauvalle. Tarrasysteemi on myös hankala. Itse en ostaisi.