Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa hei palautetta huonosta palvelusta!!!

Vierailija
07.06.2007 |

Suomessa en ole kyllä ikinä saanut palvelupaikoista asiakaspalautteeseeni reipasta ja vastaantulevaa vastausta. Johtuukohan se siitä, että Suomessa ei vain anneta palautetta tarpeeksi ja siksi siihen ei osata vastata eikä anneta työntekijöille edes asiasta koulutusta.

Viimeisin esimerkki: soitin pieleen menneestä kampaamokäynnistä (päähanan poltettu värjäys) kampaamon omistajalle ja pahoiteltiinhan siellä asiaa, mutta kuulemma hyvin, hyvin harvinaista. Eivät tarjoutuneet mitenkään kompensoimaan tai tulemaan vastaan jotenkin. Itse kysyessäni korvausta nihkeästi sanoivat, että voidaanhan sitä jotain korvausta mahdollisesti ajatella. Oikeasti, tämä on varmaan ensimmäinen kerta kun edes joutuvat ajattelemaan asiakastyytyväisyystilannetta ja reklamaation hoitamista.

No, minä päätin etten edes jaksa lähteä " neuvottelemaan" mahdollisesta korvauksesta, koska se on niin nihkeää. Jääpähän minun asiakkuuteni siihen kertaan. Ja suosituksia minulta se paikka ei todellakaan saa. Olen vielä hyvin suopea asiakas - olisivat edes tarjoutuneet lähettämään minulle vaikka hoitoaineen kotiin niin olisin ollut superasiakas siitä lähtien.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen kun kävin lähikaupassani, sain todella olematonta palvelua kassatyttösiltä. Olivat varmaan kesätyöläisiä, normaalisti siellä on tosi mukavat työntekijät. Pyysin toista auttamaan minua saamaan jätsipaketin, johon en yltänyt, pakasteesta, johon tämä vastasi että en mäkään sitä sitten saa. Kysyin sitten olisiko täällä mahdollisesti jotain toista henkilöä, joka voisi auttaa, ja vastaus oli että kai täällä jossain on. Siinä vaiheessa lähdin itse etsimään liikkeestä tuolia, jolla seisten saisin jätskini... Teki kyllä mieli kommentoida tytölle jotain asiakaspalvelun olemuksesta.

Sitten menin maksamaan ostoksiani vapaalle kassalle ja tämä henkilö laski pullokuitteja ja sanoi että mene tuohon seuraavalle. Haloo, jos et halua asiakkaita, laita se ' ' seuraava kassa' ' -lappu siihen hihnalle! Ja se kassa, johon sitten menin (sama jolta olin pyytänyt apua aikaisemmin), ei osannut tervehtiä eikä sanoa kiitos tai ole hyvä. Huoh. Nyt kun kirjoitin tämän, alkoi taas ärsyttämään, pitäisiköhän sittenkin pistää jotain palautetta myymälään...

Ainakin näille tytöille voisi joku vähän selittää mitä asiakaspalvelu tarkoittaa.

Vierailija
2/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Viimeksi eilen kun kävin lähikaupassani, sain todella olematonta palvelua kassatyttösiltä. Olivat varmaan kesätyöläisiä, normaalisti siellä on tosi mukavat työntekijät. Pyysin toista auttamaan minua saamaan jätsipaketin, johon en yltänyt, pakasteesta, johon tämä vastasi että en mäkään sitä sitten saa. Kysyin sitten olisiko täällä mahdollisesti jotain toista henkilöä, joka voisi auttaa, ja vastaus oli että kai täällä jossain on. Siinä vaiheessa lähdin itse etsimään liikkeestä tuolia, jolla seisten saisin jätskini... Teki kyllä mieli kommentoida tytölle jotain asiakaspalvelun olemuksesta.

Sitten menin maksamaan ostoksiani vapaalle kassalle ja tämä henkilö laski pullokuitteja ja sanoi että mene tuohon seuraavalle. Haloo, jos et halua asiakkaita, laita se ' ' seuraava kassa' ' -lappu siihen hihnalle! Ja se kassa, johon sitten menin (sama jolta olin pyytänyt apua aikaisemmin), ei osannut tervehtiä eikä sanoa kiitos tai ole hyvä. Huoh. Nyt kun kirjoitin tämän, alkoi taas ärsyttämään, pitäisiköhän sittenkin pistää jotain palautetta myymälään...

Ainakin näille tytöille voisi joku vähän selittää mitä asiakaspalvelu tarkoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittanut negatiivista palautetta. Vielä ei ole vastattu.

Vierailija
4/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä tulee vain vastaus jotain, että olemme siirtäneet palautteesi palveluntoimittajalle. Ja arvatkaas montako kertaa palveluntoimittajalta on tullut vastausta... (siis ei kertaakaan, ettei nyt kellekään jäisi epäselväksi)

Vierailija
5/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä muuten kyseisissä paikoissa johti palautteen antamiseen?

Vierailija
6/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään reaktiota. Vaan eipä valtion lafkaa taida paljon kiinnostaa, mitä tapahtuu ihmisille, joilla on aikataulut kun junat kulkee miten sattuu...

