Lue keskustelun säännöt.
***NUTRILETT DIETTINI ;D***
07.06.2007 |
Eka päivä: paino aamulla 62.5 kg (pituus 166 cm).
Hirvee nälkä, lisäsin aamupirtelöön pakastemustikoita ja välipalaliemen kaa söin porkkanoita, tomaatin ja kurkkusuikaleita. Heräsin tänään jo klo 6. Tuskin maltan odottaa sitä lounaspatukkaa!!!!!!!!
t. lavender
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kiva kuulla, putoaako mitään tuon avulla. sulla ilmeisesti se starttipaketti?! Tsemppiä!