Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että ottaa päähän, en aina jaksais kaikkea vääntää rautalangasta...

Vierailija
08.06.2007 |

Siis mulla on 9 v oikeasti fiksu tyttö, ainakin lukuaineissa kolussa siis. Mutta kotona tuntuu kuin kaikki joutuisi vääntämään rautalangasta!

Jos pyydän jotain hakemaan esim vaatekaapista/jääkaapista, mun pitää todella tarkkaan selvittää että missä kohdin kyseinen asia on, ja siitä huolimatta hän tulee takaisin kysymään että " ai mis se on"

Jos pyydän ottamaan portailta vaatepinon,, vimään sen kaappin, ja vaihtamaan toisen paidan, niin jos on jokin toinen asia kesken, joudun pari kertaa toistamaan ja SILTI se vie vain vaatteet pois ja vaihtaminen unohtuu :(

Sitten se hermostuu mulle siitä kun joudun monta kertaa sanomaan samasta asiasta, ja nykyään tuntuukin että kinastelemme jatkuvasti kun muakin alkaa pikkuhiljaa ottaan päähän että se alkaa mulle kiukkuaan siitä kun minun täytyy toistaa asiat monta kertaa, kun ekalla kerralla ei tapahdu.

Onko kellään muulla tällasta?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin jääkaapille, ja tyttö oli laittanut sinne jätskipaketin!!! Eilen ostetun, eli ei muut kuin hän kerinnyt sitten maistaa sitä, eikä ollut edes mikään euron halpa paketti, vaan vähän parempaa!!

Ja normaalisti jättää astiansa minne sattuvat jäämään, mutta tänään sitten laittoi tiskikoneeseen katsomatta yhtään että muut olivat puhtaita!

Mä en käsitä kuin voi olla tuollaista ettei yhtään ole läsnä, vaan ihan muissa maailmoissa kokoajan! Ottaa päähän!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi