Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistään muualta kuin huuto.netistä käytettyjä " merkkivaatteita" ?

07.06.2007 |

En ole innostunut huuto.netistä enkä paketeista, joissa yksi " merkkivaate" ja loput jotain muuta, mutta haluaisin ostaa " merkkivaatteita" käytettynä pojalleni. Tuolla vauvan osta&myy palstalla tuntuu pyörivän vain samat ilmoitukset, enkä löydä sieltä hakemaani (tuntuvat olevan sitä henkkamaukkaa ja vastaavaa ja sitä saa kaupasta melkein samaan hintaan, kuin mitä käytetyistä pyydetään...). Vinkkejä, mistä voisi etsiä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli merkkivaatteiden metsästyksessä hakutoiminto auttaa (ja nimenomaan kannattaa laittaa tuo osastokohtainen haku). Sitten vain käymään eri merkkejä läpi. Samoin kannattaa laittaa sama hakusana monella tavalla (usein on tyyliin sekä ida t ja idat) ja samoin käyttää ns. wildcard-hakua (vaikka marimek*), kun sanat voivat olla taivutettuja.

Mielestäni nimenomaan merkkivaatteita on kyllä yksistäänkin myynnissä, ei vaan paketteina, kun niillä on aika hyvät markkinat. Tietenkin riippuu merkistä, kuten joku sanoi, ja monien tunnettujen merkkien kanssa nuo huutiksen hinnat ovat jo suhteettomia.

Vierailija
22/29 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, käytän hakua ja säännöllisesti siellä käynkin katselemassa säännöllisesti. Mutta en siis ole niin innostunut, että olisin rekistöröitynyt ja alkaisin huutamaan. Tuolla aikaisemmin syitä jo laitoinkin, eli mielestäni yksittäisissä hinta monesti nousee korkeaksi, paketeissa taasen paljon sellaista, mitä en halua ja ehkä suurin syy se, että en jaksa odottaa =D eli jos jostain vatteesta kiinnostun ja jollekin on tarvetta, haluan sen heti, en jaksa odotella ja jännittää, että olenko ainoa tuotteesta kiinnostunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toisinaan vien kyllä Kauniaisten Lafkaniin ja Mankaan Carouselleen. Minäkin teen, kuten joku mainitse, että annan Suomessa tuntemattomammat merkkivaatteet kavereille ja myyn mm. Timberlandin huuto.netissä, jossa saan selvästi parhaimman vaivanpalkan.

Ostan lähse kaikki vaatteet täydellä hinnalla ja olen kyllä saanut yleensä 30-40% alkuperäsisetä hinnasta takaisin itselleni. En siis ole valmis myymään parilla eurolla millään kirppiksellä tai netissä.

Vierailija
24/29 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mielestäni ihan kohtuullinen " merkkivaattesta" ja sen voisin olla valmis maksamaan, jos tuote on minua miellyttävä, siisti ja hyvin pidetty. Mutta en todellakaan ole valmis maksamaan 50% (uuden hinnasta) käytetystä (esim. 30¿ Timberlandin paidasta 9¿ on kohtuullinen, enempää en maksaisi, koska juuri ostin uusia Timberlandin paitoja 15¿:lla, olivat siis puoleen hintaan). En siis odota saavani muutamalla eurolla, mutta en ole valmis maksamaan sitä, millä saan uuttakin. Tiedän, joku ne ostaa joskus täyteen hintaan jne. Mutta kysymys onkin nyt siitä, että mitä minä olen valmis maksamaan ja onko muita vaihtoehtoja kuin huuto.net. Ja kun en ole viimeisen muodin perässä, voin aivan hyvin hankkia tuotteet alesta, eipä ne käytetytkään viimeistä muotia ole. Mutta tämän ketjun perusteella kaipaamaani ei varmaan löydy kuin kauppoja kiertelemällä =D

Vierailija
25/29 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostan vaatteet puhtaasti ulkonäön mukaan eikä merkillä ole niin väliä. Kirkasväriset yksiväriset, esim. punainen ja oranssi, kiinnostavat aina ja myös tietyt sininen ja vihreä. Örkit eivät ollenkaan.

