Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TUNNUSTA! kenellä on oikeasti pienimunainen mies?

Vierailija
07.06.2007 |

tottuuko siihen? te varsinkin joilla on ollut pitkäaikainen suhde/avioliitto pienimunaisen kanssa?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa ollaan. Ei se koko mitenkään tärkeä ole. Ihan muut asiat ratkaisee.

Vierailija
22/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana törmäsin siellä kahteen eri mieheen, joilla oli uskomattoman pieni, juhlakunnossa jotain 10-12 cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet on pahimpia!

Eniten on ollut sellaisia n. 15cm mikä onkin keskiverto ja sitten pieni eli melko ohuita alle 15cm on ollut muutamia, myös pari tosi pientä!

Kaikki suhteet on ollut melko paksukaluisten ja ok-kokoisten kanssa, vaikka nauttia voi myös pienten kanssa..

Tiistaina tulee penis 4D!

Vierailija
24/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinmoisella kokemuksen rintaäänellä ja iän tuomalla tietotaidolla (48v) rohkenen väittää että koolla ON väliä. pari tosi suurta on tielle osunut, ja kyllä orgasmit on parhaat olleet näissä sessioissa. kerran kiihkeiltiin yhden ihan normaalikokoisen miehen kanssa joka sitten jo housunsa riisui, mutta siinä kyllä tuli mulle peräännys. muna oli sellainen minun pikkurillin kokoinen juhlakunnossa. se ei oli tuntunut missään.

paljon on muillakin asioilla merkitystä, se on ihan totta. ne parhaimmalle tuntuvat orgasmit tulevat kyllä helpoiten noiden kookkaiden kanssa:)

Vierailija
25/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

prinssinakki ja se oli juhlakunnossakin jo elikkä siis seisoi. apuuuuuva,on se varmaan miehelle kova paikka kun pöksyissä on tyhjää täynnä. eihän ne sille mitään voi. se ei tosiaan tuntunnu missään ja sen jälkeen vaan moikkailtiin :)

Vierailija
26/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunainen ei vaan kelpaa. Joku raja, se 10-14cm ainakin täytyy olla.

Vierailija
27/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla, että normaalimunainen mies ei naiselle pysty hyvää orgasmia antamaan. Pitäisikö vallan leikata oma muna irti?

17-senttinen on tilastollisesti 2cm keskivertoa isompi.

Vierailija
28/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mä kyllä haluisin pienivehkeisen mielummin kuin isovehkeisen. Jos on kovin iso, niin sattuu niin pirusti...

Vierailija
29/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle pieni on alle 15cm, omalla miehellä 18cm ja se tuntuu isolta.

Vierailija
30/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemus. Luokittelin miehen vehkeen isohkoksi ja mitattaessa tuli jotain 14-15 cm tulokseksi. Ihmettelin kanssa että mitä hittoa, ehkä on tullut joku mittausvirhe kun keskivertoa isommalta on kuitenkin tuntunut..

Vierailija
31/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun miehellä on standardi, jotain 15 cm. Ainoa, mitä ottaisin lisää (jos saisi kuin kaupan hyllystä, miestä en tuon takia tosiaankaan vaihda!) on paksuus. Olen tavannut samanpituisia, mutta reilusti paksumpia ja " muodokkaampia" kulleja aikaisemmin ja ne on sekä ulkonäöltään että tuntumaltaan parempia.

Vierailija
32/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei ole tullut mieleenikään hakea mittanauhaa esille. Mutu-tuntuma riittää hyvin. Ja kyllä sääliksi käy prinssinakilliset miehet, rahaa pitää olla paljon että tuollainen vika annetaan anteeksi.

Vierailija
33/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin aikaisempien kokemusten pohjalta voin sanoa, että mitä isompi sen paremmalta tuntuu. Sori vaan prinssinakki-miehet.

Vierailija
34/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

treenausta lisää hyvät naiset

Vierailija
35/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan sun miehellä on kuitenkin keskivertoa aavistuksen isompi. Mitäs jos se olisi pienimunanen?

Vierailija
36/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kokemuksia on laidasta laitaan. Todella isomunaisen kanssakin olen ollut, mutta se oli taas löysähkö stondiksessa.

Ja mun miehen muna on noin 2 cm levossa, MUTTA pienimunaiset kasvaakin suhteessa erektioon enemmän kuin isot.

Vierailija
37/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan se on suht paksu. En ymmärrä miksi sitä pituutta pitää olla niin paljon, eihän se mahdu edes kokonaan ja hirveen pitkä kulli on jotenkin koomisen näköinen. Yhden kerran olen törmännyt pieneen munaan, ei se tuntunut oikein missään. Joten ihan pieni munaisen kanssa en voisi olla. Tuolla miehellä kuitenkin on naisystävä, joten ilmeisesti kaikki eivät ajattele näin, onneksi. Nykyisellä miehelläni on ihan sopiva, normaalin kokoinen (en ole mittaillut) Saan oikein hyvin orgasmin pelkässä yhdynnässä, vaikka ei se mikään iso todellakaan ole.

Vierailija
38/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yhdyn myös siihen; vaikka muna olisi kuinka pitkä, niin se on yhtä tyhjän kanssa jos se on kapea. :( Paksuus siis taitaa ratkaista siinäkin asiassa (ellei se sitten jää ihan tapiksi...).

Miehelläni on juuri täydellisen kokoinen, juuri sopiva.

Olemme joskus sen yhdessä mitanneetkin. ;) Oli reilut 20cm... taisi siis olla 22cm, jos oikein muistan. Ja on sen lisäksi oikein paksu.

Minun makuun (ja malliin) pidän sitä isona!

Juuri täydellinen minulle!!!! :D

Onhan noita sänkykumppaneita ollut aikoinaan, ja kaiken kokoisia on ollut; pieniä ja isoja, ja pari super-isoakin olen kohdannut.

Ja ne pienet... voi hyvänen aika, ei siitä mitään tule jos miehen muna on juhlakunnossa n.10cm (tai jopa alle) ja paksuus (ei ympärysmitta) 2-3cm.

Ne ovat mielestäni pieniä, eikä tunnu miltään. Siinä on enää turhaan selitellä että vika olisi naisen " löysyydessä" tms.

Olen siis kylmästi lempannut sellaiset miehet, joiden muna on ollut todella pieni.

Vierailija
39/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oln joskus huvikseni kysynyt, että mitataanko. Muta kun mies kysyy " miksi?" , mitäpä siihen sanoisi... Että voi kertoa AV:lla? Eli ei ole mitattu.

Vierailija
40/77 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

perusteella, että esiintyvyys on 0,5 % miehistä. Tästä voimme päätellä, että tähän ketjuun vastaavat vain naiset, joiden ylpeydenaihe on oman miehen kalun pituus, johon vielä lisätään muutama sentti.

:DDDDD