Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä nautit seksissä kaikkein eniten?

Vierailija
06.06.2007 |

Itse rintojen nuolemisesta (kun itse olen miehen päällä)... näyttää rinnatkin isommilta mitä ovatkaan :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen mies osaa rakastella aivan upeasti tempoa vaihdellen... Ja erityisen nautinnollista on, kun hän työntyy minuun hyyyyvin hi-taas-ti... Katsoen samalla silmiin :)

Vierailija
2/7 |
06.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yhdistettynä voimakkaaseen kiihkoon takaa superhienon seksikokemuksen. :) Harmi vain, ettei tätä tunnetta tule kuin ehkä yhdessä kerrassa viidestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin oikeesti melkein laueta pelkästään siihen, jos tuota jatkuisi tarpeeksi pitkään :)

Vierailija
4/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sylissä niin että tissit on nostettu liivien päälle tyrkylle, kyllä muuten tekee hyvää.....

ap

Vierailija
5/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai en ehkä eniten, mutta aika korkealla se on listallani. Eikä ollut mainittu vielä.

Vierailija
6/7 |
07.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mun mies ei osaa eikä tykkää suudella. Siis kunnon syviä suudelmia. Se antaa vaan pusuja. Joskus seksin lomassa saan imuuteltua häneltä muutamia kunnon suudelmia, ja ne tuntuu niin harvinaiselta että antavat aivan ylimääräistä hehkua ja säpinää ja mä oon hetkessä valmis...siis aivan ihanat väristykset menee päästä varpaisiin... seksi on silloin aivan upeeta.

Tää on oikeesti myös ongelma mulle. Ennen mun miestä mä rakastin suutelua. Mutta kaikkea ei vissiin voi saada. Ja oon yrittänyt opettaa suutelemaan mut ei toinen vaan halua, ei vissiin saa siitä mitään kiksejä. :/ Minä taas voisin lähestulkoon laueta pelkistä kunnon kiihkeistä suudelmista..

Vierailija
7/7 |
08.06.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkään itse aika rajusta seksistä. asentoja vaihdamme niin paljon kuin keksimme ja ehdimme. Aina ei oo sama asento paras.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kahdeksan