Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaanhoitajasta terveydenhoitajaksi opiskelleita?

Vierailija
09.06.2007 |

Oletko opiskellut terveydenhoitajaksi sh-tutkinnon jälkeen? Kauanko kesti? Millaista opiskelu oli? Työllistyitkö th:na? Kannattaako?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen saanut molemmat tittelit samalla kertaa, olen siis th-sh. perusopnnothan on samat, mutta sitten 1,5 vuotta erikoistutaan terveydenhoitoon.

miksi kyllästyttäisi? kun kerran mahdollisuudet vaan paranee työnhaussa? voin mennä sh:na vaikkapa sairaalaan, th:na neuvolaan, kouluuun jne. ja töitähän riittää!

th:n palkkakin on hiukan parempi kuin sh:n.

Vierailija
2/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sh-opiskelija ja pähkäilen tässä, että vaihtaisinko th-koulutukseen vai valmistunko sairaanhoitajaksi, menen töihin ja sitten joskus myöhemmin opiskelen th:ksi.

Terveydenhoitajana olisi mahdollisuuksia enemmän päivätöihin, mutta sitten ei olisi niitä vuorolisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hesassa peruspalkka 1990e/kk

parin vuoden kuluttua palkka n. 2010e/kk

Vierailija
4/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä suurin osa tuosta 1,5-vuodesta on kenttätyötä- olet joko neuvolassa tai koulussa terkkarina tai terveysasemalla (harjottelua siis)

aika menee nopeesti, aiheet on tosi mielenkiintoisia. ei enää mitään lääkelaskuja tai anestesiaa vaan tavallista arkityöhön liittyvää.

th:na voi tehdö tavallista päivätyötä, viikonlpput aina vapaat. palkka parempi ja mahikset eri paikkoihin suuremmat. ja kun olet kuitenkin sh myös, voit valita lähes rajattomista vaihtoehdoista mieleisesi...

Vierailija
5/5 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa molemmat ammatit kerralla ja opinnot yo pohajsena 3vuotta, joista viimenen 0,5vuotta on erikoistumista terkkariks

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi