Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TUNNUSTA! kenellä on oikeasti pienimunainen mies?

Vierailija
07.06.2007 |

tottuuko siihen? te varsinkin joilla on ollut pitkäaikainen suhde/avioliitto pienimunaisen kanssa?

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintoja voi tietysti suurentaa syömällä liikaa, mutta penikseen ei ole samanlaisia metodeja... :D

Vierailija
62/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui. Sulla on aikas marginaaliryhmän naisia osunut kohdalle. Useimmat naiset kai pystyy etusormellaan koittamaan, onko esim. kierukan langat vielä tallella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten vertailu on harhaanjohtava.

Vierailija
64/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei olekaan toista samanlaista vastaan tullut.

Epäilemättä juuresta sellaiset 8 cm ainakin paksu...

Vierailija
65/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ison määritelmä:

paksuus:kun laittaa kätensä peniksen ympärille, niin etusormi ja peukalo juuri ja juuri koskettavat toisiaan tai eivät kosketa.

Pituus: vaaksa tai enemmän. paras mittari koolle on se, että sillä tyydyttää synnyttäneen naisen ;)

Mun miehellä on iso, en ole ikinä viivottimella mitannut, ei ole tarvinnut

t: vaimo jolla on pienemmät kuin mariskoolit

Vierailija
66/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perehtyisit anatomiaan ja fysiologiaan peremmin. Myös naisen mitat muuttuvat seksin ja kiihottumisen aikana

Vierailija
67/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

etusormen kärjen ja peukalon kärjen välinen matka...ei tähän mitään mittanauhoja tarvita :)

Vierailija
68/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

72

Vierailija
69/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis niin onnettomasti käy ettei tulla yhtä aikaa.

Vierailija
70/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

etusormen kärjen ja peukalon kärjen välinen matka...ei tähän mitään mittanauhoja tarvita :)

Vierailija
71/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittasin vaaksan, sain 16-17 cm eli mun mittapuun mukaan ok pituus

T. 88

Vierailija
72/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: pienikätinen

Vierailija
73/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyyden nimissä on sanottava, että ainakin minussa pienten lasten myötä täysin lopahtanut seksielämä on taas tuonut esiin uuden Adrian Mole-ikäkauden. Seksuaalinen itsetunto on lähellä origoa, ja olen jopa sortunut mittaamaan vekkulini ja miettimään, että siitäkö se johtuu, kun naista ei enää miellytä.

Haikeudella muistelen niitä aikoja, kun sain välillä pannakin kunnolla. Nyt seksi tuntuu olevan taakse jäänyttä aikaa elämässä, enkä ole kuin vähän päälle 30. Onpa surullista.

Jees, ja peli on aivan ok. mittausten perusteella.

mies

Vierailija:

jonkinmoisella kokemuksen rintaäänellä ja iän tuomalla tietotaidolla (48v) rohkenen väittää että koolla ON väliä. pari tosi suurta on tielle osunut, ja kyllä orgasmit on parhaat olleet näissä sessioissa. kerran kiihkeiltiin yhden ihan normaalikokoisen miehen kanssa joka sitten jo housunsa riisui, mutta siinä kyllä tuli mulle peräännys. muna oli sellainen minun pikkurillin kokoinen juhlakunnossa. se ei oli tuntunut missään.

paljon on muillakin asioilla merkitystä, se on ihan totta. ne parhaimmalle tuntuvat orgasmit tulevat kyllä helpoiten noiden kookkaiden kanssa:)

Vierailija
74/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies on nykyään se pihimpi, mulla kun taitaa olla 40-villitys...

t: kolmen äiti, 38 v ja kauheet halut nytkin

Vierailija
75/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosta AINAKIN kuva, vaikka se toinen ei näköjään mitään lähettelekään. Mun kahvimuki on vähän alle 8 cm, ja tää on ihan kunnon muki. En jaksa uskoa että sulla tavara venyy tohon mittaan ilman tuskia.

Vierailija
76/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kysyy pienestä, ja kaikki vastaa että omalla on suomen, ehken koko pohjoiseuroopan suurin. Toi ykskin 10 cm paksuisena. Mun pää on suunnilleen samankokoinen. Levitätkö vähän, niin työnnän pään sinne?

Vierailija
77/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on pienemmistäkin ja tosi isosta (auh), mutta tämä nykyinen on kyllä paras ratkaisu, osaa käyttää oikein, ja kun kaikki muu on kunnossa, niin enpä vaihtaisi.