Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys synnyttäville/synnyttäneille

Vierailija
23.06.2007 |

Millainen on teidän mielestä hyvä kätilö?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuunteli ja keskusteli, kysyi toiveita ja täytti ne, jotka sopi tilanteeseen parhaiten. Sanoi suoraan, jos jokin ei toiminut. Esim. kun pyysin epiduraalia, sanoi, että ei laiteta. Pääset kohta ponnistamaan, vaikka ei nyt siltä tunnukaan, kestä hekti vielä, puolen tunnin päästä koko homma ohi... ja niin se oli. :)

Vierailija
2/2 |
23.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä sama, yksilöllisyys ja empaattisuus myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan