Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TUNNUSTA! kenellä on oikeasti pienimunainen mies?

Vierailija
07.06.2007 |

tottuuko siihen? te varsinkin joilla on ollut pitkäaikainen suhde/avioliitto pienimunaisen kanssa?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
17.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siinä HK:n sinisessä olis reippaan kokoinen terska, niin olisi prikulleen mieheni kalun kopio. Käyryyskin ihan sama ((:

Vierailija
2/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen totu. Ihan anuksesta. Eikä se kompensoi, vaikka mies olis muuten kuinka kekseliäs ja halukas tyydyttämään. Kyllä ne pillunnuolemiset parissa vuodessa jää. Ja itse huomaa olevansa dildo-ostoksilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tuo nyt kovin vaikea ymmärtää? ap

Vierailija
4/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on yleisessä tiedossa, naisten kesken. Miehille sanotaankin sitten jotain ihan muuta.

Kokeilkaa jollette usko.

Vierailija
5/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on mulla ollut pari lyhyttä suhdetta sellaisiin miehiin. En tottunut, vaihdoin.

Muna on pieni silloin kun se ei juurikaan tunnu tai jos sen saa sisältään puserrettua pois lantionpohjalihaksilla.

Vierailija
6/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se mikä on minulle hyvä, voi olla jollekin muulle iso ja päinvastoin?

Vierailija
7/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joillakin naisilla takana useampi kuin 1 sänkykumppani, OU MAI GAAD

Vierailija
8/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehelläsi muna, joka ei juurikaan tunnu tai jonka saa sisältään puserrettua pois lantionpohjalihaksilla?

Koko näyttää nimittäin olevan sidoksissa sinun lantianpohjalihaksiisi, joiden kunnosta meilä ei ole täyttä varmuutta.

Ja ps. minun miehelläni on ihan ok. :DDDDD

Vierailija
9/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää menee nyt vähän ohi ap aloituksen koska minulla ei ole pienimunaista miestä. Mutta nyt jos ajattelen elämääni taakse päin, niin minulla on ollut ehkä 20-30 seksikumppania. Tästä em. joukosta minun kokemukseni perusteella voin sanoa, että yksi heistä oli selkeästi pienimunainen. Ehkä 2-3 isomunaista ja loput olivat suunnilleen saman kokoisia eli kai ns. normaalin kokoisia.

Vierailija
10/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta paljon parempi kun kokemani pitkä ja onnettoman kapea.

Vierailija
11/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

50% nöyryyttävä perussääntö oli tämä: kunnon muna ei mene vessapaperirullaan, ja jos menisikin niin tulisi toisesta päästä reilusti ulos.

Samalla sovittiin, että rinnoiksi kutsutaan niitä, jotka täyttävät mariskoolin. Muut ovat nännejä.

Vierailija
12/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehethän mittailevat ilmeisesti vehkeensä pituutta ihan oikein mittanauhalla. Kun olen lukenut joskus aiemmin jostakin näitä mittaustuloksia, niin mitat ovat järjestään 16-25cm.

Se mikä tekee asiasta mielenkiintoisen on se, että minä 20-30 seksikumppanin kokemuksellani rankkasin mieheni vehkeen sinne normaalia isompien joukkoon. No, se mikä on vielä mielenkiintoisempaa on se, että kerran sain manguttua mieheltäni että mitataampa nyt se veitikka oikein senttimetrimitalla. Mittasin itse ja tulos oli 14cm!

Miten on mahdollista?!

Olenko kuitenkin onnistunut saamaan omaan " otantaani" pienimunaisia miehiä niin paljon, että oman aviomieheni vain 14cm muna tuntui isolta vai suurentelevatko miehet mittojaan?

Vierailija
13/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kyllä lisäävät ihan järjestään sen pari senttiä. Omani tuntuu normaalilta ja yhdessä mitattiin 17.5 cm, ja tuosta puolikkaasta oltiin tosi tarkkoja. Oi turhamaisuutta...

Vierailija
14/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisitte mitata väärin jos se oikeasti tuntuu isolta.

Ja sekin on totta, että olkoon vaikka kuinka pitkä, ohut muna on kamala.

Vierailija
15/77 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Taisitte mitata väärin jos se oikeasti tuntuu isolta.

Ja sekin on totta, että olkoon vaikka kuinka pitkä, ohut muna on kamala.

Vierailija
16/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä oli (on luultavasti vielä) 21cm pitkä ja tooosi paksu. Näiden suhteiden välissä oli muutama hoito,ja kahdella niistä alle 10 centtiset vehkeet,eikä ne tuntunut miltään! En usko että tottuisin pieneen ikinä!

Vierailija
17/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päälle 20-senttiset ovat nimittäin noin 2% väestöstä.

Vierailija
18/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otahan viivotin käteesi ja katso siitä se 22cm. Aika hurjan kokoinen vehje on, jos pitää paikkansa!

Vierailija
19/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sitten niin että pitkällä miehellä pitempi kalu?

-Se jonka miehellä 22 cm pitkä-

Vierailija
20/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tulee dataa. Olen joskus ilokseni lueskellut... :D