JOstain syystä PO.Pin vaatteet melkein kaikki miellyttävät ja tanskalaiset Katvig ja Molo Kids. Benettonin ja Osh Koshin vaatteet ovat myös kivan yksinkertaisia.

Olen katsonut viime aikoina, että esim. PO.Pin vaatteista maksetaan huuto.netissä melkein yhtä paljon kuin uusina. No, ne eivät mene yhden käytössä yhtään miksikään eli laatu on erinomainen. Ja tietyt kuosit loppuvat samantien kaupasta, esim. ihana jääkarhukuosi, jota onneksi tajusin ostaa samalla ensi talveksikin pojalle ; )

Yritin myydä viime talvena kivaa Sucre d' Orgen samettista juhlapukua huutonetissä, mutta ei käynyt kaupaksi, kun merkki ei ole täällä tunnettu. Tai ainakin luulen että siitä asia oli kiinni. Missähän sitä sitten kannattaisi kaupata?

Vierailija
26/29 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin mistään kirpparilta merkkivaatteita löytää. Itse katselen tytölle 100cm- ylöspäin ja pojalle 128cm ylöspäin. Tässä vähänaikaa sitten löysin pojalle 128cm Legon housut 9e ja mielestäni hinta oli ok, housut oli hyvässä kunnossa.

Huutiksessa myyn paremmat ja sellaiset tusinavaatteet myyn kirpparilla. Netin kautta menee kanssa tavallisiakin vaatteita, kun osa jää käyttämättä. Vaatteita on todella paljon!

Jos löydän kirpparilla hyviä, tahrattomia ja ehjiä vaatteita, ostelen kyllä. Harvemmin nykyään löytyy sellaisia. Pöytien hinnat on noussu pilviin -se karsii tosi paljon myyjiä. :(

Vierailija
27/29 |
09.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sieltä huutiksesta. Merkkivaatteet ja muut kivat jutut yleensä joko säästetään seuraavalle muksulle tai annetaan/myydään ystävälle tai sukulaiselle ja jos niitä kaupataan niin huutiksessa, siellä saa parhaan hinnan. Näin ainakin meidän kaveripiirissä. Itse ostin juuri jättikasan kivaa pojan vaatetta mm. GANT, Benetton, Timerland, Ticket, ym. hyvältä ystävältäni. Laitan ne myyntiin huutikseen sitten kuin se aika tulee, jollei joku kaverini keksi saada lasta sopivaan aikaan.

Itse ostan vaatteita ulkonäön ja laadun perusteella, en tuijota vain merkkiä. Hinta-laatusuhde ratkaisee. Jotkut H&M:n ja Lindexin trikoot ovat aivan huippuja verrattuna esim. Gantin vastaaviin, ja hinnassa on tolkuton ero. Että kannattaa niitä " halpis" vaatteitakin käydä katsomassa, jos ei hirveästi halua vaatteista maksaa. Poikien vaatteissa on kyllä monesti ongelmaa juuri noiden örkkien ym hahmojen kanssa, tämä siis koskee yleensä ruotsalaisketjujen vaatteita. Kait niitä sitten joku haluaa hankkia ???

Mites noi ulkomaiset nettifirmat jotka myyvät lasten vaatetta ? Oletko katsastanut tarjonnan ?

Vierailija
28/29 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kuten aiemmin kerroin, ostan näitä kaupoista (myös netistä) mutta koska säilyvät meillä käytössä ainakin niin hyvinä, niin voisin harkita käytettyjenkin ostoa :o)

Vierailija
29/29 |
10.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sisälukutaidossani taitaa olla korjattavaa. Käytetyistä olikin kysymys. Sorry !