***NUTRILETT DIETTINI ;D***
Eka päivä: paino aamulla 62.5 kg (pituus 166 cm).
Hirvee nälkä, lisäsin aamupirtelöön pakastemustikoita ja välipalaliemen kaa söin porkkanoita, tomaatin ja kurkkusuikaleita. Heräsin tänään jo klo 6. Tuskin maltan odottaa sitä lounaspatukkaa!!!!!!!!
t. lavender
Kommentit (21)
Aamiaiseksi on kaavailtu pirtelöä, ihan ok maukuista
Välipalaksi kasvislientä, hirveän suolaista, mutta menettelee vihanneksien kaa.
Lounaaksi jumalallista patukkaa, yam, yam
Päivälliseksi P*sakan makuista eikun oksun makuista pastaa ja jälkkäriksi vanukasta, ihan ok makauista.
t. ap
Itse syön noita patukoita joskus lounaaksi. Ovat hyviä ja yhdessä on vain 210 kaloria.
Sillä määrällä söisi kunnollisen lounaan salaatteineen ja perunoineen, vaikkapa kanaa kyytipojaksi.
pari kiloa viidessä päivässä ihan ilman dieettiä. Tiedätkö miksi? Helteet loppui ja menkat alkoi (kuten sullakin) eli turvotus laski! Nyt jos vielä saat sen kaksi kiloa pois näillä viileillä säillä, niin siinä saattaa jo olla rasvaa mukana :-)
Elämänmuutos oli helpompi, kun vatsalaukku oli jo hieman pienempi, eikä kerralla tarvitse syödä niin paljoa.
Mun ongelma on ollut herkkujen ahmiminen, tyyliin kaksin käsin. Nyt pyrin siihen, että olen kuukauden täysin herkuitta ja myöhemmin otan käyttöön herkkupäivän, jolloin ostan vain pienen määrän herkkuja, ettei lipeä käsistä.
V*ttu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eilen olin olevinaan tiukka, mutta taisin syödä kaksi lautasellista kanapastaa (oikeeta, omatekemää). En ymmärrä miksi santsasin?!
Ostin myös nutrilett-patukoita iltapäiväkahvin seuraksi.
Ei hätää... Tänään kirjaan ulos kaiken mitä syön. Pakko päästä alle 60 kiloiseksi. Olen treenannut ihan hulluna pilatesta ja pumppia ja totalia, joten toivon, että lihakset voivat hyvin ja rasva palaa.
Kiitos muuten kommenteista!
t. lavender
Tosin mässäilin eilen liikaa. Olimme grillijuhlissa ja söin noin 500 g lihaa (kanaa, kalkkunaa) ja pari kourallista popcornia. Onneksi en sortunut jäätelöön enkä sipseihin. Kittasin vaan kokista ja puoli lasillista alkoholitonta olutta.
Jätin väliin päivällisen elikkäs sitä paska-pasta-moskaa en toudellakaan pysty syömään!!!!!!
t. ap
13: En halua alipainoiseksi vaan seksikkään sutjakkaaksi tyyliin jolie tai victoria, heh....
t. ap
viidessä päivässä. Nyt sitten vielä toiset 2 kg niin tavoitteessa ollaan. Käyn ostamassa patukoita ja pirtelöä, jatkan niillä ja lihalla, kasviksilla ja hedelmillä. Aamuisin syön puuroa. Leipää, pastaa jne välttelen, sillä olen varsinainen hiilari-nisti!
t. ap
Eilinen meni putkeen. Söin kalaa ja salaattia lounaaksi, rahkaa ja marjoja illalla ja banskun aamukahvin kaa, siis tuon paketin ehdottamien mössöjen lisäksi. Niin ja jätin väliin sen pastan *puistatus*
t. ap
Niihin liemiin kannattaa laittaa enemmän vettä niin eivät ole niin suolaisia. Musta ne ovat tosi hyviä, parasta paketissa.
pääsen 61 kiloon. Jatkan vielä viikoksi, en osta pakettia vaan ostan noita patukoita ja pirtelöjuomaa. Juon pirtelöä aamulla ja patukan nappaan iltapäiväkahvin kera.
Tavoitteena jussiin mennessä 58 kg. Lisäksi käyn päivittäin jumpassa. Lähinnä steppiä, pumppia, pilatesta ja juoksumattoa.
t. ap
vain loppujen lopuksi alkaa ottamaan pannuun. pahimmillaan saat kilot vielä takaisin lisäkilojen kanssa.
Mikset kokeile elämäntapamuutosta. Ei tarvitse niin kauheasti ajatella koko ajan ruokaa ja altistaa itseään syömishäiriöille?
nimim. entinen bulimikko!
paino jumahtanut 61.9 kiloon. Syön nyt normaalisti ja jumppaan. Haluansilti pudottaa vielä painoa tuonne 58 kiloon! Ostin eilen farkut kokoa 36, silti on läski olo.
t. lavender
Capuccinokin oli hyvää, mutta kun sitä nälissään joi vauhdilla, niin annos rupesi lopussa vähän tökkimään. Mutta jos sen maltaa rauhallisesti nauttia, niin se on täydellinen=)
Myös bansku-applari -versio oli aitojen hedelmien makuinen.
Söin patukoiden ja pirtelöiden lisäksi kanaa ja rahkaa. Kevyt olo pitkin päivää, illalla olin body pumpissa, maha tosi kuopalla ;)
t. lavender
ps. juustopastaseos oli oksettavan pahaa!!!!! Kääk...
Vatsa toimii, päänsärkyä eilen koko päivän ja menkat alko.
Söin eilen myös pakkauksen tuotteiden lisäksi kanaa ja maitorahkaa. Juon myös mehukeittoa ja syön vihanneksia sekä marjoja.
Paketin pastat on todella kamalia, saankohan tänään enää syötyä sitä paskaa?! Jaiks!!!!
t. lavender
Veikkaan, että 5 päivän jälkeen paino on 60 kg. Sitten pitäisi vielä jotenkuten nipistää pois 2 kg niin olen ihannepainossanni eli 58 kg.