G: Kun Fletch ja siiveton tappelee, niin kumpi voittaa?
Minä veikkaa siivetonta, koska Fletchiltä todennäköisesti katkeaa verisuoni ennen pitkää päästä tai sitten sormiin tulee kuolio rautalangan vääntämisestä.
Minä aina nauran kippurassa näiden yhteenotoille. Toinen yrittää perustella, antaa lähdeviitteitä, antaa esimerkkejä, selittää ja selittää aina vain helppotajuisemmin ja toinen aina vain tietää totuuden, koska on ollut näiden asioiden kanssa tekemisissä ja ei viitsi perustella, koska jotkut eivät ymmärrä kuitenkaan.
Loistavaa viihdettä oli aiheina sitten vammaisten lasten sairaudet tai lapsen omaisuuden hoito!
Kommentit (5)
Toivon että Fletcher on näyttänyt siivettomalle närhen munat ja mistä kana kusee!
ja pystyy keskustelemaan asioista repimättä pelihousujaan. Laittakaapa muutkin nimimerkit esiin.
Tiedän ihmistyypin, sellaisella on niin paksu omahyväisyyden kuori ympärillään ettei sen läpi mene mikään eikä koskaan.
persoonat piristää sivuja kummasti ja vaikka itsekin välillä vittuunnun tyhmiin mielipiteisiin, niin oikeasti arvostan niitä kaikkia.
Terveisiä erityisesti Fletcerille ja siivettomalle. Terveisiä kaikille muillekin, jotka ilmaisevat mielipiteensä jämäkästi selkeästi ja kiertelemättä. Niin olen itsekin tehnyt.
Valitettavsti piiloudun, ilman nimimerkkiä. Tekisi mieli ottaa käyttöön, mutta oon toistaiseksi ollut laiska.
Sen vuoksi että hän on oikeassa.Siivettomältä puuttuu se luetunymmärtämisen taito. Ennen pitkää hän istuu vankilassa, koska erehtyi tekemään jonkun tosi ison kavalluksen. Jos hän on töissä kaupan kassalla, hänellä on oikeus ottaa käteensä kassassa olevat rahat, mutta hän unohtaa että ei hänellä niiden käyttöön ole kuitenkaan oikeutta.