Vierailija
7/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä, jos joutuu ravintolassa odottamaan hieman kauemmin annostaan niin heti tullaan tarjoamaan ilmaista juomaa tai jälkiruokaa. Suomessa saa olla onnellinen, jos edes joskus saa annoksensa. Sitten jos erehtyy huomauttamaan niin saa vastauksen " keittiössä on nyt ruuhkaa" tai " suurempi ryhmä tuli juuri ja se vähän sotkee tilauksia" . Ei puhettakaan mistään kompensaatiosta. Jos itse kysyy niin katsotaan kuin jotain halpaa makkaraa.

Vierailija
8/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä vastattiin silloin pahoitellen, noin viikon päästä omasta viestistäni.

Vierailija
9/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päänahkaasi levitetty väri oli hapetteeltaan liian voimakasta, niin en ymmärrä miksi kampaamo olisi korvausvelvollinen sinulle? omista asiakkaistani jokainen, joka on yliherkkä hapetevärille tai jonka päänahka ei muuten kestä muita käsittelyjä kuin kevytvärejä, on tiennyt sen jo tullessaan asiakkaaksi. Ei yliherkkyyttä voi mitenkään nähdä asiakkaasta päällepäin muuten.

Vierailija
10/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko kampaajat noin ammattitaidottomia, ettei osaa uudelta asiakkaalta kysyä ihan itse, että onko ollut allergiaa tms.? Eiköhän ap olis sanonut, jos jotain erikoista olis taustalla.

Mä muuten olen itse kanssa ollut tyytymätön muutaman kerran kampaajien kammottaviin virityksiin, lähinnä sen takia, että ovat menneet muuttamaan mallia oman maun mukaan johonkin auttamattomasti muodista pois oleviin tyyleihin tai luvanneet, että tukkani kestää jonkun käsittelyn hyvin vaikka itse olen ollut epäileväinen ja kuinkas sitten on käynytkään...

Vierailija
11/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole sitä kertonut kampaajalleen.

Vierailija
12/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja päänahkaasi levitetty väri oli hapetteeltaan liian voimakasta, niin en ymmärrä miksi kampaamo olisi korvausvelvollinen sinulle? omista asiakkaistani jokainen, joka on yliherkkä hapetevärille tai jonka päänahka ei muuten kestä muita käsittelyjä kuin kevytvärejä, on tiennyt sen jo tullessaan asiakkaaksi. Ei yliherkkyyttä voi mitenkään nähdä asiakkaasta päällepäin muuten.

Vierailija
13/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiakaspalvelija oikein janoan sitä, voin kehittää itseäni ja työtäni parempaan suuntaan palautteen ansiosta! En koskaan ole loukkaantunut palautteesta, päinvastoin.

Rohkeasti vaan suuta auki, jos ei kehtaa naamatusten palautella kertokaa se sitten vaikka sähköpostitse tai kirjeitse.

Vierailija
14/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvitykseksi.

Vierailija
15/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palautteeni koski laitteita joihin 140cm raja. Tytär 142cm ja oli eilen Lintsillä. En muista laitteiden nimiä mutta kahteen pääsi ja kolmannessa sanottiin, että on liian lyhyt.

Vierailija
16/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asia luvattiin hyvittää. Mitään hyvitystä ei kuitenkaan ole tähän päivään mennessä näkynyt... Antaa todella hyvän kuvan ko. puljusta.

Vierailija
17/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... seikkailivat pitkin Pohjois-Eurooppaa ja tulivat 3 päivää myöhässä. Toimittavan tahon (Veikon Kone) kanssa päädyimme sopuratkaisuun eli sain korvaukseksi sulaneista poropakasteistani ja huonosti ruokituista lapsista (haasteellista elää 3 päivää ilman jääkaappia ja juoksennella R-kioskille hakemaan maitoa ja jugurttia täsmäannoksina) digiboksin korvaukseksi. Aluksi olivat tietysti sitä mieltä ettei tämä ole heidän ongelmansa, mutta yhdistämällä ystävällinen vaativaisuus hieman blondimaiseen lähestymistapaan, tuloksia syntyi :) Kannattaa siis pitää puoliaan!

Vierailija
18/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasi sen itsekin ja varasi mulle saman tien 2 ilmaista kertaa öljyhoitoon ja antoi hoitoainetta kotiin. Lisäksi leikkasi pahiten kärvähtäneet latvat pois ilmaiseksi. Vaikka hiukset silloin menivätkin pilalle, niin hyvän palvelun vuoksi menin myöhemmin samalla kampaajalle ja olen käynyt hänellä jo vuosia, eikä toista kertaa ole käynyt hassusti. Sattuuhan niitä virheitä jokaiselle joskus. Jos ne vain myöntää ja yrittää parhaansa mukaan korvata asian niin se on mielestäni todellista asiakaspalvelua!

Vierailija
19/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole vastausta kuulunut, vaikka palaute oli asiallinen... Koski väärälle päivälle saamaani lippua. Niin, olisi PITÄNYT tarkistaa se nipun alimmainenkin lippu että on päiväykset oikein!

Vierailija
20/39 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä, ei siis ikinä ole sattunut mitään vastaavanlaista ja on tosi monet kerrat värjännyt ja laitattanut raitoja. Minulla ei ole MITÄÄN allergioita ja yliherkkyyksiä.

Annoin palautteeni tosi positiiviseen sävyyn ja ystävällisesti. Lähinnä kehitysmielessä heille. Mutta kuten tämä yksi ammattilainen tässäkin ketjussa ehti vastaamaan, ainahan se on asiakkaan vika jos oli niin tumpelo, että käräytti nahkansa. Eihän se tietenkään ole ammattilaisen vika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän