Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paikallislehdessä tarjosi koululaistyttö koiranulkoiluttamis-apua kesälle. 7 euroa puolituntia (!)

Vierailija
08.06.2007 |

Siis 14 euron tuntipalkka-pyyntö alaikäisellä koiran ulkoiluttamisesta?! Huh huh!

Itse olen tehnyt 12 euron tuntipalkalla sivutöitä opiskellessani, 26-vuotiaana ja filosofian kandin paperit taskussa, ja ollut vielä ihan tyytyväinen tuntipalkkaani.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on totta ettei monellakaan nuorella ole käsitystä rahan arvosta. Elämä opettaa.

Vierailija
2/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se voi niitä koiria ulkoiluttaa viikon aikana niin paljon, että oikeille tuloille pääsisi. Kyllä mä ton verran maksaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei tossa voi ihan suoraan verrata tuntipalkkaa johonkin 40 h viikossa tehtävään työhön. Jos koiraa ulkoiluttaa kerran päivässä puoli tuntia, tytön pitää todennäköisesti ensin vaihtaa työvaatteet, matkustaa hakemaan koira ja jälleen tulla takaisin. Eli puolen tunnin työhön saattaa mennä hyvinkin tunti puolitoista, jos koiran ulkoilutus ei ole ihan vieressä. Ja sovitut ajat tietenkin rajoittavat mahdollisuutta tehdä muuta työtä.

Itse teininä 90-luvulla " kiskoin" parhaillaan 100-200 mk:n tuntipalkkaa lyhyimmistä työkeikoista, mutta jotka vaativat melkoisesti valmistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä