TUNNUSTA! kenellä on oikeasti pienimunainen mies?
tottuuko siihen? te varsinkin joilla on ollut pitkäaikainen suhde/avioliitto pienimunaisen kanssa?
Kommentit (77)
Hui. Sulla on aikas marginaaliryhmän naisia osunut kohdalle. Useimmat naiset kai pystyy etusormellaan koittamaan, onko esim. kierukan langat vielä tallella
joten vertailu on harhaanjohtava.
Koskaan ei olekaan toista samanlaista vastaan tullut.
Epäilemättä juuresta sellaiset 8 cm ainakin paksu...
ison määritelmä:
paksuus:kun laittaa kätensä peniksen ympärille, niin etusormi ja peukalo juuri ja juuri koskettavat toisiaan tai eivät kosketa.
Pituus: vaaksa tai enemmän. paras mittari koolle on se, että sillä tyydyttää synnyttäneen naisen ;)
Mun miehellä on iso, en ole ikinä viivottimella mitannut, ei ole tarvinnut
t: vaimo jolla on pienemmät kuin mariskoolit
perehtyisit anatomiaan ja fysiologiaan peremmin. Myös naisen mitat muuttuvat seksin ja kiihottumisen aikana
etusormen kärjen ja peukalon kärjen välinen matka...ei tähän mitään mittanauhoja tarvita :)
Jos siis niin onnettomasti käy ettei tulla yhtä aikaa.
Vierailija:
etusormen kärjen ja peukalon kärjen välinen matka...ei tähän mitään mittanauhoja tarvita :)
mittasin vaaksan, sain 16-17 cm eli mun mittapuun mukaan ok pituus
T. 88
Rehellisyyden nimissä on sanottava, että ainakin minussa pienten lasten myötä täysin lopahtanut seksielämä on taas tuonut esiin uuden Adrian Mole-ikäkauden. Seksuaalinen itsetunto on lähellä origoa, ja olen jopa sortunut mittaamaan vekkulini ja miettimään, että siitäkö se johtuu, kun naista ei enää miellytä.
Haikeudella muistelen niitä aikoja, kun sain välillä pannakin kunnolla. Nyt seksi tuntuu olevan taakse jäänyttä aikaa elämässä, enkä ole kuin vähän päälle 30. Onpa surullista.
Jees, ja peli on aivan ok. mittausten perusteella.
mies
Vierailija:
jonkinmoisella kokemuksen rintaäänellä ja iän tuomalla tietotaidolla (48v) rohkenen väittää että koolla ON väliä. pari tosi suurta on tielle osunut, ja kyllä orgasmit on parhaat olleet näissä sessioissa. kerran kiihkeiltiin yhden ihan normaalikokoisen miehen kanssa joka sitten jo housunsa riisui, mutta siinä kyllä tuli mulle peräännys. muna oli sellainen minun pikkurillin kokoinen juhlakunnossa. se ei oli tuntunut missään.
paljon on muillakin asioilla merkitystä, se on ihan totta. ne parhaimmalle tuntuvat orgasmit tulevat kyllä helpoiten noiden kookkaiden kanssa:)
Meillä mies on nykyään se pihimpi, mulla kun taitaa olla 40-villitys...
t: kolmen äiti, 38 v ja kauheet halut nytkin
Tosta AINAKIN kuva, vaikka se toinen ei näköjään mitään lähettelekään. Mun kahvimuki on vähän alle 8 cm, ja tää on ihan kunnon muki. En jaksa uskoa että sulla tavara venyy tohon mittaan ilman tuskia.
Joku kysyy pienestä, ja kaikki vastaa että omalla on suomen, ehken koko pohjoiseuroopan suurin. Toi ykskin 10 cm paksuisena. Mun pää on suunnilleen samankokoinen. Levitätkö vähän, niin työnnän pään sinne?
Kokemusta on pienemmistäkin ja tosi isosta (auh), mutta tämä nykyinen on kyllä paras ratkaisu, osaa käyttää oikein, ja kun kaikki muu on kunnossa, niin enpä vaihtaisi.
Rintoja voi tietysti suurentaa syömällä liikaa, mutta penikseen ei ole samanlaisia metodeja... :D