Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
JOUDUN olemaan lasten kanssa kotona ja AHDISTAA, nuorin 1v ja kaikki syyllistää miten voin ajatella näin.
08.06.2007 |
Ahdistaa tosissaan, kun ei ole työpaikkaa minne palata ja ei tiedä mistä töitä eikä voi suunnitella tulevaisuutta. Olo ihan kuin tuuliajolla ja kaverit vaan syyllistää, kun en nauti kotona olosta.
Helppo kai se on nauttia, kun tietää, et todella tiukan paikan tullen voi palata töihin ja tietää ettei konkurssi uhkaa ja on oma valinta. Mua uhkaa työkkärit diipadaapa-kursseilla, vaikka kova koulutus olisikin taustalla. Tuntuu et seinät kaatuu päälle.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Mulla oli työpaikan etsintä edessä äitiysloman jälkeen, ja stressasin sitä koko äitiysloman aivan älyttömästi ja ne pari kuukautta hoitovapaata mitä maltoin pitää. Ekan duunin sitten nappasin mitä eteen tuli, ja nyt tuntuu siltä, että olisin voinut ihan hyvin jäädä vielä vähäks aikaa kotiin, että kyllä kai niitä töitä olis myöhemminkin löytynyt...
Kukaan ei tosiaan tajunnut, että mulla oli kanssa kauhea paniikki siitä, että onko mulla enää koskaan töitä äippäloman jälkeen. Onneksi oli, eiköhän sullekin käy siis hyvin!