Voi helv..ti, Paris Hilton pääsi jo pois vankilasta!!!!
Suorittaa loput tuomiostaan kotiarestissa.
Psykiatri todennut että eukko on hermoromahduksen partaalla.
Tavalliset pulliaiset saa kyllä mädäntyä linnassa ja seota tai
tehdä vaikka itsarin. Onpahan yks murhe vähemmän yhteiskunnalle.
Varmaan toooooosi rankkaa kotiarestissa.
Siellä se Hilton voi loikoilla uima-altaalla ja paistatella päivää.
Kommentit (4)
Siellä saat tehdä mitä haluat tosin.
On uima-altaat, henkilökuntaa, gourmet-ruokaa, shampanjaa. Ja jos ei Paris voikaan lähteä kodistaan shoppaamaan ja bilettämään, ainahan hän voi online-shopata ja pitää loisteliaita bileitä valtavassa talossaan!
Vittu mitä " oikeutta" joo.
Joo, on tosi rankkaa kun ei pääse bilettämään kuukauteen, vaan joutuu olemaan luksuspaikassa. Voi Paris raukkaa.
Onko ketään jenkkilässä asuvaa paikalla. Onko siellä noussut asiasta joku kohu..?
Rahalla saa ja hevosella pääsee. (vai miten se sananlasku menikään..)
Jos olisi ollut köyhä ja musta nuori, eipä olisi noin menetelty :(