Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsittämätöntä, miten ihmiset on yksinkertaisia.

Vierailija
07.06.2007 |

Ihan vaan tällainen arkinen esimerkki. Istuin huoltsikan terassilla kahvilla ja kuulin naapureiden keskustelun. Päivittelivät, miten joku voi lähteä kesällä ulkomaille. Siinä julistivat, että on ihan typerää. Kuka sitä Suomesta kesällä haluaisi pois.

Ei sitten tullut mieleen ollenkaan mitään ideoita, miksi joku haluaisi ulkomaille kesällä. Ollaan niin ykskantasia että. Mä inhoon suorastaan ihmsiä, jotka sanoo jonkin typerän mielipiteen ja pitävät sitä ainoana oikeana edes _kyseenalaistamatta_ sitä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se nyt ehkä silti merkinnyt sitä, etteikö matkailu olisi ok ja muilla saisi olla asiasta eri käsityskanta.

Itse vaikutat ap aika yksinkertaiselta.

Vierailija
2/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan annas olla, kun tulee se tyypillisempi suomalainen kesäpäivä: päivälämpötila 13 astetta ja vihmoo vettä. Kyllä siinä alkaa yksinkertaisemmankin tehdä mieli (etelän) lämpöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne saa olla sitä mieltä, että kesä on paras viettää Suomessa. Mutta musta on yksinkertaista julistaa sitä ainoana oikeana vaihtoehtona ja vielä ihmetellä ja halveerata niitä, jotka lähtee kesällä ulkomaille.

ap

Vierailija
4/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täällä av:llakin. On vain yksi oikea mielipide, minun mielipiteeni ja silloin muut ovat hiljaa...

Vierailija
5/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotkut ihmettelee, miksi ihmeessä jotkut ei vie lapsiaan hoitoon mummolaan. Ihan vilpittömästi tuntuvat ajattelevan, että kaikilla on sellainen olemassa, ja vielä sellainen, johon lapset voi aina laittaa kun huvittaa. Ei tule muuta vaihtoehtoa edes mieleen.

Vierailija
6/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. asuu pienessä kuumassa kerrostalohuoneistossa, joss ei tee mieli koko kesää viettää

2. ei ole mökkiä tai mummolaa.

3. Suomessa mökin vuokraus syömisineen tulee kalliimmaksi kuin ulkomaanmatka.

4. jos on ammatiltaa opettaja, halvinta on matkustaa kesällä ja just juhannuksena, koska ei voi ikinä mennä halvan sesongin aikaan ulkomaille

tuli nyt ihan ekana nämä vaan mieleen

Vierailija
7/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollana mökillä, korjataan laituri ja juodaan kaljaa, mikseivät muut tee niin?

Vierailija
8/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

SINÄ vaan salakuuntelit keskustelua, jota ei oltu sulle edes tarkoitettu.

Vierailija:

ne saa olla sitä mieltä, että kesä on paras viettää Suomessa. Mutta musta on yksinkertaista julistaa sitä ainoana oikeana vaihtoehtona ja vielä ihmetellä ja halveerata niitä, jotka lähtee kesällä ulkomaille.

ap

Vierailija
9/9 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin yksin terassilla heidän lisäkseen. He vilkuilivat minuakin ja vähän esittävään sävyyn puhuivat. Tiedätkö niin, kuin joskus haluaakin jonkun muunkin kuulevan puheensa. Sitä muuttaa äänen sävyä jne. Minä yritin kyllä olla suoraan tuijottamatta heihin, mutta täytyy myöntää, että lopuksi tein tilannekatsauksen, minkä näköiset ihmiset päästävät suustaan noin typeriä juttuja. Ihan näyttivät tavallisilta. Kaksi alakouluikäistä lasta oli mukana.

=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi