Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kellä tylsin juhannus? :-) Täällä siivottu komeroita ja nyt katsotaan dvd:ltä Satuhäät, kaikki pötköön!

Vierailija
23.06.2007 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylppärin kun mies ei tahdo tehdä mitään vaan mököttää kun ei saanut juhannus seksiä kun tultiin niin myöhään kotiin eilen lasten kanssa. Inhottavaa tämmöinen hiljaisuus ja se että mies menee aina toiseen huoneeseen jos minä tulen sinne missä hän on. No tuleepahan sitten siivottua kunnolla.

Vierailija
2/5 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi vain ihan tylsyydestä. Itsella tosi rankka työviikko takana, tai jo edellinenkin, joten lepoa kaivataan ja intoa ei ole mihinkään. Mies tuplavuoron töissä, eli kun tulee klo 22, grillataan äkkiä ja mennään nukkumaan.

Hyvää juhannusta silti kaikille, tylsää tai jännää!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi3, mutta kuulostaa niin surkuhupaisalta tuo tilanteesi! Hyvää jussia kuitenkin sulle ja kaikille muillekin.

Vierailija
4/5 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on hermot kireellä ja todella tylsää! Ei oiekin kavereita eikä sukulaisia joita nähdä, joten jäädään aina keskenämme. Tapellaan ja riidellään, tai lähinnä minä kun ahdistaa.

Eilen sitten illalla yritin piristyä ja lähdettiin etsimään sitä Käpylän siirtolapuutarhan juhannusjuhlaa, muttaeihän sitäkään löytynyt ajoissa, kun perille päästiin oli kokot jo puolivälissä palaneet ja hermot niin riekaleina että käännyttiin suoraan kotiin mököttämään.

Aina sama juttu! Maataan vaan masentuneina kotona kaikki arjet ja juhlat. Todella typerää. Eikä tänäänkään olla ulos päästy...kohotkohta tulee olemaan se kun ehkä hyvällä tuurilla päästään sukulaiselle pikakäynnille. Saamattomia, laiskoja, kiukkuisia ääliöitä ollaan. Lapsiraukka.

Vierailija
5/5 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut varastoja ja kaappeja ja tehnyt pihatöitä. Eilen kävin jopa kuntosalilla ja sain olla siellä ihan itsekseni. Dokaaminenkaan ei ole ollut kovin ankaraa: join jopa yhden oluen, samoin joi mies.