Voinko mennä bikineissä uimahalliin?
Kommentit (9)
Rikot kyllä tapakultuuria, mutta mitäs siitä?
Olen opiskelija ja en aio laittaa rahoja mammauikkareihin, joita käytetään muutama kuukausi.
uiminen ei varmaan ole niin tärkeää. Bikineissä näyttää vähän hassulta uimahallissa, mutta mä en kyllä ikinä välitä mitä muut ajattelee, tärkeintä on varmaan, että menet sinne lapsesi kanssa pitämään hauskaa.
Jos ihan uimahallissa uintia varten ostaa uima-asun, niin minusta ihan ok sellainen hillitty malli, joka ei ole mikään lappubikini.
Minulla ei oikein tahdo uimapuvut istua yläosasta, paljon helpompi löytää istuva ja paikallaan pysyvä bikini. Ja vastaavasti tykkään alaosaan laittaa hipsteriä eikä sellaista kauhean ylös nousevaa lahkeen suuta, joten ihan uimahallissa uimista varten olen ostanut mustat bikinit.
Nyt alkaa entinen bikini tehdä kuolemaa, olisiko vinkkejä mistä netissä saa hyviä bikineitä?
Vierailija kirjoitti:
No joo voi käyttää
Huh, vihdoin 10 vuoden jälkeen ap saa vastauksen ja voi mennä uimaan :)
Itse menisin ihan normaaleissa ulkovaatteissa uimahalliin ja pukuhuoneessa vasta laittaisin uimapuvun päälle.
Uikkari on liian iso, hyvät bikinit ois ja tekis mieli lähteä uimaan lapsen kanssa tänään.