Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hääpari kerää matkaa varten rahaa. Ovat avanneet tilin pankkiin. Mikä on sopiva summa laittaa?

Vierailija
07.06.2007 |

Onko hassua laittaa 80 euroa? 100 euroa on musta liian iso summa ja 50 euroa liian pieni.

Mutta onko tuollainen epäpyöreä summa hassu?

Sulhanen on minun serkku, ei läheinen. Hänen vanhempansa ovat kuitenkin minun kummit joihin tosin en pidä yhteyttä/ eivätkä he ole minusta olleet mitenkään kinnostuneita koskaan.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös muut häihin liittyvät uudet teemat, kuten ei lapsia hähin yms. nykyajan vouhotus on kaukana siitä alkuperäisestä häiden ideasta. Minäminä-kulttuuri kauhistuttaa, enkä tällaisiin hähin haluaisi osallistua, vaikka kutsu taas tullut.

Vierailija
22/24 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja varsinkin kun se on ainoa lahjatoive. Olen myös nähnyt kutsun, jossa tämä hyvin suorasanainen pyyntö oli lähes puolet kutsun tekstistä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole kyllä oikein tajunnut sitä, että miksi sitä rahaakin pitää vaatia lahjaksi jos on jo kerta kaikkea eikä voi kuvitella mitään mitä joku voisi lahjana tuoda.

Jos on jo kaikkea, niin sitten hyväntekeväisyyslahjoitus on mun mielestä hyvä vaihtoehto.

Hyviä lahjaideoita niille, joilla on jo " kaikkea" : lahjakortti porukalla vaikka taidegalleriaan, aiemmin mainittu kylpyläloma porukkalahjana oli myös kiva.

En tiedä millaista elämää nämä kaiken saaneet viettävät, mutta en mä kovin montaa keksi joka lomalahjasta pahastuisi.

Jossain ketjussa ehdotin sellaistakin, että kukkakauppaan tilaus vaikka puoleksi vuodeksi ja toimittavat kerran viikossa/kuukaudessa hääparin kotiin kukkia.

Jotenkin tulee aina sellainen tunne noista rahanpyytäjistä, että hääparin odotus on se, että vieraat ei kivoja lahjoja osta, siksi parempi vaan rahana.

Vierailija
24/24 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin tulee aina sellainen tunne noista rahanpyytäjistä, että hääparin odotus on se, että vieraat ei kivoja lahjoja osta, siksi parempi vaan rahana.