Jos pitäisi pukeutua vain yhteen vaatemerkkiin loppuelämänsä, minkä valitsisist?
Kommentit (24)
vitun adidas tai ööööö,levis,hah hah haa!!!!!
niillä on kaikki tarvittavat asusteet ja tamineet. Kengätkin!
Tietty siis jos saisin ne kaikki ilmaiseksi ;)
Mutta vartaloni ja pituuteni puutteet huomioon ottaen on pakko vastata H&M. Löydän parhaat housut H&M:lta ja housut on pikkuisen tärkeä juttu :) Toppeja, bleisereitä, villapaitoja ja paitiksia löytyy hätättilassa ihan ok tuoltakin, vaikkakin sandilla ja gantilla kivoimmat - vaan kun en ole koskaan löytänyt noista sopivia housuja... Jos olisin 170 cm, super hoikka ja vielä poikamasen vartalon omaava niin ilman muuta sand tai gant.
Vierailija:
Tietty siis jos saisin ne kaikki ilmaiseksi ;)
Esprit mulla tuli mieleen. Mut jos pitäisi itse maksaa uskaltaisin sitoutua korkeintaan H&M:ään...
Miten te löytäisitte siltä merkiltä kaiken lopun ikänne? Onko sillä mitään mitä esim. yli 50v voisi laittaa päällensä..?
Only on ollut mun suosikki merkki joskus, mutta siitä on kyllä jo jokunen vuosi...
Sand taas on..no vanhempien naisten merkki.
En ole kyllä samaa mieltä. Siinä merkissä on hinta-laatusuhde kohdallaan.
MInulla nyt aika paljon Espritiä, Sandia, Mexxiä, Benettonia, Jackpotia ja joitain merkittömiä vaatteita sekä ulkomailta ostettuja halpamerkkejä. Jos yksi merkki vain pitäisi valita, niin se olisi kyllä Esprit.
Jokainen menetti muotonsa/ kulahti ekassa pesussa. Myyjä oli tehnyt saman havainnon. Ihan Kiina-kamaa nykyään. Laatu vaihtelee paljon, vaikka samasta merkistä kyse. Esprit on yhtä ' laatumerkki' kuin H&M.
tai sit benettonin. tai sit UFF:in ;D
mä oon ostanut vuoden sisään 5 espritin paitaa, 4 pitkät housut, 1 shortsit ja kaikki on säilynyt kyllä hyvinä pesujenkin jälkeen..
Vierailija:
Jokainen menetti muotonsa/ kulahti ekassa pesussa. Myyjä oli tehnyt saman havainnon. Ihan Kiina-kamaa nykyään. Laatu vaihtelee paljon, vaikka samasta merkistä kyse. Esprit on yhtä ' laatumerkki' kuin H&M.
Espritin taso on laskenut kuin lehmän häntä vimeisenä kolmena vuotena. Se ei todellakaan ole mikään merkkituote.
En ole koskaan ollut mikään kauluspaita ihminen. Olen miettinyt paljon, kuinka minun kuuluisi pukeutua, kun en ole enää mikään ihan teini, mutta en vaan voi/pysty/kykene käyttämään " aikuisvaatteita" . Onneksi tässä maailmassa ei ole pakko.
Kyllä kaikkien vaatemerkkien täytyy nykyisin pysyä jo ajan hermoilla ja varsinkin kalliiden ja laadukkaiden vaatemerkkien täytyy kosiskella myös nuoria ostovoimaisia ihmisä!
Niissä vaatteissa niin usein lukee " esprit" ja ovat muutenkin tunnusomaisen näköisiä että olishan se hassua jos olisi " esprit" -nukke. Just samaan tyyliin tunnistettava kuin jos pukeutuisi aina levikseen tai adidakseen.
Joten vastaan H&M. On minun budjetilleni sopiva ja kivoja vaatteita on.
Ovat kivan näköisiä ja kivan hintaisia ja löytyy eri mallistoja, joten varttuneemmalla iälläkin olisi päälle pantavaa. Alusvaatteetkin ovat mulle hyvin istuvia.
Ainoa merkki josta löytyy aina jokin sopiva vaatekappale.